שירה הקטנה
New member
ללכת לאגודה זה רעיון ממש טוב
בס"ד ואני בהחלט אחשוב עליו <נו נו,דווקא כשלא צריך אני נהיית ביישנית פתאום>. לא אמרתי שהחגיגה היא על חשבון, אלא שיש איפה ואיפה בציונים של החגים האלה בכלל. נכון,אני לא מצפה שאגודת הסטודנטים תארגן סליחות המוניות בכותל בשלב הזה. אבל למה לא לחגוג בחנוכה במקום בסילבסטר? הרי החגיגה היא אותה חגיגה, האוירה של הכיף והסבבה היא אותה אוירה, אז למה 'לנצר' אותה? לא התכוונתי שאתם תוקפניים, יש כאן אחד תוקפן והשטויות שלו
בס"ד ואני בהחלט אחשוב עליו <נו נו,דווקא כשלא צריך אני נהיית ביישנית פתאום>. לא אמרתי שהחגיגה היא על חשבון, אלא שיש איפה ואיפה בציונים של החגים האלה בכלל. נכון,אני לא מצפה שאגודת הסטודנטים תארגן סליחות המוניות בכותל בשלב הזה. אבל למה לא לחגוג בחנוכה במקום בסילבסטר? הרי החגיגה היא אותה חגיגה, האוירה של הכיף והסבבה היא אותה אוירה, אז למה 'לנצר' אותה? לא התכוונתי שאתם תוקפניים, יש כאן אחד תוקפן והשטויות שלו