שירה הקטנה
New member
שלום.
בס"ד שלום לכולם, הסיפור שלי הוא טיפהלה מורכב. התחלתי בעברית לפני שנתיים במכינה הקדם אקדמית בהר הצופים. השנה התחלתי ללמוד בחוג למדעים ביורפואיים. לצערי אחרי סמסטר אחד חליתי ועזבתי. שנה הבאה בע"ה <עוד חודש> אני אתחיל ללמוד ריפוי בעיסוק,גם בעברית. השאלה שלי לא כל כך קשורה לזה אבל סתם מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים. בשנתיים שאני באוניברסיטה אני מרגישה שיש קצת קיפוח לחבר'ה הדתיים באוניברסיטה.. נכון,אף אחד לא בא נגדנו ואומר לנו לא לשמור שבת אבל אגודת הסטודנטים מקבלת כסף גם מהדתיים שבינינו. שנה שעברה למשל,באורינטציה של מדעי הרפואה הביאו סטנדאפיסט שהיה כל כך גס שהיינו צריכות <הבנות הדתיות> לקום ולצאת מהאולם. הרבה מפעילויות האגודה המורגשות <אלה שלשם הפנאי, לא הבנק האקדמי ודומיו> הן מסיבות והנחות לצ'ייסרים. ואנחנו,שלא יוצאים למסיבות וכאלה, מה איתנו? אני לא באה בדרישה להחזיר בתשובה את האוניברסיטה העברית ומיד, אני תוהה מה אתם חושבים על כל זה.. שתהיה שנה טובה
בס"ד שלום לכולם, הסיפור שלי הוא טיפהלה מורכב. התחלתי בעברית לפני שנתיים במכינה הקדם אקדמית בהר הצופים. השנה התחלתי ללמוד בחוג למדעים ביורפואיים. לצערי אחרי סמסטר אחד חליתי ועזבתי. שנה הבאה בע"ה <עוד חודש> אני אתחיל ללמוד ריפוי בעיסוק,גם בעברית. השאלה שלי לא כל כך קשורה לזה אבל סתם מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים. בשנתיים שאני באוניברסיטה אני מרגישה שיש קצת קיפוח לחבר'ה הדתיים באוניברסיטה.. נכון,אף אחד לא בא נגדנו ואומר לנו לא לשמור שבת אבל אגודת הסטודנטים מקבלת כסף גם מהדתיים שבינינו. שנה שעברה למשל,באורינטציה של מדעי הרפואה הביאו סטנדאפיסט שהיה כל כך גס שהיינו צריכות <הבנות הדתיות> לקום ולצאת מהאולם. הרבה מפעילויות האגודה המורגשות <אלה שלשם הפנאי, לא הבנק האקדמי ודומיו> הן מסיבות והנחות לצ'ייסרים. ואנחנו,שלא יוצאים למסיבות וכאלה, מה איתנו? אני לא באה בדרישה להחזיר בתשובה את האוניברסיטה העברית ומיד, אני תוהה מה אתם חושבים על כל זה.. שתהיה שנה טובה