ריחוק ותיסכול

קארניו

New member
5 שעות בקירוב לקח לך למצוא תשובה

שבעינייך היא בוודאי מאד מתוחכמת

אז עכשיו אני הולכת לעניניי ואחזור מאוחר יותר כדי לצפות בתגובתך הבאה
שכן הרי לא תוותרי עליה מן הסתם .
בכל מקרה ערב נעים שיהיה לי
Auf Wiedersehen
 

christina101

New member
לרוב האנשים יש חיים

אז אם מישהו נעלם לחמש שעות כנראה יש לו עוד עיסוקים בחיים,לא כמוך ששורצת כאן מהבוקר עד הערב.
 

Aski7

New member
אני מבינה מה את אומרת

פשוט קיוויתי שתעירי לה..
ותני לה הזדמנות להתנסח מחדש.
ונבהלתי מהמילה: תשתקי!!

אולי דווקא את האנרגיה נשקיע בלתת הזדמנות וכרדיט לאנשים שיתקנו עצמם לפני שנכנס בהם ונוכיח שאנחנו יכולים להיות יותר גרועים?

הפעם אני לא מסכימה איתך לחלוטין שזה הטפל.
זה העיקר בהכל! התקשורת הזו גם עם אנשים ביום יום. עם אנשים שלא תפגוש לעולם! זה המבחן שלי אישית למה שאני.
אבל זו אני!
היא לא ה״עומדת״ שמתקרצצת אלייך סתם היא פשוט אישה שמאוד קשה לה כרגע..


אני מבינה מה את אומרת בקשר ל״עיקר״ ואולי את צודקת
ואת בטוח צודקת לגבי הדרך שבה היא סיפרה על איך הם נראים והיא לא ציינה שהזניחה עצמה..
אבל דברי חכמים בנחת נשמעים לא?

ואת בעיני בטוח ביניהם... אז?
 

קארניו

New member
אסקי, את שוב מפספסת כי מה שהבהיל אותך

זו צורת ההתבטאות שלי כמו "תשתקי" שהשתמשתי בה ולא בכדי.
אין שום סיבה שבעולם שאחרי שהתחשבתי והתנסחתי בצורה עניינית ולא פוגענית וטרחתי להסביר לה
היא תכתוב שאני קשת הבנה ותעוות את דבריה כדי להוכיח שהיא צודקת ואני טועה !
בשבילי זה היה הגבול שהיא עברה והתרוץ שלך שהיא במשבר ואני צריכה להבין אותה לא תופס מבחינתי ברגע שהיא
שברה את הכללים ועברה לדבר איתי בקודים אחרים .
 

Aski7

New member
קצת פספסת את ה״תרוץ״ שלי

אני אכתוב לך מסר מחר יקירתי כי אני עייפה וכבר 3 בלילה.
ואסביר לך את כוונתי.
זהגם לא לכאן.
במיוחד לא כשהפרעושית הזו קופצת לך על הגב.
 

קארניו

New member
לילה טוב מותק

ואל תחמיאי לה כי היא לא יותר מזבוב עלוב ואפילו לא מתקרבת לדרגת פרעוש
 

גארוטה

New member
צר לי, אבל הזוגיות שלכם

נגמרה לפני 3 שנים וקצת, בדיוק ביום שבו הרגשת משב רוח קל של שינוי ומשם זה רק הלך והתדרדר.
אם קודם היה לך בנזוג אוהב ומפנק, בנזוג שרצה להיות איתך כמה שיותר, שצחק איתך ושיתף אותך וכיבד אותך,
היום יש לך שותף לדירה (במקרה הטוב), שהביחד שלכם בא לידי ביטוי בארוחה משותפת אחת שגם בה הוא יושב
בעצבנות ובחוסר סבלנות ממהר לעיסוקיו. אם חשבת שפה הבעיה אז טעית ובגדול. הבעיה היא הרבה יותר גדולה
והיא אצלך. ביכולת שלך לספוג, לקבל הכל בשלווה יחסית (שנקראת מדברייך) ובעיקר בעובדה שאת ממשיכה
לתרץ את מעשיו ולסרב להסתכל לאמת בעיניים.
תמימות או פחד, או שניהם ביחד אבל על אחד מהם לפחות תצטרכי להתגבר אם את רוצה שינוי.
השינוי לא בטוח שיהיה זה שאת מייחלת לו - לקרב אותו אלייך, אלא שינוי שיגרום לך להבין שאת כבר נמצאת בליבה
של סערה שאת מתאמצת לקרוא לה משב רוח קל.

בהצלחה
 

Pumi kit

New member
אני לא חושבת

שהתגובות הקיצוניות שאומרות שהכל נגמר הן נכונות. ואין לי שום כוונה ללכת ולעזוב בלי לנסות כל מה שבאפשרותי לנסות.
 

גארוטה

New member
דבר אחד

להתעורר.

את חושבת שלהתעורר זה לעשות מה שאת עושה עכשיו- משתפת אנשים בפורום בבעייתך, לוקחת מהדברים
שלהם רק מה שמתאים לך, מתכחשת להרבה אמיתות כי זה לא נעים ולא נוח ובוחרת בדרך הכי קלה - השקעה בטיפוח החיצוני
וחידוש קשר עם חברות מהעבר מתוך תקווה שברגע שהוא יראה אותך מטופחת זה יעיר אותו והוא יחזור להיות הבחור מפעם.
אז לא. למרוח מייק אפ וללבוש שמלה יפה זה סבבה אבל לא זה יעשה את השינוי. השינוי חייב להיות הרבה יותר עמוק ומשמעותי.
להיות אשה טובה ותומכת זה לא בהכרח לבטל את עצמך.
להיות אשה מפנקת ודואגת זה לא לחיות בצילו של מישהו אלא לידו.
להיות אשה בכלל, זה לדעת גם לדרוש ולקבל ולהפנים שגם לך מגיע לא פחות ממנו, ואת לא.
העובדה שאת מוותרת על כל הדברים שהיו לך איתו פעם מזמן (קראי שוב את הפוסט הפותח שלך), העובדה שאת מוותרת על סקס
ומסתפקת בפעם בחודשיים, העובדה שאת צריכה להתחנן שיהיה איתך, העובדה שאת מבקשת את רחמיו עלייך ונהנית מזה, כל אלה לא
ישתנו מטיפוח ההופעה החיצונית וציפייה שמיד משהו ישתנה.

כל מה שכתבו לך כאן אמור להעיר אותך ,גם מה שנאמר בעוקצנות וגם מה שלא.
 

Pumi kit

New member
תודה אבל את מפספסת.

הנה מה שכתבתי למטה.
אני לא מתכוונת לשים אודם ולחייך ואז לעמוד מול הדלת ולקוות שהוא יכנס ויגיד איזה יפה אני ונחיה באושר ועושר. אני מתכוונת באמת לחזור לחיים שהיו לי לפני ,כי כשאני חושבת על זה ,היינו בתקופה הכי יפה שלנו כשלכל אחד היו את החיים שלו ולא היינו ביחד כל יום וכל היום. תודה רבה על התגובה.


אני לא חושבת שאני אשים שמלה ואחייך והכל יהיה בסדר. ואני באמת מתחילה להתעורר עכשיו.
 

Pumi kit

New member
עכשיו אתם כבר משגעים אותי


מה אני אמורה לעשות. פשוט להבין שהכל נגמר ולהתחיל לארוז ולעבוד על גירושין???? אני לא יכולה לעשות את זה! לא בלי לנסות הכל קודם. אני כבר מבולבלת.
 

Aski7

New member
ממש לא

את אמורה להתחיל לדאוג לעצמך.. לאט ובזהירות.
להוריד ציפיות ממנו.. לא להתאכזב כשלא שם לב לשינוי...
ברגע שתהיי חזקה ועצמאית את גם תדעי טוב יותר מה את רוצה?!!!
לאף אחד אין תשובת קסם ולא משנה מה כותבים לך אין אמת אחת! יש אמת שלך.
אבל מה שברור ומוסכם על הכל לדעתי שאת חייבת לקחת את עצמך בידיים מבחינת חיים אישיים והתלות והמצברוח המדוכא.
 

קארניו

New member
היחידה שמשגעת את עצמה זו את ולא אנחנו

יש כאן מגוון של אנשים בעלי דעות שונות ואת לא חייבת להתחבר לקומץ שגורס שנישואייך הסתיימו.
תתחברי לכל אלה שנותנים לך תקווה לשקם את הנישואים .
 

Pumi kit

New member
לא מתחברת אלייך

כי נישואיי לא תמו. מקווה שבנישואים שלך את לא מוותרת ומודיעה על מוות כשיש ריחוק ושיגרה ותיסכולים. נישואים זה לא ניסוי קטן שברגע שרואים משבר אז אומרים טוב לא הלך אולי בנישואים הבאים ילך טוב יותר. אני לא מתחברת לאנשים שאומרים לסגור את הבסטה אפילו בלי לנסות כל שאפשר כדי לתקן לפני שמודיעים על מוות.
 
למעלה