מסוף כרמלית
New member
אני באמת לא יודע מה השיקול לגבי הדר
מה שאני כן יודע שחסרים נהגים ויש צורך בפתיחת סידור חדש לנהג ע"מ שיוכל לעבוד עד 2. עד 1 זה לא מספיק - כבר היום הגמר של אלו שיוצאים פעם אחרונה ב-24:00 או אח"כ, הוא בסביבות 1:30 בחניון. אם הם יוצאים ב-1:00 לקו, הרי שהגמר שלהם צריך להיות בסביבות 2:30, לא כ"כ פשוט מבחינה לוגיסטית וכנראה שגם לא כ"כ רווחי. עם זאת, לדעתי יש לחייב את חברות התח"צ להפעיל מס' קווים בעורקים חשובים במשך כל שעות היממה, כל ימי השבוע.
אני באמת לא יודע מה השיקול לגבי הדרמה הבעיה לסדר
שמספר קטן של נהגים המשמרת שלהם תגמר ב-1 בלילה? לפי דעתי זה סתם תירוץ שזו הסיבה שלא יהיו אוטובוסים עד מאוחר. ולא מבין למה מהדר יש אוטובוסים עד מאוחר, ואין מהרכבת. כמה אנשים כבר מסתובבים בהדר בלילה?
מה שאני כן יודע שחסרים נהגים ויש צורך בפתיחת סידור חדש לנהג ע"מ שיוכל לעבוד עד 2. עד 1 זה לא מספיק - כבר היום הגמר של אלו שיוצאים פעם אחרונה ב-24:00 או אח"כ, הוא בסביבות 1:30 בחניון. אם הם יוצאים ב-1:00 לקו, הרי שהגמר שלהם צריך להיות בסביבות 2:30, לא כ"כ פשוט מבחינה לוגיסטית וכנראה שגם לא כ"כ רווחי. עם זאת, לדעתי יש לחייב את חברות התח"צ להפעיל מס' קווים בעורקים חשובים במשך כל שעות היממה, כל ימי השבוע.