קשר בין אוטובוסים לרכבות בחיפה

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
שרות סדיר = לו"ז מסודר... ראית פעם

מוניות השירות יוצאות מהדר בלבד.
וזה שירות סדיר ברשיון.
שרות סדיר = לו"ז מסודר... ראית פעם
מונית שרות נוסעת ריקה כי הגיע הזמן שלה לצאת???
 

Image of me

New member
ברור שמוניות שירות זה לא אגד.

שרות סדיר = לו"ז מסודר... ראית פעם
מונית שרות נוסעת ריקה כי הגיע הזמן שלה לצאת???
ברור שמוניות שירות זה לא אגד.
במקרה של מוניות השירות, שירות סדיר = שירות בטווח שעות ידוע מראש, כאשר אפשר לצפות את התדירות.
 

sela v

New member
ולמה שמשרד התחבורה לא יסדיר

ברור שמוניות שירות זה לא אגד.
במקרה של מוניות השירות, שירות סדיר = שירות בטווח שעות ידוע מראש, כאשר אפשר לצפות את התדירות.
ולמה שמשרד התחבורה לא יסדיר
פה משהו? למה זה צריך להיות כזה בלגאן? בינתיים מה שיוצא שהם יענו מתחרים חפרים באגד וגונבים להם לקוחות.
 

846

Active member
זה מה שאמור לקרות בעיקבות הרפורמה

ולמה שמשרד התחבורה לא יסדיר
פה משהו? למה זה צריך להיות כזה בלגאן? בינתיים מה שיוצא שהם יענו מתחרים חפרים באגד וגונבים להם לקוחות.
זה מה שאמור לקרות בעיקבות הרפורמה
בענף המוניות. אני לא זוכר את כל התקנות אבל הרעיון הוא שכל תחנה תפעיל קו עם לו"ז מסודר, תחנות, צבע של מוניות ושילוט מתאים ע"ג המונית (מדבקה על הדופן עם תאור המסלול). וכמובן:תחנת המוניות תשלם כסף רב למשרד התחבורה תמורת הזיכיון ואגרה חודשית ע"פ מס' המוניות! שוב משרד התחבורה מתעניין בתמלוגים ולא בשרות לנוסע..... בפועל: מונית עם שילוט : בית-קמה- שדרות מטיילת בת"א מחוץ לאזור בו היא מוגדרת ועוד המון דוגמאות! אין שום אפשרות לעקוב אחרי לו"ז במיוחד שניתן לאסוף פנית פרסה באמצע המסלול ולאסוף נוסעים בכיוון השני..... אני לא רואה כיצד ניתן לבצע את הרפורמה בצורה תקינה.
 
מילות המפתח פה אלה...

זה מה שאמור לקרות בעיקבות הרפורמה
בענף המוניות. אני לא זוכר את כל התקנות אבל הרעיון הוא שכל תחנה תפעיל קו עם לו"ז מסודר, תחנות, צבע של מוניות ושילוט מתאים ע"ג המונית (מדבקה על הדופן עם תאור המסלול). וכמובן:תחנת המוניות תשלם כסף רב למשרד התחבורה תמורת הזיכיון ואגרה חודשית ע"פ מס' המוניות! שוב משרד התחבורה מתעניין בתמלוגים ולא בשרות לנוסע..... בפועל: מונית עם שילוט : בית-קמה- שדרות מטיילת בת"א מחוץ לאזור בו היא מוגדרת ועוד המון דוגמאות! אין שום אפשרות לעקוב אחרי לו"ז במיוחד שניתן לאסוף פנית פרסה באמצע המסלול ולאסוף נוסעים בכיוון השני..... אני לא רואה כיצד ניתן לבצע את הרפורמה בצורה תקינה.
מילות המפתח פה אלה...
תקנות הרתעה ואכיפה... בלי אלה זה אף פעם לא יעבוד...
 

846

Active member
למיטב זיכרוני יש כ 12 שוטרים ביחידה

מילות המפתח פה אלה...
תקנות הרתעה ואכיפה... בלי אלה זה אף פעם לא יעבוד...
למיטב זיכרוני יש כ 12 שוטרים ביחידה
שאמורה לאכוף את תקנות התח"צ על המוניות והחאפרים.
 
השאלה היא מה הם עושים

למיטב זיכרוני יש כ 12 שוטרים ביחידה
שאמורה לאכוף את תקנות התח"צ על המוניות והחאפרים.
השאלה היא מה הם עושים
ואיך הם עושים את זה.. בכל מקרה לפי שעתי אחרי שיתפסו כמה חאפרים כאלה יעישו אותם וגם יפרסמו את זה אנשים יתחילו לחשוב פעמים לפני שהם עושים את אותם הדברים.. ומעניין לעניין באותו עניין לפני כחודשיים נסעתי במונית שירות של קו 5 בת"א בשבת, בערך באמצע הדרך שמתי בקשר של המונית את המשפט הבא.. "חברה תגיעו לתחנה הישנה יש שם חאפרים..." אני נשפכתי מצחוק כששמעתי את זה...
 
שעתי = דעתי

השאלה היא מה הם עושים
ואיך הם עושים את זה.. בכל מקרה לפי שעתי אחרי שיתפסו כמה חאפרים כאלה יעישו אותם וגם יפרסמו את זה אנשים יתחילו לחשוב פעמים לפני שהם עושים את אותם הדברים.. ומעניין לעניין באותו עניין לפני כחודשיים נסעתי במונית שירות של קו 5 בת"א בשבת, בערך באמצע הדרך שמתי בקשר של המונית את המשפט הבא.. "חברה תגיעו לתחנה הישנה יש שם חאפרים..." אני נשפכתי מצחוק כששמעתי את זה...
שעתי = דעתי
 

846

Active member
תפסו, שילמו, המשיכו לעבוד! זאת טיפה

השאלה היא מה הם עושים
ואיך הם עושים את זה.. בכל מקרה לפי שעתי אחרי שיתפסו כמה חאפרים כאלה יעישו אותם וגם יפרסמו את זה אנשים יתחילו לחשוב פעמים לפני שהם עושים את אותם הדברים.. ומעניין לעניין באותו עניין לפני כחודשיים נסעתי במונית שירות של קו 5 בת"א בשבת, בערך באמצע הדרך שמתי בקשר של המונית את המשפט הבא.. "חברה תגיעו לתחנה הישנה יש שם חאפרים..." אני נשפכתי מצחוק כששמעתי את זה...
תפסו, שילמו, המשיכו לעבוד! זאת טיפה
בים! בקשר לקו 5: זה משעשע אבל קוים 4 ו5 הם הראשונים שקיבלו רשיון כבר לפני עשרות שנים!
 
נו אז הענישה לא מספיקה....

תפסו, שילמו, המשיכו לעבוד! זאת טיפה
בים! בקשר לקו 5: זה משעשע אבל קוים 4 ו5 הם הראשונים שקיבלו רשיון כבר לפני עשרות שנים!
נו אז הענישה לא מספיקה....
הקנסות לא מספיק גבוהים... בכלל צריך לשנות את שיטת הענישה, או להגביר את הקנסות בצורה משמעותית, לתת נקודות על עבירות כאלה, שלילת רשיון וכו'
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

נו אז הענישה לא מספיקה....
הקנסות לא מספיק גבוהים... בכלל צריך לשנות את שיטת הענישה, או להגביר את הקנסות בצורה משמעותית, לתת נקודות על עבירות כאלה, שלילת רשיון וכו'
 

sela v

New member
לא חושב שגובה הקנסות ירתיע

נו אז הענישה לא מספיקה....
הקנסות לא מספיק גבוהים... בכלל צריך לשנות את שיטת הענישה, או להגביר את הקנסות בצורה משמעותית, לתת נקודות על עבירות כאלה, שלילת רשיון וכו'
לא חושב שגובה הקנסות ירתיע
אי אפשר לתת קנס של מאה אלף שקל, אבל אם נהג ידע ש-1 ל-20 למשל הוא יכול להתפס כמו במהירות שיש מלא ניידות, והקנס יהיה למשל 2500 שקל, אז הם יחשבו פעמיים.
 

9108701

New member
גקי צודק אסור למונית לאסוף נוסעים ש

זה מה שאמור לקרות בעיקבות הרפורמה
בענף המוניות. אני לא זוכר את כל התקנות אבל הרעיון הוא שכל תחנה תפעיל קו עם לו"ז מסודר, תחנות, צבע של מוניות ושילוט מתאים ע"ג המונית (מדבקה על הדופן עם תאור המסלול). וכמובן:תחנת המוניות תשלם כסף רב למשרד התחבורה תמורת הזיכיון ואגרה חודשית ע"פ מס' המוניות! שוב משרד התחבורה מתעניין בתמלוגים ולא בשרות לנוסע..... בפועל: מונית עם שילוט : בית-קמה- שדרות מטיילת בת"א מחוץ לאזור בו היא מוגדרת ועוד המון דוגמאות! אין שום אפשרות לעקוב אחרי לו"ז במיוחד שניתן לאסוף פנית פרסה באמצע המסלול ולאסוף נוסעים בכיוון השני..... אני לא רואה כיצד ניתן לבצע את הרפורמה בצורה תקינה.
גקי צודק אסור למונית לאסוף נוסעים ש
לא במסלול הקו שקיבל מה שרשום בדופן הימני כולל הסעת ילדים דרך אגב מישהו או חאפר יש רישיון להסעת ילדים לפי תקנה 84 לחוקי התעבורה זהירות סכנה ,תיבדקו עם מי ילדכם נוסעים לגן או לבית הספר,לא ליתבייש לבקש לראות ת,84 ברישיון נהיגה
 

arielguelman

New member
בטח שיש

שרות סדיר = לו"ז מסודר... ראית פעם
מונית שרות נוסעת ריקה כי הגיע הזמן שלה לצאת???
בטח שיש
מוניות תפוזית, הם החברה היחידה שלפחות אני מכיר שיש להם לוח זמנים רישמי: ימים א' עד ה' מונית ראשונה ב5:30 בבוקר שיוצאת משכונת סביוני ים לכיוון הקריון בקרית ביאליק, ומונית אחרונה 23:30 תזמון כל 3 דקות בממוצע יום שישי וערבי חג: 5:30 עד 18:00 כל 5 דקות אבל לפעמים המוניות יוצאות ריקות ברשותכם באתר שאני אפרסם את אתר התחנה
 

arielguelman

New member
טעות שלי .. האתר לא פעיל זמנית

בטח שיש
מוניות תפוזית, הם החברה היחידה שלפחות אני מכיר שיש להם לוח זמנים רישמי: ימים א' עד ה' מונית ראשונה ב5:30 בבוקר שיוצאת משכונת סביוני ים לכיוון הקריון בקרית ביאליק, ומונית אחרונה 23:30 תזמון כל 3 דקות בממוצע יום שישי וערבי חג: 5:30 עד 18:00 כל 5 דקות אבל לפעמים המוניות יוצאות ריקות ברשותכם באתר שאני אפרסם את אתר התחנה
טעות שלי .. האתר לא פעיל זמנית
 
אני דווקא אוהב רעש, לא אכפת לי

לך אין בעיה
אבל תחבורה הציבורית היא בשביל כולם לא רק בשבילך. מישהו אמר לי שמהדר קוי השירות לטכניון עובדים עד 1 בלילה, אז למה מהדר כן, ומחוף הכרמל, לא? וזה נשמע בעיני ממש טיפשי שהאוטובוס מרעיש, זה שעובר צעיר שלוחץ על הגז ברחוב שלי, לא מרעיש יותר מהאוטובוס?
אני דווקא אוהב רעש, לא אכפת לי
מצידי שירעישו כמה שיותר. העניין הוא שבלילה הקווים אכן יוצאים מהדר. בשנים האחרונות יש מגמה של צמצום הפעילות בלילה עקב סיבות כלכליות ו/או תפעוליות (הגבלת שעות הנהיגה לנהג ל-12 ביום). אם פעם, בת"א (עיר מגוריי) היה יותא קו 18 האחרון לבת-ים מרכבת מרכז בשעה 1:00, הרי שהיום הוא יוצא שעה לפני כן.
 

sela v

New member
מה הבעיה לסדר

אני דווקא אוהב רעש, לא אכפת לי
מצידי שירעישו כמה שיותר. העניין הוא שבלילה הקווים אכן יוצאים מהדר. בשנים האחרונות יש מגמה של צמצום הפעילות בלילה עקב סיבות כלכליות ו/או תפעוליות (הגבלת שעות הנהיגה לנהג ל-12 ביום). אם פעם, בת"א (עיר מגוריי) היה יותא קו 18 האחרון לבת-ים מרכבת מרכז בשעה 1:00, הרי שהיום הוא יוצא שעה לפני כן.
מה הבעיה לסדר
שמספר קטן של נהגים המשמרת שלהם תגמר ב-1 בלילה? לפי דעתי זה סתם תירוץ שזו הסיבה שלא יהיו אוטובוסים עד מאוחר. ולא מבין למה מהדר יש אוטובוסים עד מאוחר, ואין מהרכבת. כמה אנשים כבר מסתובבים בהדר בלילה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה