קשר בין אוטובוסים לרכבות בחיפה

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
אם היית נוסע ב910 של 22:30 מת"א

קשר בין אוטובוסים לרכבות בחיפה
לא יודע אם דיברת בזמן האחרון על הנושא בפורום. בטח תזכרו אותי על זה שהצעתי להקים קרון מיוחד ללא חיילים (עדיין אני חושב שזה רעיון טוב). בקיצר אני פעם בכמה חודשים מגיע לארץ, ואתמול לקחתי רכבת של 22:40 מת"א ממש לא מאוחר, ושמגיעים לחיפה אחרי 23:30 נדומה תנועת האוטובוסים, והמוניות שוחטים במחירים.אחי שלומד באונ' בחיפה פנה לראש העיר ומשרד התחבורה, וכל אחד מפיל את האשמה על מישהו אחר.
אם היית נוסע ב910 של 22:30 מת"א
היית מגיע איתו עד הדר ומשם יש עוד אמצעי תחבורה....
 
../images/Emo45.gif

ת"א חיפה רק -אבל רק- 900 / 910 !!
 

yaser21386

New member
אין מה לעשות

קשר בין אוטובוסים לרכבות בחיפה
לא יודע אם דיברת בזמן האחרון על הנושא בפורום. בטח תזכרו אותי על זה שהצעתי להקים קרון מיוחד ללא חיילים (עדיין אני חושב שזה רעיון טוב). בקיצר אני פעם בכמה חודשים מגיע לארץ, ואתמול לקחתי רכבת של 22:40 מת"א ממש לא מאוחר, ושמגיעים לחיפה אחרי 23:30 נדומה תנועת האוטובוסים, והמוניות שוחטים במחירים.אחי שלומד באונ' בחיפה פנה לראש העיר ומשרד התחבורה, וכל אחד מפיל את האשמה על מישהו אחר.
אין מה לעשות
חיפה היא עיר שוממת בלילה, אין אדם ואין דומם אפילו...אם כבר מסתובבים בחיפה אחרי השעה 21:00 בעיקר בהדר או בעיר התחתית אז סביר להניח שקשה למצוא הרבה דברים פעילים, החנויות סגורות והאנשים ישנים. לא משתלם לאגד להפעיל מכונה בלילה בשביל קומץ נוסעים.. אגד לא אשם בתיאום עם הרכבת, הוא מתואם מצויין עם עצמו כך שהאוטובוסים שבאים לחיפה אחרי השעה 23:00 מהערים הרחוקות מפזרים את הנוסעים לרוב האזורים המרכזיים בעיר. מי גם צריך לנסוע ברכבת בלילה? סעו דרך כביש החוף ללא עצירות וללא וג'ע ראס. תשאלו את אנדי
יקח לארצנו היפה עוד כמה שנים טובות בשביל להגיע לתיאומים ופשרות בין מערכי התח"צ על גווניהם.
 

846

Active member
../images/Emo45.gif

אין מה לעשות
חיפה היא עיר שוממת בלילה, אין אדם ואין דומם אפילו...אם כבר מסתובבים בחיפה אחרי השעה 21:00 בעיקר בהדר או בעיר התחתית אז סביר להניח שקשה למצוא הרבה דברים פעילים, החנויות סגורות והאנשים ישנים. לא משתלם לאגד להפעיל מכונה בלילה בשביל קומץ נוסעים.. אגד לא אשם בתיאום עם הרכבת, הוא מתואם מצויין עם עצמו כך שהאוטובוסים שבאים לחיפה אחרי השעה 23:00 מהערים הרחוקות מפזרים את הנוסעים לרוב האזורים המרכזיים בעיר. מי גם צריך לנסוע ברכבת בלילה? סעו דרך כביש החוף ללא עצירות וללא וג'ע ראס. תשאלו את אנדי
יקח לארצנו היפה עוד כמה שנים טובות בשביל להגיע לתיאומים ופשרות בין מערכי התח"צ על גווניהם.
 

mucool2

New member
אני לא מבין למה צריך להגביל אנשים

אין מה לעשות
חיפה היא עיר שוממת בלילה, אין אדם ואין דומם אפילו...אם כבר מסתובבים בחיפה אחרי השעה 21:00 בעיקר בהדר או בעיר התחתית אז סביר להניח שקשה למצוא הרבה דברים פעילים, החנויות סגורות והאנשים ישנים. לא משתלם לאגד להפעיל מכונה בלילה בשביל קומץ נוסעים.. אגד לא אשם בתיאום עם הרכבת, הוא מתואם מצויין עם עצמו כך שהאוטובוסים שבאים לחיפה אחרי השעה 23:00 מהערים הרחוקות מפזרים את הנוסעים לרוב האזורים המרכזיים בעיר. מי גם צריך לנסוע ברכבת בלילה? סעו דרך כביש החוף ללא עצירות וללא וג'ע ראס. תשאלו את אנדי
יקח לארצנו היפה עוד כמה שנים טובות בשביל להגיע לתיאומים ופשרות בין מערכי התח"צ על גווניהם.
אני לא מבין למה צריך להגביל אנשים
מה זאת אומרת "מי צריך לנסוע ברכבת בלילה"? יש רכבות בלילה? צריך להיות גם שירות אוטובוסים לתחנות הרכבת. כל השאר תירוצים.
 

846

Active member
יש גם שירות אוטבוסים בינעירוני....

אני לא מבין למה צריך להגביל אנשים
מה זאת אומרת "מי צריך לנסוע ברכבת בלילה"? יש רכבות בלילה? צריך להיות גם שירות אוטובוסים לתחנות הרכבת. כל השאר תירוצים.
יש גם שירות אוטבוסים בינעירוני....
 

mucool2

New member
אבל יש רכבות בלילה, נכון?

יש גם שירות אוטבוסים בינעירוני....
אבל יש רכבות בלילה, נכון?
בלי להיכנס לחלופות ולמה יותר כדאי, למה אין אוטובוסים לתחנות רכבת במשך כל שעות הפעילות של הרכבת? (פרט לרכבות לנתב"ג. זה מקרה מיוחד) אגד, כמפעיל תחבורה ציבורית, לא צריך להמליץ לנוסע על אמצעי זה או אחר, אלא לתת שירות, ואם יש ביקוש לקו מסוים בשעה מסוימת, יש לספק אותו ולא להתחמק (והסיבה לכך ברורה).
 

846

Active member
איזה ביקוש? 5 נוסעים להדר, 15 לנו"ש

אבל יש רכבות בלילה, נכון?
בלי להיכנס לחלופות ולמה יותר כדאי, למה אין אוטובוסים לתחנות רכבת במשך כל שעות הפעילות של הרכבת? (פרט לרכבות לנתב"ג. זה מקרה מיוחד) אגד, כמפעיל תחבורה ציבורית, לא צריך להמליץ לנוסע על אמצעי זה או אחר, אלא לתת שירות, ואם יש ביקוש לקו מסוים בשעה מסוימת, יש לספק אותו ולא להתחמק (והסיבה לכך ברורה).
איזה ביקוש? 5 נוסעים להדר, 15 לנו"ש
ועוד 30 ליעדים אחרים? זה כבר 3 או 4 אוטובוסים. גם בחו"ל השרות בלילה מצומצם. אוטובוס לילה באמסטרדם יוצא כל שעה. הרכבת משדה התעופה גטוויק ניקראת "גטוויק אקספרס" ויש בה רכבת מהירה משדה התעופה לעיר במשך כל היום, עד... שבערב ובשעות הלילה השרות משולב עם הרכבות הפרבריות הרגילות ואז זה פחות "אקספרס" אף אחד לא מפעיל שרות מיוחד בשעות הלילה. זה לא כלכלי למפעיל ולא כלכלי לגוף שנותן את המימון!
 

mucool2

New member
שייצאו כל שעה.

איזה ביקוש? 5 נוסעים להדר, 15 לנו"ש
ועוד 30 ליעדים אחרים? זה כבר 3 או 4 אוטובוסים. גם בחו"ל השרות בלילה מצומצם. אוטובוס לילה באמסטרדם יוצא כל שעה. הרכבת משדה התעופה גטוויק ניקראת "גטוויק אקספרס" ויש בה רכבת מהירה משדה התעופה לעיר במשך כל היום, עד... שבערב ובשעות הלילה השרות משולב עם הרכבות הפרבריות הרגילות ואז זה פחות "אקספרס" אף אחד לא מפעיל שרות מיוחד בשעות הלילה. זה לא כלכלי למפעיל ולא כלכלי לגוף שנותן את המימון!
שייצאו כל שעה.
לא צריך את כל הרשת, אבל יש מינימום שצריך לספק. ראה הצעתו של סלע למעלה.
 
השירות הלילי ברכבת לחיפה הוא מאסף

אני לא מבין למה צריך להגביל אנשים
מה זאת אומרת "מי צריך לנסוע ברכבת בלילה"? יש רכבות בלילה? צריך להיות גם שירות אוטובוסים לתחנות הרכבת. כל השאר תירוצים.
השירות הלילי ברכבת לחיפה הוא מאסף
ולכן משתלם יותר לנסוע באוטובוס, הן כספית והן מבחינת זמנים.
 

idos2

New member
ואם אתה נוסע מבית יהושוע דווקא?

השירות הלילי ברכבת לחיפה הוא מאסף
ולכן משתלם יותר לנסוע באוטובוס, הן כספית והן מבחינת זמנים.
ואם אתה נוסע מבית יהושוע דווקא?
או מחדרה? פרדס חנה? או כל תחנה אחרת בה לא עוצר האוטובוס מתל אביב... כל אחד עושה את השיקולים שלו אם הוא מעדיף רכבת או אוטובוס.
 

mucool2

New member
../images/Emo45.gif

ואם אתה נוסע מבית יהושוע דווקא?
או מחדרה? פרדס חנה? או כל תחנה אחרת בה לא עוצר האוטובוס מתל אביב... כל אחד עושה את השיקולים שלו אם הוא מעדיף רכבת או אוטובוס.

חבל שאגד מנסה להתחרות ברכבת על חשבון הנוסעים (וזו לא הדוגמה היחידה).
 

846

Active member
אגד לא מנסה להתחרות ברכבת ע"ח


חבל שאגד מנסה להתחרות ברכבת על חשבון הנוסעים (וזו לא הדוגמה היחידה).
אגד לא מנסה להתחרות ברכבת ע"ח
הנוסעים, קודם כל אגד מספק חלופה להדר. תאמין לי שפעמים רבות אני נוסע בלילה עם מעט מאד נוסעים אבל עדיין מקיים את השרות כי משום מה הרכבת האחרונה מחיפה לת"א היא ב 21:54, זה לא מוקדם מידי? לרכבת לא משתלם לסוע בשעה מאוחרת מידי ולכן מפסיקה את השרות לפני 22:00 והנוסעים "נאלצים" לסוע באוטובוס ולהגיע ב 23:50 לת.מ ת"א ולקוות שאין עבודות בכביש החוף. זה נוח לך להסתכל רק על צד אחד של העיניין.
 

אורי404

New member
יש גם רכבות אחרי זה מת"א לחיפה -

אגד לא מנסה להתחרות ברכבת ע"ח
הנוסעים, קודם כל אגד מספק חלופה להדר. תאמין לי שפעמים רבות אני נוסע בלילה עם מעט מאד נוסעים אבל עדיין מקיים את השרות כי משום מה הרכבת האחרונה מחיפה לת"א היא ב 21:54, זה לא מוקדם מידי? לרכבת לא משתלם לסוע בשעה מאוחרת מידי ולכן מפסיקה את השרות לפני 22:00 והנוסעים "נאלצים" לסוע באוטובוס ולהגיע ב 23:50 לת.מ ת"א ולקוות שאין עבודות בכביש החוף. זה נוח לך להסתכל רק על צד אחד של העיניין.
יש גם רכבות אחרי זה מת"א לחיפה -
עד סביבות 23:30 (תלוי מאיזו תחנה).
 

846

Active member
../images/Emo45.gif אתה יודע מה : יש כאן שאלה

נ אני בשוק... גם כתבת על רכבות
מחיפה לתל אביב ואני כתבתי הפוך...
אתה יודע מה : יש כאן שאלה
מענינת! מדוע יש יותר רכבות מת"א לחיפה? גם זה סוג של מדיניות של ר"י....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה