חחחחח
לקח לך זמן, אה?
אני כל כך מאוהב בך
אהיה עצוב לנצח
שאת לא נותנת לי שום סיבה-
את יודעת שאת נותנת לי לעבוד כל כך קשה
שאת לא נותנת לי- נשמההההההההההההההההההההה
אני שומע אותך קורת.
הו בייבי, בבקשה תני לי קצת כבוד......
כבדי אותי קצת!
יאללה....שיר לי......