עצוב

puma141

New member
חחחחח כל מה

שאתה שולח-אני לא מכירה בכלל:)

אבל את השיר הזה כן. ויודע מה? הוא "חימם" את השיר הזה בעיני עם הקול שלו......
אהבתי.
 
תבלין


יודעת מה זה אותיות "תבלין"
 

puma141

New member
וואו...אני מנסה לחשוב על המשמעות:)

לא. לאיודעת..

תבל? משהו עם תבל?
 

puma141

New member
כן.....

תבל......לין....לין=לן. תבל=עולם.
עולם לן,ישן...........

חלומות/פנטזיה?


תגלה לי. באמת לא הבנתי ת'פירוש..
אבל מה שקטע בכל זה, שבטח כשתסביר לי את זה אני אגיד לעצמי איך לא חשבתי על זה חחחח
שוט! אני סקרנית.
 

puma141

New member
זה

פירוש שלך-או...ה-פירוש? :)

כי תבלין גם יכול להיות-"תנבלי".

קוק ניק לא צירף אותיות, אלא מצא משמעויות באותיות איך שהן כתובות.
לכן שמרתי על ה"הגיון" שלו........
 
מה זה 'הגיון'?...

לכל אחד יש הגיון משלו (שונה).

זה...
ה....תבלין - תני לב?
זה אמר אותו הרב יוסף חיים זצ"ל (הבן איש חי).
למדתי מ...ה...נוסחייה הזו מוסר גדול על התורה, ולא רק...פומה.
אלא מוסר גדול על היחס לשותפה לחיים.


אני הבאתי זאת פה...לעניין תני לב - שימי
.


אם השרשור הזה ימשך או לו...
הרשי לאחל לכולם פה: חודש טוב ומבורך.
 

puma141

New member
גם לך:)

חודש מעולה טוב ומבורך...



הקונוטציה מתבלין ל-תני לב מסתדרת מצויין.
בעיקר ביחס לשותפה לחיים שלך אני יכולה להבין...
השאלה הגדולה היא אם למילים שיש להן המון כח מבחינת התורה, יש משמעות כתובה או שזו
פרשנות.
זו הייתה השאלה שלי..
 
אותיות מאירות.

כידוע לשון הקודש זוהי לשון מהותית. כל מילה בה יש לה משמעות כאשר תשני את סדר האותיות או תתני שם אחר לפריט המתואר - תאבד המשמעות יחד עם השינוי. דוגמה: חתול = שמחתל את צרכיו (צנוע). אם נשנה את שמו תאבד המשמעות יחד עם זאת גם.

בנוסף לזאת מי שמתעסק בסוד (קבלה) - יודע "לפרק" את המילים בצורה דומה למה שעשיתי ולהוציא משם סודות. ראי: תקוני הזוהר לרשב"י על המילה "בראשית".

פרשנות זה לא. אלא השגה.
 

puma141

New member
אוקיי...אז לפי מה שאתה אומר בעצם

זה תמיד "אותיות מאירות"- כלומר בקונטציה חיובית?

בקבלה? אומרים שמי שנמצא מאוד גבוה מבחינה רוחנית רק יכול לקרוא בקבלה..
 
אנ'לוידעת.

איני יודע להשיב על כך במדוייק.
אבל מהמעט שלמדתי אפשר לבנות ואפשר להחריב איתן.


מה זה "גבוה מבחינה רוחנית", "לקרוא בקבלה".
ספר הקבלה הראשון - הזוהר. היום הכל יכולים לקרוא בו (לעיין, ללמוד זה כבר סיפור אחר).
גבוה מבחינה רוחנית - איני מבין מה כוונתך בזה, אך למיטב הבנתי הכל תלוי ביגיעה של אותו אדם בלימוד ובעשייה.
 
למעלה