מה זה 'הגיון'?...
לכל אחד יש הגיון משלו (שונה).
זה...
ה....תבלין - תני לב?
זה אמר אותו הרב יוסף חיים זצ"ל (הבן איש חי).
למדתי מ...ה...נוסחייה הזו מוסר גדול על התורה, ולא רק...פומה.
אלא מוסר גדול על היחס לשותפה לחיים.
אני הבאתי זאת פה...לעניין תני לב - שימי
.
אם השרשור הזה ימשך או לו...
הרשי לאחל לכולם פה: חודש טוב ומבורך.