עצוב

ראסטלין

New member
יותר גרוע,

יש לו כסף והוא מנסה להמשיך להיות ע'מך...
כמו הראפרים בארה"ב שגם אחרי שהם הופכים לעשירים ממשיכים לשיר על עוני ועל השיכונים.

זאת גם שיטה ידועה של תימנים... אני עני, אל תבקשו ממני כלום.
 

NEO83

New member


הרגת עם השורה האחרונה
 

BW37

New member
כל פעם שאין לכם תשובה

אתם כותבים משפט מוזר, שאולי הוא ציטוט מאיזה ספר
אולי ציטוט של רב שיכור או סתם מילים חסרות משמעות
אי אפשר לענות על הטיפשות שלכם.
אם יש לכם תשובה
תכתבו בעברית, או אנגלית אבל לא בגיבריש
 

BW37

New member
אם כל פעם שאתה לא מבין, היית שותק

לא היית כותב אף מילה...
 
פשש B כל הכבוד

הצלחת לארגן קצת חוש הומור בתוך כל החירבה הזה שניקרא הנשמה שלך

כל הכבוד
ואל תתן לאפחד להגיד לך אחרת, אני הצצתי בחורבן נשמתך, ובהחלט מעט חוש הומור זה הישג גדול
 

BW37

New member
אתה מנסה לשכנע את עצמך ?

מה זה אומר על אדם שכל הזמן צריך לדבר על עצמו ,שיש לו נשמה, שהוא שווה משהו
שהוא מלך

אתה מבין שכל פעם שאתה אומר את זה
זה רק מקטין את המצב
אם משהו מזה היה נכון, כל השאר היו אומרים את אלו עליך
אם אתה היחידי שאומר עליך...

אצלכם הערבים קוראים לזה מסכן
 
בוא אני אסביר לך

סתכל למשל על עצמך
אתה אומר שאתה עשירון עליון
יענו כסף לא חסר
אבל איזו אישיו דוחה ומכוערת יש לך
כל פיפס קטן ממך מעיד על הכיער הפנימי שאתה חש בחייך
אני בספק אם את עצמך אתה סובל

אתה מבין....?
זה בשבילי אינו השג
בשום קנה מידה
מבחינתי זה למכור את הנשמה בנזיד עדשים

בשום סכו"ם שבעולם לא הייתי מתחלף עם הנשמה שלך אפילו ליום אחד


אבל קיבלת 100 במטמתיקה, אז מי אני בכלל....
 

BW37

New member
בפעם המיליון

לכתוב משפטים חסרי משמעות
זה לא תשובה
אלא אם אתה לא מבין את השאלה או לא מצליח לענות
ואז אתה אידיוט
 

puma141

New member
סוק....כפרה עליך..תראה מה עושה קינאה:) מכלה

הכל......שורפת!

שים זין-יש לך מה לשים על כל הקנאים האלו.........

<<<<<<<<תדביק לנשמה שלך.....
 
נכון הציבור

גם לא יודע להפגין וכו אני כבר כמה מערכות בחירות וגם לעיריות לא מצביע כבר לא מאמין מה שנקרא!
ומי שנדפק זה מי שלא טס לחול לשופינג וכו .
בכל מקום יש פלוס ומינוס ,ופה אתה יכול להוזיל עוד ועוד,משקרים ומרמים אותנו יותר ויותר ולכן אני לא במשחק הזה מה שנקרא!
מה שאני יכול להזמין מאיביי אני הזמין העיקר לשלם כמה שפחות על מוצר מקורי.
ופשוט כל אחד דואג לתחת שלו מה שנקרא וכל אחד מעדיף להתמך על ידי עמותות או אנשים טובי שעוזרים כשיש כסף למדינה .
 
זה עדין לא מספיק עצוב

הצי-בור הישראלי עדין יש לו דרך ארוכה
אם היום אתם מתחננים רק לפינה קטנה להשים את הראש בשקט
אז חכה ל5 שנים הבאות
אתם תתחננו לרגליהם של תיירים לפת לחם
ממש כמו תאילנד
וכל הבתים שאתם רואים סביבכם, וכל המגדלים העצומים, וכל הטוב יאבד מידיכם לנצח
וכולם יגורו גויים שיתיחסו אליכם כמו שהישראלי המצוי מתיחס לתאילנדים בתאילנד

והקטע המצחיק הוא שאתה תמשיכו ללכת לצבא, ותמשיכו לעשות מילואים, ואתם תמשיכו לחסן את הילדים שלכם, ולשלוח אותם למכלאות החינוך
ותמשיכו לרוץ להצביע, כי זה חשוב, ואתם תבחרו אישיאויות הרבה יותר פטאטיות מיאיר לפיד

ואתם תמשיכו להרים את החרא של הכלבים ולשלם דוחות וקנסות, מים וחשמל
שיכרות תיהיה לכם 5 אנשים בבית (כמו הכושים)
הרבה אנשים יעזבו את המדינה ללכת להיות עבדים בארצות שונות, איפה ששונאים אותם פחות (מדינת ישראל הכי שונאת יהודים)
וכך החזון של עשירי עולם לכבוש את גן העדן שניקרא הארץ המובטחת, יגיע אל יעדו המובטח

אבל מי אני... סתם סטלן פרנואיד, אה
מזל שיש חדשות כל שעה עגולה
לכו להרגע
 
למעלה