שחום נאה 36
New member
עצוב
לקרוא על הגזירות ואך שהכל עולה ויותר ויותר קשה לחיות כאן כלכלית ,הדיור עולה עוד ועוד,שותף שלישי בירושלים כבר מתחיל ב1700.
פשוט עצוב מתבייש להיות תושב מדינה שעושה מילואים ושומר חוק ,עצוב לדעת אתה אדם מאמין ועוזר לחלשים וים של כסף רץ במדינה על סתם במקום שילך למסכנים.
עצוב הוא לדעת שללא תמיכה כספית מהורים קשה לחיות פה אלא אם כן אתה ערבי או חרדי או מישע .
עצוב הוא שכמעט הכל יקר בירושלים חוץ משווארמה ופלאפל הכל יותר יקר.
עצוב שלאף אחד לא אכפת מה שנקרא מימה שקורה ,עצוב הוא שלצאת יציאה שגרתית לבילוי ללא שתייה מרובה של אלכוהול כבר יקרה יחסית.
עצוב שהכסף טימטם את כולם ,עצוב שכבר קשרי משפחה זה בעיקר תבוא לאירוע שים מעטפה וסע לי מהעיניים,ואם בכלל אהיה נחמד תקבל אס אם אס של חג שמח .
עצוב לי להיות תושב המדינה עם ניהול גרוע ,עצוב לי שהמדינה חולבת אותי ומנהל מקרקעי ישראל שולט על הנדלן עם מחירים מטורפים לגמרי.
לא למדינה כזאת פיללתי!!
לקרוא על הגזירות ואך שהכל עולה ויותר ויותר קשה לחיות כאן כלכלית ,הדיור עולה עוד ועוד,שותף שלישי בירושלים כבר מתחיל ב1700.
פשוט עצוב מתבייש להיות תושב מדינה שעושה מילואים ושומר חוק ,עצוב לדעת אתה אדם מאמין ועוזר לחלשים וים של כסף רץ במדינה על סתם במקום שילך למסכנים.
עצוב הוא לדעת שללא תמיכה כספית מהורים קשה לחיות פה אלא אם כן אתה ערבי או חרדי או מישע .
עצוב הוא שכמעט הכל יקר בירושלים חוץ משווארמה ופלאפל הכל יותר יקר.
עצוב שלאף אחד לא אכפת מה שנקרא מימה שקורה ,עצוב הוא שלצאת יציאה שגרתית לבילוי ללא שתייה מרובה של אלכוהול כבר יקרה יחסית.
עצוב שהכסף טימטם את כולם ,עצוב שכבר קשרי משפחה זה בעיקר תבוא לאירוע שים מעטפה וסע לי מהעיניים,ואם בכלל אהיה נחמד תקבל אס אם אס של חג שמח .
עצוב לי להיות תושב המדינה עם ניהול גרוע ,עצוב לי שהמדינה חולבת אותי ומנהל מקרקעי ישראל שולט על הנדלן עם מחירים מטורפים לגמרי.
לא למדינה כזאת פיללתי!!