נראה אם הבנתי
הבנת שאתה עני
ואין לך כלים לצאת מזה
אז אתה
1. יושב וצוחק (ומקנא) בעשירים
2. צוחק על חבריך העניים, למרות שהם בדיוק כמוך
3. מסטול מגת או חומרים אחרים ומדמיין מה יקרה בעתיד או בעולם מקביל
אתה נשמע אומלל כמו השאר שרק מנסה לשכנע את עצמו למה הוא יושב בבור
להגיד את אותם משפטים 100 פעם לא משנה כלום
תנסה לחשוב איך לצאת מאותו מקום שאתה נמצא...
בניגוד לשטויות שאומרים באיזה חג יהודי
עדיף להיות זנב לאריות מאשר ראש לשועלים, אתה תמיד תשאר שועל רעב