עצוב

עצוב

לקרוא על הגזירות ואך שהכל עולה ויותר ויותר קשה לחיות כאן כלכלית ,הדיור עולה עוד ועוד,שותף שלישי בירושלים כבר מתחיל ב1700.
פשוט עצוב מתבייש להיות תושב מדינה שעושה מילואים ושומר חוק ,עצוב לדעת אתה אדם מאמין ועוזר לחלשים וים של כסף רץ במדינה על סתם במקום שילך למסכנים.
עצוב הוא לדעת שללא תמיכה כספית מהורים קשה לחיות פה אלא אם כן אתה ערבי או חרדי או מישע .
עצוב הוא שכמעט הכל יקר בירושלים חוץ משווארמה ופלאפל הכל יותר יקר.
עצוב שלאף אחד לא אכפת מה שנקרא מימה שקורה ,עצוב הוא שלצאת יציאה שגרתית לבילוי ללא שתייה מרובה של אלכוהול כבר יקרה יחסית.
עצוב שהכסף טימטם את כולם ,עצוב שכבר קשרי משפחה זה בעיקר תבוא לאירוע שים מעטפה וסע לי מהעיניים,ואם בכלל אהיה נחמד תקבל אס אם אס של חג שמח .

עצוב לי להיות תושב המדינה עם ניהול גרוע ,עצוב לי שהמדינה חולבת אותי ומנהל מקרקעי ישראל שולט על הנדלן עם מחירים מטורפים לגמרי.

לא למדינה כזאת פיללתי!!
 

goldy

New member
מה אם אומר לך

שרק מצביעי ביבי / מעמד בינוני-נמוך ומטה מושפעים מזה?
 
לא מצביע כלל בכמה מערכות בחירות

זוהי השיטה ופקידי האוצר שמנווטים הכל וכולם שותקים מתוך פחד או מתוך שמחכים שאחרים יעשו את השינוי וכו
 

BW37

New member
הציבור מטומטם ולכן...

עד 1977 השמאל שלט בישראל
2 מאפיינים עיקרים של השמאל בישראל (אז והיום)
1. מדינת רווחה
2. צניעות ומחירים זולים למוצרים רגילים

מאז שהליכוד עלה לשלטון, הוא מוחק את כל המאפיינים האלו
כי הליכוד מאמין בקפטיליזם חופשי ובעונשים על חוסר עבודה.

מי שהביא את זה לשיא, זה ביבי, האיש שלמד בארצות הברית,
והביא את מדיניות הרפובליקאים לישראל.
כיום אחרי כמה שנים טובות של שלטון ביבי והליכוד
ישראל היא מדינת הכי פחות רווחה שיש בעולם.
בארצות הברית למשל, הרווחה הרבה יותר גדולה, כל מעמד הביניים והעניים
מקבלים פי כמה מאשר מעמד הביניים והעינים של ישראל.
לא להזכיר שכל מוצרי הצריכה, מזון, מכוניות עולים פחות מחצי מבישראל .

הדבר המצחיק או העצוב, זה שהעשירים והמשכילים לא מצביעים לליכוד
הם מצביעים לשמאל...
העניים מעלים פעם אחר פעם את ביבי
אז שישלמו...
 

goldy

New member
מה אם אומר לך

שהציבור לא מטומטם, אלא אתה לא מקושר?

מה אם אומר לך
שהמטרה של הליקוי זה להיות ההפך מהאבודה, אך ורק בשביל עצם ה"ההפך"?

מה אם אומר לך
שהדבר *היחיד* שמשנה לעם ישראל זה שיסדרו לו "לעשות", ומהרגע שמסדרים לו "לעשות" הוא הופך לאוטיסט מושלם?

מה אם אומר לך
שאתה המיעוט, וכל מי שההפך הגמור ממך *הוא הרוב*?
 

BW37

New member
מה אני אומר

אני אומר שאם אתה חושב את אלו
אתה גם מטומטם

אני אישית דווקא כן מקושר
אני שייך לשמאל העשיר, האשכנזי, המקושר, המשכיל שנמצא בעשירון העליון
אני נולדתי במקום הנכון עם גנים נכונים,
במושב אשכנזי עשיר בשרון להורים בלונדינים משכילים ילידי ישראל שקיבלו אדמות הרבה לפני קום המדינה.
לי היה ועדיין קל להסתדר בישראל, וביבי והימין רק עוזרים.

הציבור העני והלא משכיל מעלה את ביבי לשלטון ומשלם על זה, זה לא פגע בי אישית אף פעם
זה לא אומר שזה בסדר
בכל העולם עניים רוצים שיתנו להם ויסדרו להם,
אז יש מדינות שנותנות להם דגים
ויש מדינות שנותנות להם חכות
ישראל לא נותנת להם כלום היום.
 

poseidon111

Active member
אני בטוח שהוריך היו מוותרים על כל הטוב שתיארת

למעלה, עבור בן נורמלי.
זאת בהנחה שיש מישהו שמאמין לסיפורי התחת שלך על השושלת המשפחתית.
איך אני יודע שאלו סיפורי תחת?
מכיון שלא ציינת את מספר העבדים המזרחים השחורים שהיו להוריך האשכנזים הבלונדינים והעשירים.

שאתה תפספס אפשרות לנפנף בזה?
 

BW37

New member
קראו לה עליזה

היא עלתה ממרוקו
וחיה במעברה לא רחוק...
בזכותה למדתי להכין מטבוחה מצוינת
 

BW37

New member
רוב החברות שלי היו מרוקאיות...

אפילו הן לא רוצות אתכם
 

poseidon111

Active member
אתכם, הכוונה היא לגברים ממוצא רומני?

איך זה יתכן?
יכול להיות שמעורבים בדם הורי קצת גנים סלאביים, וזו הסיבה?
תגיד, רוב החברות שלך, ואני מתכוון לשתיהן, ידעו להתנהג
בהתאם כשהיו בבית הוריך המרווח בשרון ואשר נמצא על אדמות
שקיבלו מהמדינה, או שהתביישת בעובדה שהן לא היו בלונדיניות.
בכל זאת, זה להכניס דם עם גנים שכנראה לא תואמים את ה"גנים הנכונים" במשפחתך.
 

poseidon111

Active member
כתבת אתכם והתכוונת אלי. אז רק רציתי

לשאול אם אתה חושב שהן לא רוצות גם רומנים, כי בעוונותי
הגדולים, הורי הגיעו משם.
 
הכל אצלך בצד הנכון...

הבנת הנקרא גם קשור לצד ?
תקרא שוב מה הוא כתב.

משום מה, כשאומרים משהו "נגד" דבריך, מייד אתה מניח שהוא מישהו מ"הצד הלא נכון".
וחוץ מזה, נראה שהמרוקאיות לא רצו גם את הצד הנכון.

הלוואי שתתחתן עם מרוקאית ותהיה מאושר עד אין קץ
 

poseidon111

Active member
קראי מה שכתבתי לו. אם עדיין לא תעשי את ההקשר

המתבקש לדברי, לא אתעצל ואסביר לך שוב.
דרך אגב, כדי להתחתן עם מרוקאית, אני צריך להתגרש קודם, וזה לא ממש
בתכניות שלי לשנה הקרובה...
 
מתנצלת. שירשרתי במקום הלא נכון.

הייתי אמורה להגיב על התגובה של ה"קווי" אליך. נראה לי שזה דיי ברור מהמלל.

ולך, אני מאחלת המשך חיים טובים ומאושרים בנישואיך
 

puma141

New member
הלו פוס:)

חחחחח הצחקת שם!
כמו בימיך הקורעים........

2X
 

shayCn

New member
מכיון שאחד נשוי והשני גר ביבשת רחוקה..

הרשי לי להציג ת'צמי

שי


בא לך סרט בדייט ראשון?
 
שי, סרט בדייט ראשון ..?! וברצינות,

אני לא בפורום הזה למטרת הכרויות. ציינתי זאת פעם או פעמיים.
התגובות הדלילות שלי, בכ"ז יצרו בלבול (זו לא הפעם הראשונה).
אני צריכה להתאפק שלא להגיב.

אשתדל לא לעשות זאת..
One of my New Year's resolutions

שנה טובה ומוצלחת
 
למעלה