זה שיר של בעלי האינטרס,צי-בור !
אנחנו נראה אותך בכל מקום
אנחנו נהיה שם כשתשבור כל ברית
אנחנו נהיה שם שתבכה
כל תנועה שאתה תעשה אנחנו נהיה שם
לא מזכיר קצת את שנות האלפיים
כשיש מצלמות בכל פינה, וGPS בכל טלפון
וגוגל מחזיקה את כל המידע
וטלויזיה מושכת אנשים מהאף לבגוד בכל בריתות הנשמה
ולאט לאט הצי-בור יורד על הברכים רואה את כל רכושו נבזז, ובנותיו לזנות, וכספו אפילו לא מספיק לאוכל
https://www.youtube.com/watch?v=97nAvTVeR6o