זה עדין לא מספיק עצוב
הצי-בור הישראלי עדין יש לו דרך ארוכה
אם היום אתם מתחננים רק לפינה קטנה להשים את הראש בשקט
אז חכה ל5 שנים הבאות
אתם תתחננו לרגליהם של תיירים לפת לחם
ממש כמו תאילנד
וכל הבתים שאתם רואים סביבכם, וכל המגדלים העצומים, וכל הטוב יאבד מידיכם לנצח
וכולם יגורו גויים שיתיחסו אליכם כמו שהישראלי המצוי מתיחס לתאילנדים בתאילנד
והקטע המצחיק הוא שאתה תמשיכו ללכת לצבא, ותמשיכו לעשות מילואים, ואתם תמשיכו לחסן את הילדים שלכם, ולשלוח אותם למכלאות החינוך
ותמשיכו לרוץ להצביע, כי זה חשוב, ואתם תבחרו אישיאויות הרבה יותר פטאטיות מיאיר לפיד
ואתם תמשיכו להרים את החרא של הכלבים ולשלם דוחות וקנסות, מים וחשמל
שיכרות תיהיה לכם 5 אנשים בבית (כמו הכושים)
הרבה אנשים יעזבו את המדינה ללכת להיות עבדים בארצות שונות, איפה ששונאים אותם פחות (מדינת ישראל הכי שונאת יהודים)
וכך החזון של עשירי עולם לכבוש את גן העדן שניקרא הארץ המובטחת, יגיע אל יעדו המובטח
אבל מי אני... סתם סטלן פרנואיד, אה
מזל שיש חדשות כל שעה עגולה
לכו להרגע