עצוב

shayCn

New member
תעצרי רגע.תנשמי עמוק


את יכולה להמשיך לכתוב כאן,לא ילחיצו אותך בשאלות מביכות יותר.
אני כנראה פיספסתי את הפעמים שציינת זאת.

וביננו,את לא באמת חושבת שאני יוצא עם מישהי על סמך כמה הודעות,נכון?
 

goldy

New member


איך אתה חושב הוא שומר על מעמדו בצבא הקבע?
מלא בסיפורי אלוהים, מלבד העובדה שהוא תקוע באותו תפקיד בדיוק 20+ שנים רצוף, ואף פעם לא מאשרים לו קידום.
 

ראסטלין

New member


דבר ראשון אני מעריך את הכנות והראיה המפוכחת שלך.
דבר שני, לא חשוב מה הנקודת התחלה שלך, אלא נקודת הסיום.
אתה מקבל השכלה, ביטחון כלכלי וכו', מה אתה עושה עם זה?
 

goldy

New member
כלום. הכל חסר ערך

הקואליציות שמאורגנות נגד קו המחשבה שלך *כבר* נטועות עמוק בתוך השילטון: במדינת עולם שני זה רק נראה *כאילו* אתה יכול להצליח, אבל אתה באמת לא.
 

goldy

New member
לפעמים אני לא יודע אם אני בגן או בתיכון

אה רק רגע: אני בעבודה.
 

goldy

New member
יעני 'במדינה מתוקנת היו מכניסים אותו לכלא'?

 
כלא זה מוגזם..

בכל זאת חופש הביטוי וזה.. אבל בהחלט היו עושים לו רצח אופי.
לך תדע.. אולי בגלל זה הוא ברח מהמדינה.
 

goldy

New member
הציבור לא רוצה דגים ולא רוצה חכות

הוא רק רוצה לבכות ש"עכשיו אין" ושכולם אשמים לו במצבו חוץ ממנו.
עניים חכמים יודעים לחתום קבע ולהתחלחל למשרות סרק אחרות בשירות הציבורי.
ואם אתה לא כזה; אזרחותך הישראלית חסרת ערך.
 
BW אתה תאמין לי אם....

אני אגיד לך שאני אוהב שאתה מדבר ככה
תיהיה גבר ותגיד להם בדיוק איך העשירון העליון רואה אותם
אל תתביש לרגע
אתם על הכס עכשיו
אלו הנתינים שלכם
אל תחשוש להביע את הבוז
הם גם ככה לא יצליחו לצאת מהמקום הזה עוד הרבה זמן
אתה לא צריך לשמור בבטן
 

BW37

New member
באיזה עשירון אתה ?

לפי מה שאתה מתאר
אחרי שכל הצי-בור יהיה עני
הוא יהיה כמוך...

איך אתה מרויח מזה ?
 
אתה אפיו לא יודע מה זה להית עשיר

אתה חושב שכסף עשה את האדם עשיר
אתה חושב שמילוי התאוות עושים את האדם עשיר

אני אישית חושב אחרת

אני לא עני
אני פשוט נמצא בקאסטה של העבדים
ומאחר שראיתי שהעבדים לא רוצים ולא ממש יכולים לצאת מזה
אז הבנתי שנשאר לי רק אפשרות אחרונה
לכן אני יושב ללמוד מהטובים ביותר איך משתמשים בבני אדם וכונסים את האנרגיה שלהם להביא את הבודד לקצה היכולת שלו

ואני למדתי ממלכים
לכן אני דורש את המלכות
ואם אתה רואה דבר במוחך מספיק חזק, הוא יתגשם
 

BW37

New member
נראה אם הבנתי

הבנת שאתה עני
ואין לך כלים לצאת מזה
אז אתה
1. יושב וצוחק (ומקנא) בעשירים
2. צוחק על חבריך העניים, למרות שהם בדיוק כמוך
3. מסטול מגת או חומרים אחרים ומדמיין מה יקרה בעתיד או בעולם מקביל

אתה נשמע אומלל כמו השאר שרק מנסה לשכנע את עצמו למה הוא יושב בבור
להגיד את אותם משפטים 100 פעם לא משנה כלום

תנסה לחשוב איך לצאת מאותו מקום שאתה נמצא...
בניגוד לשטויות שאומרים באיזה חג יהודי
עדיף להיות זנב לאריות מאשר ראש לשועלים, אתה תמיד תשאר שועל רעב
 
למעלה