עצוב

אני מתחיל לחשוב שאתן רק רוצות אותי בשביל הסקס

 

dori78

New member
ולמה זה מפתיע אותך?

80% מהזמן פה אתה עושה פרסומת לשירותיו של יוגב.
 
רק שתדעו לכן, אני רואה את זה כפירסום חיובי

עד לא מזמן צעקתן שאני שרלילה



נסיך !
 

mr browen

New member
חבל שאין לנו עוד כמה סטלנים פרנואידים

אנחנו זן נכחד....

וכפי שנאמר :
זה שאתה פרנואיד - לא אומר שהם לא רודפים אחריך
 
זה שיר של בעלי האינטרס,צי-בור !

אנחנו נראה אותך בכל מקום
אנחנו נהיה שם כשתשבור כל ברית
אנחנו נהיה שם שתבכה
כל תנועה שאתה תעשה אנחנו נהיה שם

לא מזכיר קצת את שנות האלפיים
כשיש מצלמות בכל פינה, וGPS בכל טלפון
וגוגל מחזיקה את כל המידע
וטלויזיה מושכת אנשים מהאף לבגוד בכל בריתות הנשמה

ולאט לאט הצי-בור יורד על הברכים רואה את כל רכושו נבזז, ובנותיו לזנות, וכספו אפילו לא מספיק לאוכל

https://www.youtube.com/watch?v=97nAvTVeR6o
 
למעלה