סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

נחמנית

New member
אני מחפשת על האוזן + שן כחולה + לא יקר

(יש בוס לטיסות, אבל המטרה של זה שיהיה לילד עם רגישות חושית משהו שיהיה לו נוח אבל דיורבילי)
 

Boston Guy

New member
זה אין לי.

על האוזן עם חוט - הילדים שלי מרוצים מאוד מהאודיוטכניקה ATH-M50x ומשתשמים בה כבר שנים - ואלו ילדים שפחות או יותר חיים עם אוזניות על הראש בכל רגע פנוי.
[URL]https://www.amazon.com/Audio-Technica-ATH-M50x-Professional-Monitor-Headphones/dp/B00HVLUR86?th=1[/URL]

זו אזנייה מאוד מסיבית שבנוייה כמו ש"היו בונים דברים פעם" - לא יכול להגיד לך כמה פעמים ראיתי את האזניות האלו נופלות על הרצפה במשך השנים. ומה שמדהים הוא שלמרות שזה דגם ישן - יש להשיג באמאזון חלקי חילוף (כריות לאזניים שמתבלות ונשחקות אחרי שנתיים שלוש מרוב שימוש, הפתיל של האזנייה שנוטה להדפק בכל אזנייה חוטית).
הילד הצליח לרצוח את האזנייה הזו סופית בשבוע שעבר - וזו האזנייה ששרדה אצלו הכי הרבה זמן מכל האזניות שיש לו. אזניות שן כחולה בתוך האוזן (שזה מה שהוא משתמש מחוץ לביית) הוא כבר רצח בעשרות - מסתבר שהן לא שורדות יותר משני סיבובים במכונת הכביסה...

זול האודיוטכניקה זה לא. קניתי אחת כזו השבוע בפריים דיי ב 111$ - שזה פחות או יותר המחיר הכי נמוך שראיתי ב 4 השנים האחרונות לדגם הספציפי הזה.
 

John the Savage

New member
קצת מעל ל-100 דולר לאוזניות סבירות זה ממש לא הרבה

גם לי יש, בין השאר, את ה-M50x. עבורי אני מעדיף להשתמש בדרך כלל באוזניות איכותיות יותר מבחינת סאונד, אבל לילדים זה מספיק והותר, והן די מהנות מבחינת צליל למרות שלא ברמה שאפשר לעצום את העיניים ולהרגיש שאני בהופעה (שזה מה שאני מחפש באוזניות). ברמת המחיר הזו, אני לא חושב שאפשר למצוא משהו טוב יותר.
 

ilanvag

New member
על איזה אוזניות אתה ממליץ, בשביל חווית סאונד?

מחפש זוג כזה בשבילי, לא לילדים...
 

John the Savage

New member
האוזניות ההכי טובות שיש לי מבחינת חוויית הסאונד

הן של חברה בשם Hifiman, מדגם HE-400. הדגם הזה כבר לא מיוצר, אבל יש את הדגם החדש יותר HE-400i. יש להם צליל מעולה, ובפרט עבור המחיר שלהם (נמכר כרגע באמזון ב-208 דולר). אפשר למצוא אוזניות עם איכות יותר טובה כמובן, אבל בשביל להגיע לרמת הביצועים הבאה צריך להשקיע 500 דולר או יותר.

האוזניות האלו מבוססות על טכנולוגיה שנקראת planar magnetic, שזה אומר שבמקום שתהיה דיאפרגמה שמחוברת בנקודה אחת ללשונית שיוצרת גלי קול מעגליים (אוזניות דינמיים), הדיאפגמה היא שטוחה ונעה כולה כך שהיא יוצרת גלי קול מישוריים. התוצאה היא היא קול שנשמע "אוורירי" יותר ופתוח יותר. יש טכנולוגיה אחרת שאפילו עושה את זה יותר טוב שנקראת אוזניות אלקטרוסטטיים, אבל אלו כבר עולים אלף דולר ומעלה וזקוקים למגבר מיוחד.

מצד שני, יש להן גם חסרונות. החסרון העיקרי הוא שהן נועדו לשמוע מוזיקה בבית והן לחלוטין לא ניידות. הן די גדולות, והן צריכות סורס חזק יותר ממה שתקבל מיציאת האודיו של סמארטפון (צריכות להתחבר לרסיבר של מערכת הסטריאו, או למגבר אוזניות אם מנגנים מוזיקה מהמחשב). חוץ מזה, הן אוזניות פתוחות, שזה אומר שהן לא מבודדות אותך בכלל מהסביבה, ותשמע כל רעש מסביבך. וחוץ מזה גם הצליל מהאוזניות "דולף" החוצה. המבנה הפתוח נותן יתרון מבחינת אודיו, שכן באוזניות סגורות הצליל הרבה פעמים נשמע כאילו הוא יוצא מ"קופסה", אבל כאמור גם חסרונות.

אם אתה רוצה אוזניות סגורות, ושל חברה יותר מוכרת, אופציה שניה שהייתי שוקל זה Sennheiser HD650. גם הן אוזניות מעולות מבחינת סאונד. הצליל שלהם שונה כך שיתכן ותעדיף אחד על פני השני (עניין של העדפה אישית). הן עולות כרגע 367 דולר באמזון.
 

liat1271

New member
הילדה רוצה מחוץ לאוזן עם חוט

לגבי עצמי אני מתלבטת, מחוץ לאוזן זה מידי מגושם ואי אפשר לשים בתיק קטן, מצד שני בתוך האוזן לפעמים זה מציק, לא משנה לי איך זה יבוא חוט או בלי חוט
 

Fellowship

New member
אתה אומר את זה מידיעה?

בד"כ Stress Test מבצעים בעזרת כלי סימולצים של עומסים,
ברור שיום מכירות כזה עדיף בסדרי גודל על כל כלי טכנולוגי כזה או אחר ומאפשר לזהות בעיות, צווארי בקבוק ופערים שאי אפשר בד"כ בשום דרך אחרת,
אבל הגדרת את ה Stress Test כמטרה של ה Prime Day, אתה אומר זאת מידיעה?
מחוסר ידיעה נשמע לי שהמטרה היא מקסום מכירות,
קידום מוצרים שהם חפצים ביקרם (כמו ה Echo שפשוט בלתי אפשרי להתחמק מהצעות המכירה שלו) וכו'.
 
בנוגע למכירות, בראש ובראשונה מיקסום מכירות

של החברות prime עצמה, כי הם יודעים היטב שברגע שעשית את החברות אתה hooked לפחות לשנה, וכדי להצדיק את התשלום תרכוש מהם מוצרים לאורך כל השנה, ולאחר שנה כבר תהיה מכור בצורה כזאת לשרות הנוח שתמשיך איתו גם לשנה שאחריה.
&nbsp
אמזון, כמו כל החברות מסוגה, מעסיקות את מיטב בוגרי מחלקות הפסיכולוגיה ביבשת על מנת ללמוד איך לבצע עלינו מניפולציות באופן כללי ואיך למכר אותנו לשרותיהן באופן פרטני.
 

Boston Guy

New member
במשך יומיים רצוף ישבנו על BRIDGE שהיה פתוח נון סטופ

כבר לפני חדשים אמאזון סגר עם צוות התמיכה הטכנית של העבודה שלי מתי ה BRIDGE הזה יפתח, כמה זמן הוא יהיה פתוח ומי ישב עליו (עד רמת השם הספציפי של המנהלים ושל אנשי התמיכה). היו אנשים אצלנו שעבדו השבוע 48 שעות רצוף - היום עושים להם יום כיף משפחתי בקימבל פארם כצ'ופר על המאמץ.

אפילו לאמאזון הענקית אין שום כלי סימולצייה שמסוגל לדמות עומסים דוגמת מה שקרה ביום שלישי ב 12 בצהריים שעון החוף המחורפן. לצוותי האנליטיקה יש עכשיו שבועות של עבודה כדי להפוך את האינפורמייה שנאספה לשקפים צבעוניים שאחר כך ינפחו לנו איתם את הראש.

הפריים דיי נולד, לפני כמה שנים, כרעיון של איך להתכונן לעומסים של "יום שישי השחור".
זו לא היתה הסיבה היחידה - היה שם גם עניין תיגבור תנועת הקונים כי "בקיץ תנועת הקונים יורדת ואנשים קונים פחות" (מה שנכון לגבי הרבה ריטיילרים),
היה שם עניין קידום מכירות לתכנית הפריים,
היה שם עניין ה PR בחינם (כל התיקשורת מדברת על אמאזון במשך כמה שבועות בלי שאמאזון תצטרך להוציא סנט בתקציב פירסום),
אבל האספקט הטכני בהחלט היה שם מלכתחילה. ואת זה אני יודע יען כי גם אז, כמו היום, אמאזון היה לקוח של חברה שבה עבדתי...

ה"הפנינג" מאז הוא תפס חיים משל עצמו - כמו שאחרים בשירשור כתבו.

תוצאות ראשוניות שאמאזון הפיצו בתכתובת שכרגע עדיין מסווגת אל מחוץ לאירגון הפנימי שלהם אומרות שרמת העומס ביום שלישי היתה משמעותית יותר גבוהה מהעומס של שנה שעברה.
בפריים דיי 2017 היו 113 מליון ביקורים באתר, קונברשיין רייט של 18.6% ו 5.2 מליון טרנסאקציות כספיות. אני מחכה לפירסום הציבורי של התוצאות הסופיות של השבוע.
 

ilanvag

New member
בוסטון, יש לכם "קשר" גם לנפילות שהיו בענן של גוגל השבוע?

כי גם לגוגל היו נפילות ביום שלישי -- שירותים כמו סנאפצ'אט, ספוטיפיי ועוד לא היו זמינים...
&nbsp
https://www.cnet.com/news/google-cloud-issues-causes-outages-for-snapchat-spotify-and-others/
&nbsp
רק אל תספר לי שאמאזון משתמשים באתר של גוגל לצורך גיבוי ואיזון עומסים, ולכן הבעיות של אמאזון השפיעו גם על גוגל...
 

Boston Guy

New member
לא. אם הבנתי נכון, שם הייתה בעיית תכנה במערכת MAGLEV

שהיא מערכת ה LOAD BALANCING הגלובלית של גוגל - ושכמו הרבה דברים אצלהם, הם פיתחו אותה בעצמם.
 

Fellowship

New member
תודה, מעניין ונשמע נכון והגיוני, הטלתי ספק רק בכך שבדיקות

העומסים הם המטרה הראשית של ה Prime Day.
 

John the Savage

New member
מעניין כמה אינסטנט פוטס הם מכרו ...

שכחתי לחלוטין מפריים דיי, ורק כשנכנסתי לאמזון ביום שני בערב לראות סרט בפריים וידיאו ראיתי את הפרסומים על פריים דיי בדף הראשי של אמזון. ואז כבר האתר עבד. ככה שלי לא היו בעיות עם אתר קורס.

אז למרות שאני בדרך כלל אוהב ללכת נגד העדר, גם אני הצטרפתי לעדר הפעם וקניתי אינסנט פוט, וזה עוד לפני שראיתי את השרשור כאן בעניין. שקלתי כבר לקנות כבר מזמן, אבל לא מיהרתי לקנות כשזה היה מאה דולר. אלא שבמחיר של פחות מ-60 דולר כבר לא היתה לי התלבטות. בשבילי 6 קווארט מספיק בהחלט. אם כסף לא היה שיקול הייתי קונה את דגם ה"סמארט", אבל ההפרש במחיר לא מצדיק את זה.

חוץ מזה, גם קניתי רפיטר wifi של נטגיר שהיה גם במחיר טוב. גם משהו שרציתי לקנות כבר תקופה ארוכה בשביל להחליף את הרפיטר הסיני הדרעק שיש לי כרגע (ובאותה הזדמנות גם צנצנת של משחת וניל שלא היתה במבצע, אבל רציתי לקנות בכל מקרה).

גם ביום שישי השחור/סייבר מאנדיי אני לא תמיד קונה, אלא אם יש במבצע דברים שרציתי לקנות בכל מקרה ורק חיכיתי למבצע המתאים.
 

John the Savage

New member
המשחה זה בעצם

שילוב של תמצית וניל עם גרגרי וניל מגוררים בתוך סירופ סמיך. ההבדל הוא שמקבלים את האפקט של ה"נקודות" מזרעי הוניל המגוררים, בדומה למה שמקבלים אם מגררים מקלוני וניל שלמים. אפשר כמובן גם לקנות מקלוני וניל שלמים שזה הכי טוב, אבל הם נורא יקרים כיום. ובמשחה קל יותר להשתמש ולשמור במקרר למשך תקופה ארוכה יחסית.

השתמשתי גם בתקופה מסויימת באבקת וניל טבעי, שזה רק הגרגרים הטחונים ללא תוספות, אבל האבקה שומרת על הארומה פחות זמן מהמשחה.

https://www.amazon.com/LorAnn-Oils-Madagascar-Vanilla-Paste/dp/B00F9WW322
 

debby12

New member
מנהל
החכמת אותי. למה אתה משתמש במשחה?

פשוט במקום תמצית וניל במתכונים לעוגות?

בהיותי כשלון קולינרי כללי, המתמחה במתכונים עם 2-3 רכיבים הדבר היחיד שעולה לי בראש זה לשים את זה על גלידה וניל....

פעם כשהילדות שלי היו יותר קטנות הייתי אלופת העולם במתכון המצוין: "פסטה בלי כלום" שפעוטות אוהבים מאוד.....
 
למעלה