סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

justaddwater

New member
ואם את מחליפה את ההאשמה ב" נסיון לאונס"?

כי זה מה שנשמע שזה היה.
&nbsp
ויתכן שהוא עכשיו מהווה דוגמא לאחרים. באסה לו. אבל באסה לכולנו אם המסר שיצא מכאן הוא שאפשר לעשות דברים כאלה כי אולי לא תתפס, ואם תתפס העתיד אז יסלחו לך.
 

איי ל

New member
מנהל
האם זה המסר שיצא מכאן?

הועלתה האשמה חמורה, אבל הבחור לא נתפס.
אני מסכים עם ג'ון שלא ניתן יהיה לבסס כתב אישום בחלוף השנים.
&nbsp
מלבד להרגיש רע על המקרה, אף אחד מאיתנו לא יוכל לקבוע בוודאות אם המעשה אכן נעשה או לא. כולנו נחרוץ דעה לפי קישורים באינטרנט, והרגשה כללית לגבי אחד הצדדים.
אבל בסופו של דבר, זה יהיה לא הוגן לשניהם.
&nbsp
 

justaddwater

New member
אם ידפדפו את זה- אז כן

זה יהיה המסר.
&nbsp
אני לא מדברת על כתב אישום, אני לא מדברת על אם עשה או לא. אני מדברת על הגישה של "מה הוא כולה עשה"/ "עשו לי דברים כאלה בצבא, אפשר לחשוב" אז בואו נעבור הלאה
 

vinney

Well-known member
המסר צריך להיות שבומרנג חוזר

גם אם לוקח לו 30 שנה. כן, יש התיישנות בפן הפלילי. אבל אין שום חובה להעסיק מישהו כזה, בטח שלא כשופט, ובטח ובטח שלא כשופט עליון שקובע נורמות עבור כל המדינה לדורות.
 

איי ל

New member
מנהל
זה במידה וניתן להוכיח שהמקרה קרה.

זה לא יקרה. לא ניתן להוכיח שהמקרה קרה. לא אחרי 30 ומשהו שנים.
גם העובדה שהיה בן 17 לא יכולה להעיד על מי שהוא היום.
&nbsp
יחד עם זאת, אין לי בעיה שההסתייגויות מבחירתו יהיו בעקבות אירועים שקרו בחייו הבוגרים ושאותם ציינת בהודעה הקודמת שלך: העדפת מקורבים מאשר מועמדים יותר מתאימים וכ'ו.
 

vinney

Well-known member
כמעט אף פעם לא ניתן "להוכיח" שהמקרה קרה

כל ההוכחות במקרים האלה הן נסיבתיות בלבד, כמעט תמיד. אלא אם תפסו מישהו בשעת המעשה (כמו שקרה עם הסטודנט ההוא מסטנפורד), זה לרוב מסתכם בגבר שאומר "אבל היא הסכימה" או "להד"מ" והאישה שטוענת שהיה מקרה. 30 שנה עברו או 30 יום, זה לא באמת משנה.
&nbsp
ביל קוסבי הורשע לא כי מישהו הביא למשפט את הכוס עם הרופי, ולא כי היו ממצאים פורנזיים. גם נגד ווינשטיין אין, ככל הידוע לי, אין ראיות פיזיות. גם נגד קווין ספייסי לא היו (וגם הוא טען שלהד"מ, אבל התנצל אם במקרה היה שיכור מדי לזכור, לפחות), וכד'.
&nbsp
השאלה האמיתית היא על מה אתה מוכן לוותר לאנשים.
 

John the Savage

New member
אז עכשיו יש גם את רמירז, ולא בטוח שזה הסוף

https://www.newyorker.com/news/news...rett-kavanaughs-college-years-deborah-ramirez

ושימו לב לפיסקה הבאה:
Mark Krasberg, an assistant professor of neurosurgery at the University of New Mexico who was also a member of Kavanaugh and Ramirez’s class at Yale, said Kavanaugh’s college behavior had become a topic of discussion among former Yale students soon after Kavanaugh’s nomination. In one e-mail that Krasberg received in September, the classmate who recalled hearing about the incident with Ramirez alluded to it and wrote that it “would qualify as a sexual assault,” he speculated, “if it’s true.”
 

mal1

New member
האיש מועמד לאחת המשרות הרמות ביותר במדינה - מינוי לכל חייו

הוא נדחף בהליך מזורז וכנראה ללא ווטינג מקיף. נבחן מול שורה של זקני השבט (כולם גברים ולבנים) ומה שמפריע לך זה שהיא העזה להשמיע את קולה?
אני לא חושבת שהאשמה שלה בשלב זה נטולת מגמתיות מסוימת. אני לא תמימה. מצד שני אין לי בעיה עם זה. היא לכאורה (כל עוד לא הוכח אחרת) - סוחבת איתה מטען קשה וטראומטי במשך שנים. היא העלתה את הנושא בעבר הרבה לפני שהוא הוצג כמועמד לתפקיד - נכון - לא בפומבי מול עם ועדה. העובדה שהוא מועמד היום לתפקיד שישפיע על עתידה, עתיד היקרים לה (וכולנו במידה כזאת או אחרת) - מהווה מבחינתה טריגר מספיק בכדי להחשף. בפומבי. מול ציבור אוהד יותר ואוהד פחות (כולל הפסיכופט שעומד בראש המערכת שאינו בוחל מלתקוף אותה גם אם בעקיפין בעצרות הנרקסיסטיות שלו).
מגיעה לה ולכולנו בחינה מעמיקה יותר של המועמד לתפקיד. אין זמן לפני הבחירות? מחטף?
א. אם הנשיא רצה לדחוף מועמד שיעבור את הסינון לפני הבחירות בצורה נקיה היה צריך לבחור מישהו שדומה לאמא תרזה או אם זה לא אפשרי - יותר מיין סטרים
ב. זאת לא הפעם הראשונה שבחירה נדחתה בשל בחירות (זוכרת? המועמד האחרון של אובמה? שלא קיבל אפילו את יומו בפני ועדת הסנט?
רם יש אפילו צל של ספק (ולי ד"א אין צל של ספק) שהאשמות שלה (ועכשיו גם של אישה נוספת) נכונות - האם הוא האיש שתרצי שישב בבית המשפט העליון (כמינוי להמשך חייו) ויכריע בנושאים כמו - זכות האישה על גופה? הגירה? זכותו של כל זב חוטם לשאת נשק?

אני לא.
 

Immigrant

New member
יש דברים בגו. ליבראליזם, מסתמן, זו באמת מחלה.

לא סופנית, אבל בפירוש ממאירה.
 

Immigrant

New member
צר לי לאכזבך, הרבה יותר אנשים נמלטים מהטירוף הליבראלי

לצד השני, השפוי.
 

vinney

Well-known member
אף פעם לא הבנתי איך אנשים שמגדירים את עצמם "שמרנים"

חושבים שהם השפויים... בעיניי עצם המילה "שמרן" מעידה על חוסר יכולת להתמודד עם המציאות המתקדמת. רובם גם חולי נפש מוצהרים (אני חושב שהמושג הרשמי הוא "דתיים", תיאור המחלה כולל שיחות עם ייצורים דמיוניים ולפעמים גם פולחן לגופת אדם תלויה על חתיכת עץ).
&nbsp
 

debby12

New member
מנהל
רוב המגדירים עצמם "שמרנים" הם חולי נפש "מוצהרים"? כל האנשים

ה"דתיים" הם חולי נפש?

תשמע, חבל שכשרונות ההבעה, והאבחנה שלך יתבזבזו פה. לדעתי כדאי לך להגיש קורות חיים בהקדם לראש הסגל של טראמפ לתפקיד אצלו. נראה לי שתסתדרו מעולה ביניכם.
 

debby12

New member
מנהל
חבל על הזמן

 

Ani15

New member
heal the world מייקל ג'קסון

we are the world נדמה לי שגם את זה ג'קסון כתב/ שותף
 

debby12

New member
מנהל
היל דה וורלד זה מעולה!

מושכת בחזרה את הצעתי שלא מגיעה לקרסוליה...
 

John the Savage

New member
חשבתי שאת מדברת על אלו שמחקו את ההודעות בפורום ....

בכל מקרה, בחיפוש קצר בגוגל ניראה שיש פתרונות טכנולוגיים לעניין. יש דלתות חתולים אלקטרוניות שמזהות שבב מתאים שהחתול עונד על הקולר שלו, ונפתחות רק עבורו.

חפשי microchip pet door או pet smart door.
 

KallaGLP

New member
מהעניין הראשון שהזכרת כדאי פשוט להתעלם.

מילא בפורום השני, יש שם מידע רב ערך וחיוני שחבל שהולך לאיבוד, אך פה אנחנו בעיקר מדברים על דא ועל הא, מחווים דעות, כך שגם אם מישהו מוחק את זה, זה לא סוף העולם, לפחות לדעתי. צריך פשוט להתעלם, בסוף יימאס למי שעושה את זה. או שלא. אך בכל מקרה זה לא שווה את העצבים שלנו.
 
למעלה