סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

debby12

New member
מנהל
תודה!

יודעת על קיומו של כזה.

הבעיה עם קולרים מודרניים זה שכדי למנוע חשש שהחתול יחנק/יתלה, ברגע שזה נתפס במשהו זה משתחרר ונופל ממנו לבלי שוב. כך החתול מאבד אותו אחרי יומיים בערך. כדי למנוע את זה השתמשנו ברסן - וזה מה שפצע את הוד-שפמה המנוחה אז לא ננסה עוד פעם.
 

KallaGLP

New member
אכן. בבית החדש אנחנו בכלל לא נותנים לחתולים לצאת

(אחד מהם מצליח לברוח לעיתים רחוקות, אך למזלנו הוא לא הולך רחוק ולרוב מבקש לחזור הביתה כבר אחרי שעה-שעתיים). אך בקליפורניה הם נהגו לצאת החוצה בשעות האור, אז ניסינו לעקוב אחריהם באמצעות מכשירי איתור שמתחברים לקולר, וגילינו שהם מאבדים אותם אחרי כמה ימים מקסימום (לעיתים ביחד עם הקולר עצמו), מה שלא מפתיע לאור הסבך המקיף את הבית. ככה שלשים שבב על הקולר זה באמת לא פיתרון. לדעתי הכי יעיל זה למצוא דרך לנעול את הדלת בשעות החשיכה (בהנחה שהחתול תמיד בבית בלילה, ולדעתי זה טוב גם למען הבטיחות שלו והשקט הנפשי של הבעלים שלא יסתובב בלילה בחוץ) כי אלה השעות שבהן הדביבונים (וגם טורפים מסוכנים יותר) פעילים בדרך כלל.
 

John the Savage

New member
אז את צריכה דלת עם זיהוי פנים של חתול


סתם מסקרנות, חיפשתי לראות אם כבר עשו כזה. מיקרוסופט בנו אב-טיפוס, ויש כמה אנשים שפירסמו שבנו דלת כזו בשיטת "עשה זאת בעצמך". אבל איכשהו, לא ניראה לי שזו הרפתקאה שאת היית רוצה להיכנס אליה
 

debby12

New member
מנהל
רעיון מעולה עם הזיהוי פנים הזה

תודה. אעניין בזה את רמבו - הוא די שאפתני בפרוייקטים טכנולוגיים ובינויים....
 

debby12

New member
מנהל
דיברתי בטלפון עם הדורס


ושמחה שעשיתי זאת.

איש עם מבטא זר חזק, נדמה לי קוריאני, כך שלא הבנתי כל מילה אבל הבנתי את הרוב. הוא אמר שהחתולה חצתה ב"טיסה" את הכביש יחד עם עוד חתול בצבע כהה. שהוא לא נסע מהר אבל לא היה לו סיכוי לעצור בזמן.

כשהוא יצא מהרכב הוא ראה את הסיבה בגלל הם רצו - זה היה כי הם רדפו אחרי ארנבת.

הוא גם אמר שהיא מתה במקום - שהיא לא נשמה, וודאי שלא בכתה/יללה. הוא נשאר שם בערך 20 דקות כי התקשר למשטרה (שלא יכלה לעזור לו לאתר את הבעלים), ואז לאנימל סרוויסס (שלא ענו), ואז לאשתו להתייעץ, ואז כתב את המכתב. בקיצור - מרגיש לי יותר טוב ו"סגור" עכשיו.

גם ילדות הבית שמחו לשמוע שהיא לא סבלה, וכן שמחו שהיה לה boyfriend סודי, החתול הכהה.

וגם זה נתן לי אפשרות לנחם אותו - כי הוא היה מאוד מבואס. ואמרתי לו שזו לא אשמתו. הוא הציע, פעמיים, לקנות לנו חתול חלופי [נראה לי שזה אדם שמעולם לא היה לו חיית מחמד]. אבל אמרתי לו שאין צורך, ושקודם נתאבל על זאת, ושהכל בסדר.

תם ונשלם. שתנוח על משכבה בשלום בשדות הציד הנצחיים של החתולים
 

placid1

New member
נשמע איש טוב, בטח

רווח לו קצת אחרי שדיבר איתך ונראה לי שגם לך.

גם החתול השני שלך יוצא מהבית? אחרי שנדרס לנו חתול אהוב ומקסים לפני הרבה הרבה שנים, החתולים שלנו הם רק אינדור. אחת מהן, שמצאתי ברחוב כשהייתי בת 14 וחיה אצלנו עד שיבה טובה 23 שנים, היתה רגילה לחוץ ואותה הייתי מוציאה פעם ביום עם רצועה לכרסם דשא ולרחרח פרחים. היא כ״כ היתה רגילה, שפעם הרסן השתחרר ממנה והיא תפסה אותו בשיניים והמשיכה לטייל :)
 

debby12

New member
מנהל
תודה. כן - גם הג'ינג'י יוצא

אבל הג'ינגי נמצא בבית רוב היום במנוחה על הספה. המנוחה לעומת זאת, העדיפה לבלות את רוב שעותיה בחוץ.

אני מכירה בזה שבממוצע חייהם ארוכים יותר כשהם לא יוצאים מהבית - בביה"ח לחיות פה לפעמים נותנים לי "שטיפה" בנושא.

זה יותר עניין פילוסופי. בעיני הבית הוא מעין כלוב/כלא (גדול...אבל עדיין). אני מעדיפה לא לגדל חיה בכלוב אם אפשר כי חושבת שאיכות החיים שלה טובה יותר אם יוצאת החוצה ונהנית מאוויר צח, שמש, עצים וכאלה.

אין ביכולתנו לצאת לטייל עם החתול עם רסן (גם ככה יש הרבה ילדות/מטלות ועוד כלבה שצריך לטייל איתה)

וגם - זה בית שבו הדלת פתוחה הרבה למרפסת ולשמש - ואנחנו נהנים מזה. גם הכלבה נהנית כי היא אוהבת לרבוץ במרפסת ולהשקיף על הרחוב. אז זה לא מסתדר עם חתול שצריך להחזיק בבית.

אני רואה בזה מעין טרייד אוף - יותר איכות חיים לחתול מתוך ידיעה שיש בחוץ סיכונים לחתול. אחרי מעדיפים לחלק את זה אחרת - עם פחות סיכונים וזה כמובן גם בסדר. אין דרך אחת לגדל חתול....
 

placid1

New member
אני איתך בדיעה שהבית הוא סוג של כלוב וגם

שבית הספר הוא סוג של כלא, רוב מקומות העבודה הם סוג של עבדות מודרנית.....

בשכונה שאני גרה בה יש קויוטים שמסתובבים בשעות הדמדומים והלילה וכבר כמעט שאין חתולים שמסתובבים בחוץ כי כולם נטרפו בשנים האחרונות. גם כלבים קטנים, שמטיילים עם בעלים שלהם, נפלו קורבן ורק הקולר נשאר כעדות..... נשמע שהחיות שלך, וגם אתם, נהנים מהסידור הקיים ורק נשאר לדאוג שאורחים לא קרואים יישארו בחוץ :)
 

Anat Shemer RDI

New member
אולי אתם יכולים

לסגור את החיות שלכם בלילה באיזה חדר ולהשאיר לאורח הלילי קערת אוכל עם רעל?
 

debby12

New member
מנהל


מהיכרותי עם עצמי, אם כבר אז הייתי שמה קערת אוכל עם "דוגלי" בחוץ בשבילו במקום - שלא יעשה בלגן בבית
. אבל הזכרת לי סיפור

השכנים שלנו נסעו לחו"ל לפני כמה שנים ובזמן הזה נכנס להם ראקון לעליית הגג ו.... מת שם! [לא מרעל...מוות טבעי כלשהו]. הם חזרו לבית מלא סירחון ופרעושים. בקיצור - תמיד יש יותר גרוע...
 

danakama10

New member
תסלחי לי

הרעיון שלך חולני לחלוטין

הרבה זמן שלא נתקלתי ברוע שכזה.
 
באמת הרבה זמן, לפחות מאז שמישהי פה

(נמחקו ההודעות אז קשה לבדוק מי בדיוק זו היתה) הצדיקה הפרדת הורים מילדיהם ואת כליאתם של אלה גם אלה ע"י ממשל טראמפ.
אבל ככה זה עם ישראל, חלק יש בהם גם טעם וגם ריח, אחרים אין בהם לא זה ולא זה, וכל השאר באמצע.
חג סוכות שמח.
 
למעלה