סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

יש פיתרונות יותר פשוטים

סל מחזור (אפילו מבלי לפתוח...)
או להחזיר לשולח עם חותמת "Junk mail refused: return to sender".
 

Fellowship

New member
זה נשמע לי יותר עבודה ויותר מסוכן

לזרוק לפח מבלי לפתוח אומר שהפרטים שלך יסתובבו בגירסה הלא גרוסה לכל דיכפין.
להחזיר לשולח זו עבודה מרובה יותר מביצוע Opt Out חד פעמי.
 
הם כבר נמצאים שם ממילא

מה כבר יכול לקרות מזה שמישהו ימצא מעטפה עם השם והכתובת שלך? זה מה שמופיע שם, ואת זה אפשר למצוא באינטרנט בכל מקרה. מה עוד הם יכולים לדעת? שאמריקן אקספרס רוצים לתת לך כרטיס אשראי?
ולגבי החזרה לשולח - אתה שם חותמת, שם ב out going mail והם לוקחים בחזרה. לא יודע אם בקצה השני יתייחסו לזה, אבל במידה וכן, הם לא ישלחו יותר.
Opt Out זה ממש לא חד פעמי. אני מניח ששמת לב שאתה מקבל הצעות לאותם כרטיסי אשראי ממפיצים שונים. תעשה Opt Out מאחד - לא ממש יעזור לך. אנחנו מקבלים הצעות לכרטיס אשראי שכבר יש לנו (או יותר מכך - לכרטיס אשראי של אותה חברה, אבל נחות יותר).
 

John the Savage

New member
יש לי את המשאבים הנפשיים לדאוג לגבי מה שקורה במדינה אחת

אין לי את רוחב הפס להתמודד גם עם מה שקורה בישראל, וגם עם ארה"ב. אז כל מה שנותר לי זה רק להתכחש למה שקורה שם בארץ ולשכנע את עצמי שהכל טוב. מספיק שפה יש לנו את טראמפ על הראש.
 
מה שקורה כאן ומה שקורה בישראל יושב על אותו פס

ההקצנה הימנית הלאומנית התחילה בישראל יותר מוקדם ממה שזה התחיל כאן, אבל לדעתי, בין נתניהו לבין טראמפ, ובין ההתנהלות של הפרלמנט הישראלי ואמריקאי אפשר למצא כרגע המון דברים משותפים. אם קודם אובמה היווה משקל נגד וניסה למשוך את ישראל שמאלה לכיוון המרכז, עכשיו עם טראמפ הכל זז ימינה.
 

ilanvag

New member
תזוזה לימין הקיצוני היא בכל העולם (לפחות באירופה),

לא רק בארה"ב ובישראל.
 

xbuffalomen

New member
יש לי שם שתי בנות ונכד שאינו נימול ... מקווה שלא יעצרו בחמש

וחצי בבוקר. פעם חשבתי שמדובר בהזיה היום כבר לא ...
 

KallaGLP

New member
יעצרו על מה?

אין שום חוק שמחייב ברית מילה. יש בארץ יותר ויותר הורים שלא מלים את ילדיהם. מה, יעצרו את כולם?
 

KallaGLP

New member
אין צורך להגזים.

אין שום אפשרות לדעת מי מל ומי לא כי אין רישום של זה בכלל. מה, יעברו בבתים לבדוק איזה תינוק נימול? ישפטו אלפי הורים? המערכת לא תוכל לעמוד בנטל הזה. אין שום סיכוי שחוק כזה יעבור גם אילו מישהו היה מאוד רוצה, כי זה חוק לא מעשי שלא ניתן לאכיפה.
 

10utb

New member
going forward - למה לא?

נראה לי אפשרי למדי. כל מי שנולד נרשם. כשמגיע היום השמיני -- חיב למול ולהציג אישור על כך. אפשר לקבל דחיה רפואית לזמן קצר ולאחריה מילה והצגת אישור. כמו פנקס חיסונים. אני לא רואה שום בעיה לוגיסטית אם ירצו בכך. השאלה אם רוצים בכך, ולדעתי אנחנו רחוקים מכך שנות אור.
&nbsp
גם הטיעון של "ישפטו אלפי הורים" לא נשמע לי משכנע. יש אלפי אנשים שנישאים שלא דרך הרבנות בישראל והנה נעשה צעד ראשון לקראת שפיטתם. אמנם עדיין לא הגענו למצב שבו מעמידים אותם לדין (בניגוד לקריאת הרבנות למצות איתם את הדין), אבל זהו צעד ראשון של הפחדה כדי לגרום לאנשים לא לבחור במסלול הזה והחוק הזה אכן קיים.
&nbsp
שוב, השאלה היא רק לדעתי עד כמה יש עניין לעשות את זה. הלוגיסטיקה שלה אכיפה זה קלי קלות.
 

10utb

New member
שימי לב

אילו ניבאתי שישראל הולכת לכיוון הזה ואת אמרת שלא היה אפשר לראות מי צודק (כי או שזה כן הולך לשם או שלא). אבל הטיעון שלי היה לא שישראל הולכת לשם אלא שאם היא היתה רוצה ללכת לשם זה היה אפשרי טכנית. לכן, עצם זה שישראל לא תגיע לכדי זה הרי זה לא הוכחה שטעיתי בטיעון האפשרות הטכנית (כלומר, בעצם אין דרך להעמיד למבחן אמפירי את הטענה שלי).
אישית, לא נראה לי שמילה תהפוך לחובה בישראל לא בגלל הקושי הטכני אלא בגלל חוסר העניין הפוליטי בכך. כך שיוצא שבשורה התחתונה שנינו מסכימים וכך או כך, כי נראה ששנינו מנבאים בסופו של דבר שזה לא יקרה. לפחות, אני מקווה שזה לא יקרה (ולא מסיבות טכניות אלא ענייניות) אבל אל אתפלא אם זה כן יקרה.
&nbsp
 

KallaGLP

New member
ברור שתאורטית זה אפשרי, אבל קודם כל הגבתי

למישהו שטען שכבר יש לו נכד והוא חושש, כלומר הוא פחד שיחפשו את הלא נימולים בדיעבד, וזה לא מצב שהועלה על ידך. שנית, בלי קשר אני ממש לא חושבת שזה הולך לקרות, גם לא בצורה שתיארת (ועכשיו הבנתי שאנו באותה דעה בקשר לזה).
 
למעלה