four seasons
New member
סוגיה לדיון...
סוגיה לדיון...
מדוע אין תחבורה ציבורית בלילה בישראל? א. מבחר קווים עירוניים ובין עירוניים בתדירות של חצי שעה או שעה מ24:00 עד 5:00 בבוקר. ב. מבחר רכבות בתדירות של שעה בין 24:00 ל5:00 בבוקר. לנסיעת לילה יש חשיבות רבה מבחינת כמה סיבות. א. בטיחות של צעירים/ות בחזרה מבילוי בעיר או מחוץ לעיר. ב. לכלל הציבור חיי לילה כחזרה מתאטרון, הופעה, קונצרט, או ביקור. ג. זה לא סוד שיש לחצים בכביש מצד נהגים וזה יקל על הלחצים. ד. יצמצם תאונות דרכים, ידוע שצעירים נוהגים בשכרות והיו פגיעות ממות ועד נכות. האם ידוע לכם על דיון או כוונה של חברות התחבורה, הרכבת, הערים ומה דעתכם בנושא.
סוגיה לדיון...
מדוע אין תחבורה ציבורית בלילה בישראל? א. מבחר קווים עירוניים ובין עירוניים בתדירות של חצי שעה או שעה מ24:00 עד 5:00 בבוקר. ב. מבחר רכבות בתדירות של שעה בין 24:00 ל5:00 בבוקר. לנסיעת לילה יש חשיבות רבה מבחינת כמה סיבות. א. בטיחות של צעירים/ות בחזרה מבילוי בעיר או מחוץ לעיר. ב. לכלל הציבור חיי לילה כחזרה מתאטרון, הופעה, קונצרט, או ביקור. ג. זה לא סוד שיש לחצים בכביש מצד נהגים וזה יקל על הלחצים. ד. יצמצם תאונות דרכים, ידוע שצעירים נוהגים בשכרות והיו פגיעות ממות ועד נכות. האם ידוע לכם על דיון או כוונה של חברות התחבורה, הרכבת, הערים ומה דעתכם בנושא.