עומר
אתה חושב שאני טועה ובגדול ? אני לא חושב כמוך. נעשה ניסוי בשטח בכמה קווים והניסיוי נכשל. אז מה עוד ? פשוט בלילה אין בארצנו ביקוש לתחבורה ציבורית. ואם יש ביקוש אז הוא כל כך קטנצ'יק שאיננו מצדיק את עלויות ההפעלה.
עומראתה חושב שאין שוק לנסיעות תח"צ בליל
ה???. לדעתי אתה טועה ובגדול בכל מקרה אתה לא יכול להיות בטוח במאה אחוז ולכן הדבר דורש ניסוי בשטח
אתה חושב שאני טועה ובגדול ? אני לא חושב כמוך. נעשה ניסוי בשטח בכמה קווים והניסיוי נכשל. אז מה עוד ? פשוט בלילה אין בארצנו ביקוש לתחבורה ציבורית. ואם יש ביקוש אז הוא כל כך קטנצ'יק שאיננו מצדיק את עלויות ההפעלה.