../images/Emo45.gif עוד הצעות שלי:
עוד הצעות שלי:
- הפעלת קו 90 בלילה. הוא מחבר בין איזורי בילוי בין ת"א להרצליה. ואתם יודעים מה - אני בעד להפעיל אותו בשבת כמו שהוא עבד בעבר כאשר הוא היה ב"יונייטד טורס". - הפעלת קו 149 של "דן" עד סביבות 21:30. בטח תשאלו "למה?". בבקשה: האוטובוס האחרון (2449 בדרך כלל) יוצא ב-20:00 והוא מלא. קו 567 האחרון של אגד יוצא ב 21:30 והוא די מלא. לכן, אני בטוח שאם יופעל קו 149 עד סביבות השעה הזו עדיין יהיה ביקוש שיצדיק את הפעלתו. כמו כן אני מציע להפעיל אותו במוצאי שבת (גם קו 567 עובד ואין סיבה שזה של דן לא יעבוד. לדעתי, יהיה לו ביקוש). - הפעלת הרכבת לכפר סבא בשעות מאוחרות יותר. יש לא מעט אנשים שמבלים בתל אביב ולדעתי יש הצדקה להפעיל אותה מאוחר יותר מכיום. אני, כמובן, בעד הפעלת רכבות לילה מתל אביב ללוד ודרומה ללוד.
יש קווים לכל אחד מאיזורים הנ''ל
השיקוליםפ שלי זה לפי בתי חולים ולכל ישוב ואיזור יהיה קו אוטובוס אחד לפחות רחוב אלנבי\לילנבוים\רוטשילד\נחלת בינימין 18 32 82 247 3 שכל אחד מהבאים מגיעה קרוב לאחד מהקווים לפחות הטיילת בת''א 64 66 247 נמל ת''א 55 56 3(לפי הצעה שלי הקו יאורך לרדינג) קניון עזריאלי 51 46\68 59 56 7 רחוב אבן גבירול 56 247 אני מוסיף לרשימה גם את קו 26 הקניון הגדול פ''ת 51 66 82
- הפעלת קו 90 בלילה. הוא מחבר בין איזורי בילוי בין ת"א להרצליה. ואתם יודעים מה - אני בעד להפעיל אותו בשבת כמו שהוא עבד בעבר כאשר הוא היה ב"יונייטד טורס". - הפעלת קו 149 של "דן" עד סביבות 21:30. בטח תשאלו "למה?". בבקשה: האוטובוס האחרון (2449 בדרך כלל) יוצא ב-20:00 והוא מלא. קו 567 האחרון של אגד יוצא ב 21:30 והוא די מלא. לכן, אני בטוח שאם יופעל קו 149 עד סביבות השעה הזו עדיין יהיה ביקוש שיצדיק את הפעלתו. כמו כן אני מציע להפעיל אותו במוצאי שבת (גם קו 567 עובד ואין סיבה שזה של דן לא יעבוד. לדעתי, יהיה לו ביקוש). - הפעלת הרכבת לכפר סבא בשעות מאוחרות יותר. יש לא מעט אנשים שמבלים בתל אביב ולדעתי יש הצדקה להפעיל אותה מאוחר יותר מכיום. אני, כמובן, בעד הפעלת רכבות לילה מתל אביב ללוד ודרומה ללוד.