סוגיה לדיון...

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
../images/Emo45.gif עוד הצעות שלי:

יש קווים לכל אחד מאיזורים הנ''ל
השיקוליםפ שלי זה לפי בתי חולים ולכל ישוב ואיזור יהיה קו אוטובוס אחד לפחות רחוב אלנבי\לילנבוים\רוטשילד\נחלת בינימין 18 32 82 247 3 שכל אחד מהבאים מגיעה קרוב לאחד מהקווים לפחות הטיילת בת''א 64 66 247 נמל ת''א 55 56 3(לפי הצעה שלי הקו יאורך לרדינג) קניון עזריאלי 51 46\68 59 56 7 רחוב אבן גבירול 56 247 אני מוסיף לרשימה גם את קו 26 הקניון הגדול פ''ת 51 66 82
עוד הצעות שלי:
- הפעלת קו 90 בלילה. הוא מחבר בין איזורי בילוי בין ת"א להרצליה. ואתם יודעים מה - אני בעד להפעיל אותו בשבת כמו שהוא עבד בעבר כאשר הוא היה ב"יונייטד טורס". - הפעלת קו 149 של "דן" עד סביבות 21:30. בטח תשאלו "למה?". בבקשה: האוטובוס האחרון (2449 בדרך כלל) יוצא ב-20:00 והוא מלא. קו 567 האחרון של אגד יוצא ב 21:30 והוא די מלא. לכן, אני בטוח שאם יופעל קו 149 עד סביבות השעה הזו עדיין יהיה ביקוש שיצדיק את הפעלתו. כמו כן אני מציע להפעיל אותו במוצאי שבת (גם קו 567 עובד ואין סיבה שזה של דן לא יעבוד. לדעתי, יהיה לו ביקוש). - הפעלת הרכבת לכפר סבא בשעות מאוחרות יותר. יש לא מעט אנשים שמבלים בתל אביב ולדעתי יש הצדקה להפעיל אותה מאוחר יותר מכיום. אני, כמובן, בעד הפעלת רכבות לילה מתל אביב ללוד ודרומה ללוד.
 

אורי404

New member
חס וחלילה להפעיל את הקווים מהתחנה

קווי לילה
צריך לעשות כך להפעיל בלילה את הקווים הבאים שחלקם לא קיימים או לא במסלול הזה כיום 3 מסוף רדינג-חולון דרך בית חולים וולפסון 7א רכבת מרכז-בית חולים וולפסון 18 רכבת מרכז-בת-ים דרך יפו 28 ת''מ(בלילה עדיף שיצא מהישנה-מסוף עתידים 32 במידה והקו יחזור במרכז העיר לקדמותו 35 ת''מ ישנה ת''א-תל השומר 41 גבעתיים-בית חולים וולפסון 43 תל השומר-חולון-בת ים 46\68 קרית אונו-בת ים פיצול בדרך פ''ת ליד ת''מ ישנה 51 תחנה מרכזית ת''א(עדיף שיצא בלילה מהישנה-ת''מ פ''ת 55 מסוף רדינג ת''א-קרית אונו דרך גבעתיים תל השומר גני תקווה 56 מסוף רדינג- יהוד דרך סביון בחלופת לילה לקו 56 יעבור דרך בית חולים איכילוב 59 רכבת מרכז-אור יהודה 64 מסוף הכרמלית-תל השומר 66 מסוף הכרמלית-ת''מ פ''ת 70 ת''מ ישנה -תל השומר 76 ת''מ פ''ת-אור יהודה 82 מסוף הכרמלית-בית רבקה פ''ת 247 קו לילה ממסוף הכרמלית-לכפר סבא שילוב של קווים 47 48 149 לפי הרעיון שלי הקו יפעל בין שעות 24.00 ל6.00 למחרת בבוקר בלבד
חס וחלילה להפעיל את הקווים מהתחנה
הישנה בלילה. העניין של הפעלת קווי האוטובוס הוא כדי שהנסיעה תהיה בטוחה. אם הקווים יסעו מהתחנה הישנה, הרי שזו סכנה לנוסעים.
 

oshri5917

New member
אני שלחתי מכתב לדן

סוגיה לדיון...
מדוע אין תחבורה ציבורית בלילה בישראל? א. מבחר קווים עירוניים ובין עירוניים בתדירות של חצי שעה או שעה מ24:00 עד 5:00 בבוקר. ב. מבחר רכבות בתדירות של שעה בין 24:00 ל5:00 בבוקר. לנסיעת לילה יש חשיבות רבה מבחינת כמה סיבות. א. בטיחות של צעירים/ות בחזרה מבילוי בעיר או מחוץ לעיר. ב. לכלל הציבור חיי לילה כחזרה מתאטרון, הופעה, קונצרט, או ביקור. ג. זה לא סוד שיש לחצים בכביש מצד נהגים וזה יקל על הלחצים. ד. יצמצם תאונות דרכים, ידוע שצעירים נוהגים בשכרות והיו פגיעות ממות ועד נכות. האם ידוע לכם על דיון או כוונה של חברות התחבורה, הרכבת, הערים ומה דעתכם בנושא.
אני שלחתי מכתב לדן
להחזיר את שעות היציאה של דן האחרונות של קווים 60 66 לקדומתם וזה לא עזר
 

oshri5917

New member
צריך לנסות לארגן

סוגיה לדיון...
מדוע אין תחבורה ציבורית בלילה בישראל? א. מבחר קווים עירוניים ובין עירוניים בתדירות של חצי שעה או שעה מ24:00 עד 5:00 בבוקר. ב. מבחר רכבות בתדירות של שעה בין 24:00 ל5:00 בבוקר. לנסיעת לילה יש חשיבות רבה מבחינת כמה סיבות. א. בטיחות של צעירים/ות בחזרה מבילוי בעיר או מחוץ לעיר. ב. לכלל הציבור חיי לילה כחזרה מתאטרון, הופעה, קונצרט, או ביקור. ג. זה לא סוד שיש לחצים בכביש מצד נהגים וזה יקל על הלחצים. ד. יצמצם תאונות דרכים, ידוע שצעירים נוהגים בשכרות והיו פגיעות ממות ועד נכות. האם ידוע לכם על דיון או כוונה של חברות התחבורה, הרכבת, הערים ומה דעתכם בנושא.
צריך לנסות לארגן
ישיבה בין הפורום שלנו לבין חברת דן אשמח לקבל מכם חברי פורום תחבורה ציבורית את דעתכם אושרי ע.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה