לא רק מחבלים
אם אין אף אחד שמשגיח, יש אנשים שבשמחה היו מדלגים על המחסום ונוסעים "שחור".
לא רק מחבליםאם תוותר על האבטחה בלילה
מה ימנע ממחבל מתאבד להגיע באמצע הלילה, להיכנס לתחנה, לחכות עד לרכבות העמוסות בבוקר ואז להתפוצץ בפנים? לגבי קו סיבובי - ירושלים זאת עיר ענקית, וקו סיבובי שכזה יצטרך לסוע לפחות שעה וחצי-שעתיים כדי להגיע לכל המקומות, אני בספק כמה אנשים יסעו שעה בקו הזה במקום לקחת מונית ספיישל ולהגיע תוך 10 דקות.
אם אין אף אחד שמשגיח, יש אנשים שבשמחה היו מדלגים על המחסום ונוסעים "שחור".