בשקט בשקט הפורום שלנו קנה מקום
של כבוד בתחום. העיתונאית אתי אפללו פנתה אליי, גם מאחר שכתבתי (יחד עם עוד שותף) עבודה קצרה על ההפרטה עבור אותו פרופ' יורם שיפטן מהכתבה. אמרתי הרבה דברים, ניסיתי להיות אובייקטיבי ולהביא את הלך הרוח כפי שהתבטא בפורום, וכפי שאני רואה אותו בשטח. היה לי עוד המון מה להגיב בנושא, אך אז הייתי עובר מגבולות האובייקטיביות. הכירטוס המשותף שנידון בכתבה היה יכול להיות מיושם כבר לפני כעשור, אז היה קל בהרבה ליישמו עם 4 מפעילים בלבד (אגד, דן, תח"צ ב"ש ועפיפי). שרירים של משרד התחבורה מול אגד וחוסר הסכמה על אופי המכשיר הקורא ועל הכרטיסים טירפדו את העניין, וכעת הרבה יותר קשה להכניס מערכת כירטוס אחידה בריבוי חברות. מה גם שההתעקשות של משרד התחבורה על תקן שונה לקורא הכרטיסים, כמו זה שיש בחברת קווים תמוהה, לאור העובדה שאוטובוסי אגד, אגד+תעבורה, מטרופולין, מטרודן וקונקס כבר משתמשים בסוג אחר. לגבי משרד התחבורה, צר לי שהם טומנים ראשם בחול ומסרבים לקבל את המציאות כפי שהיא. כאשר הם ישלחו פקחים סמויים ב-12 בלילה ויראו איך נהגים נוהגים ומדלגים על תחנות אני אולי אסכים לקבל את טענתם שאין שחר בדברים האמורים בכתבה. לסיום, ארצה להודות בהזדמנות זו לאתי אפללו על הפניה אלי בכתיבת הכתבה ולברך על כתבה עניינית וממצה, שמביעה יפה את הלך הרוח בקרב הנוסעים. הלוואי ונצליח להזיז משהו בנידון... נ.ב. אתי - את תמיד מוזמנת לכתוב בפורום!