מנהלנו היקר ב The Marker הבוקר

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
ובנוסף לצערינו גם

לא ממש, אני מתכון לתיגבורים
למירון, קווים 400 ו 402, פסטיבלים שונים וכד'.. כל זה מתוך נסיון.
ובנוסף לצערינו גם
ארועים ביטחוניים.
 

mucool2

New member
אף אחד לא הציע לבטל את צי האוטובוסי

לא ממש, אני מתכון לתיגבורים
למירון, קווים 400 ו 402, פסטיבלים שונים וכד'.. כל זה מתוך נסיון.
אף אחד לא הציע לבטל את צי האוטובוסי
ם... המיניבוסים הם בנוסף ועם ניצול נכון של המשאבים לא תהיה חסרה להם (או לאוטובוסים) עבודה.
 

846

Active member
אז הגענו לנקודה" ה"בנוסף" עולה

אף אחד לא הציע לבטל את צי האוטובוסי
ם... המיניבוסים הם בנוסף ועם ניצול נכון של המשאבים לא תהיה חסרה להם (או לאוטובוסים) עבודה.
אז הגענו לנקודה" ה"בנוסף" עולה
כסף, מצבת הרכב של אגד קטנה ב 700 אוטובוסים בעיקבות המיכרזים, מי יממן את הרכש הנוסף?
 

mucool2

New member
זהו, כבר הגענו לשלב התירוצים?

אז הגענו לנקודה" ה"בנוסף" עולה
כסף, מצבת הרכב של אגד קטנה ב 700 אוטובוסים בעיקבות המיכרזים, מי יממן את הרכש הנוסף?
זהו, כבר הגענו לשלב התירוצים?
ומי יממן רכישת אוטובוסים גדולים חדשים? מיניבוס, כמו אוטובוס או מונית, יכול להיות גם רווחי ולא רק לעלות כסף.
 

846

Active member
הגמישות בהפעלת אוטובוס גדול

זהו, כבר הגענו לשלב התירוצים?
ומי יממן רכישת אוטובוסים גדולים חדשים? מיניבוס, כמו אוטובוס או מונית, יכול להיות גם רווחי ולא רק לעלות כסף.
הגמישות בהפעלת אוטובוס גדול
שווה את המחיר. היום האוטובוס עובד בת"א ומחר בטירת הכרמל. לא תמיד ניתן לעשות את זה עם מיניבוס... אני לא רואה כאן שום תירוץ אלה ראיה כלל מערכתית. אגב בנושא תחזוקה: קל יותר לתחזק ולהפעיל מס' גדול של רכבים מאותו סוג מאשר מס' מועט של רכבים מסוגים רבים.
 
סבבה אז יש תיגבורים לפעמים

לא ממש, אני מתכון לתיגבורים
למירון, קווים 400 ו 402, פסטיבלים שונים וכד'.. כל זה מתוך נסיון.
סבבה אז יש תיגבורים לפעמים
אבל אל תשכח שבמקרה של תיגבור אתה עדיין מחויב לספק שירות ועם מה אתה מספק את אותו שירות???? האוטובוסים שיוצאים לאותם תיגבורים לא באים, או לפחות לא אמורים לבוא, על חשבון האוטובוסים בקווי השירות. ועוד נקודה, למה קווי הקיבוצים באזור קריית שמונה צריכים OC500 אם ממוצע הנוסעים בהם הוא בערך 10 נוסעים בנסיעה???
 

846

Active member
כי ה OC500 נוסע

סבבה אז יש תיגבורים לפעמים
אבל אל תשכח שבמקרה של תיגבור אתה עדיין מחויב לספק שירות ועם מה אתה מספק את אותו שירות???? האוטובוסים שיוצאים לאותם תיגבורים לא באים, או לפחות לא אמורים לבוא, על חשבון האוטובוסים בקווי השירות. ועוד נקודה, למה קווי הקיבוצים באזור קריית שמונה צריכים OC500 אם ממוצע הנוסעים בהם הוא בערך 10 נוסעים בנסיעה???
כי ה OC500 נוסע
בבוקר לקיבוץ אחרכך לת"א ואחה"צ שוב לקיבוץ זהו ניצול נכון של רכב. לשיטתך: נהג + מיניבוס לקיבוצים, נהג+ OC500 לת"א. זהו ביזבוז.
 
הוא תמיד יכול לקחת

כי ה OC500 נוסע
בבוקר לקיבוץ אחרכך לת"א ואחה"צ שוב לקיבוץ זהו ניצול נכון של רכב. לשיטתך: נהג + מיניבוס לקיבוצים, נהג+ OC500 לת"א. זהו ביזבוז.
הוא תמיד יכול לקחת
מיניבוס לנסיעה הזאת ולהשאיר את הOC500 בחניון זה מבזבז פחות כסף. לחילופין אפשר לשנות לו את סידור העבודה, שיסע בבוקר לתל אביב יעשה שם נסיעה שמצריכה הפעלת OC500 ויחזור לקריית שמונה (הנהג לא מפסיד שעות עבודה ואתה מנצל את הרכב) ולבנות סידור לקווי הקיבוצים שיתבסס על מיניבוס.
 

846

Active member
להשאיר OC500 בחניון

הוא תמיד יכול לקחת
מיניבוס לנסיעה הזאת ולהשאיר את הOC500 בחניון זה מבזבז פחות כסף. לחילופין אפשר לשנות לו את סידור העבודה, שיסע בבוקר לתל אביב יעשה שם נסיעה שמצריכה הפעלת OC500 ויחזור לקריית שמונה (הנהג לא מפסיד שעות עבודה ואתה מנצל את הרכב) ולבנות סידור לקווי הקיבוצים שיתבסס על מיניבוס.
להשאיר OC500 בחניון
זה הפסד של המון כסף, להשאיר מיניבוס בחניון זה גם הפסד של קצת פחות כסף. להפעיל סידור לקיבוצים שיתבסס על מיניבוס זה אומר נהג נוסף שזה גם כסף, איך שלא תסתכל על זה מדובר בהוצאה כולשהי. אם משרד התחבורה יחליט לתגבר את תדירות הנסיעות לקיבוצים (אין לי מושג מה היא היום) הוא יצטרך לסבסד את המניניבוס והנהג הנוסף.
 
ולנסוע שעה וחצי עם OC500

להשאיר OC500 בחניון
זה הפסד של המון כסף, להשאיר מיניבוס בחניון זה גם הפסד של קצת פחות כסף. להפעיל סידור לקיבוצים שיתבסס על מיניבוס זה אומר נהג נוסף שזה גם כסף, איך שלא תסתכל על זה מדובר בהוצאה כולשהי. אם משרד התחבורה יחליט לתגבר את תדירות הנסיעות לקיבוצים (אין לי מושג מה היא היום) הוא יצטרך לסבסד את המניניבוס והנהג הנוסף.
ולנסוע שעה וחצי עם OC500
בשביל 8 נוסעים זה לא הפסד של כסף?????
 

846

Active member
הנסיעה הלו"ש לת"א כיסתה

ולנסוע שעה וחצי עם OC500
בשביל 8 נוסעים זה לא הפסד של כסף?????
הנסיעה הלו"ש לת"א כיסתה
ככול הניראה את ההוצאה. אבל ביטוח וטסט למיניבוס / אוטובוס שעומד היא הפסד גדול יותר.
 
אז הנסיעה לת"א כיסתה את

הנסיעה הלו"ש לת"א כיסתה
ככול הניראה את ההוצאה. אבל ביטוח וטסט למיניבוס / אוטובוס שעומד היא הפסד גדול יותר.
אז הנסיעה לת"א כיסתה את
ההוצאה, למה לא לחסוך בה עוד קצת???? ומי אמר שהמיניבוס יעמוד, תמיד אפשר לבנות לו סידור עבודה ע"מ להגיע לניצול מקסימלי שלו, זה אמנם לא נכון לכל מקום בארץ אבל יש מקומות שזה בהחלט מתבקש בהם.
 

846

Active member
כבר עניתי לשאלה דומה

אז הנסיעה לת"א כיסתה את
ההוצאה, למה לא לחסוך בה עוד קצת???? ומי אמר שהמיניבוס יעמוד, תמיד אפשר לבנות לו סידור עבודה ע"מ להגיע לניצול מקסימלי שלו, זה אמנם לא נכון לכל מקום בארץ אבל יש מקומות שזה בהחלט מתבקש בהם.
כבר עניתי לשאלה דומה
סידור נוסף זה נהג נוסף = הוצאה נוספת. איפה החיסכון?
 
לא ברור לי מאיפה הבאת את הקטע

כבר עניתי לשאלה דומה
סידור נוסף זה נהג נוסף = הוצאה נוספת. איפה החיסכון?
לא ברור לי מאיפה הבאת את הקטע
של הנהג הנוסף, אתה תמיד יכול לשנות את המפה ע"מ לנצל עד למקסימום את הרכבים שלך ולהתאים אותם למשימות שלהם השאלה היא עד כמה המתכננים והסדרנים למינהם מפעילים את הראש ומגלים יצירתיות???
 

846

Active member
כל הזמן... באגד

לא ברור לי מאיפה הבאת את הקטע
של הנהג הנוסף, אתה תמיד יכול לשנות את המפה ע"מ לנצל עד למקסימום את הרכבים שלך ולהתאים אותם למשימות שלהם השאלה היא עד כמה המתכננים והסדרנים למינהם מפעילים את הראש ומגלים יצירתיות???
כל הזמן... באגד
קיים מחסור קבוע של רכב וכ"א וצריך לאלתר כל הזמן....
 
בגלל זה צריך שהאוטובוס יחזור

ואחר כך השותף יסע איתו לחיפה או
טבריה או שוב לת"א. האוטוובס עובד ומכניס.
בגלל זה צריך שהאוטובוס יחזור
כמה שיותר מהר לתל אביב, ע"מ להביא אותו לניצול מקסימלי.
 

846

Active member
אבל יש לו"ז... סידור עבודה

בגלל זה צריך שהאוטובוס יחזור
כמה שיותר מהר לתל אביב, ע"מ להביא אותו לניצול מקסימלי.
אבל יש לו"ז... סידור עבודה
בנוי ע"פ הלו"ז. תיגבור הלו"ז עוד הוצאות( = סובסידיה נוספת) וחוזר חלילה....
 
ושוב...

אבל יש לו"ז... סידור עבודה
בנוי ע"פ הלו"ז. תיגבור הלו"ז עוד הוצאות( = סובסידיה נוספת) וחוזר חלילה....
ושוב...
לוח זמנים הוא נתון קבוע, סידור עבודה הוא דבר גמיש תמיד אפשר לשנות אותו... וסתם נקודה למחשבה.... למה נהג שמגיע מירושלים לחוף הכרמל צריך לעשות קו פנימי ממרכזית המפרץ למרכזית חוף הכרמל לפני שהוא חוזר לתל אביב ועוד עם אוטובוס בין עירוני????
 

846

Active member
כי אחרתץ הנהג הזה ישב שעתיים ורבע

ושוב...
לוח זמנים הוא נתון קבוע, סידור עבודה הוא דבר גמיש תמיד אפשר לשנות אותו... וסתם נקודה למחשבה.... למה נהג שמגיע מירושלים לחוף הכרמל צריך לעשות קו פנימי ממרכזית המפרץ למרכזית חוף הכרמל לפני שהוא חוזר לתל אביב ועוד עם אוטובוס בין עירוני????
כי אחרתץ הנהג הזה ישב שעתיים ורבע
ללא מעש, כי הוא תלוי בלו"ז של 910 (הלו"ז הרגיל שיחזור בקרוב) ונהג חיפאי יבצע את ה 114 וישלמו גם לו שעות לילה ופרמיה וכולי.... קצת ביזבוז לא?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה