מנהלנו היקר ב The Marker הבוקר

מצב
הנושא נעול.
הדרעקובוסים ..

הדרעקובוסים ..
שהיו באגד גרמו להקמת מערך לוגיסטי נוסף לתחזוקה. בסמוך לסילוקם מהשרות ומכירתם עלו תעריפי ביטוח החובה למיניבוסים והתייצבו קרוב מאוד לאוטובוסים. לאחר בדיקת המחלקה הכלכלית התברר כי עלות אחזקת המיניבוס זהה לאחזקת 405 . זה מבלי לספור את ימי העמידה של המיניבוסים במוסך (וזה היה הרבה)
 

846

Active member
../images/Emo45.gif

הדרעקובוסים ..
שהיו באגד גרמו להקמת מערך לוגיסטי נוסף לתחזוקה. בסמוך לסילוקם מהשרות ומכירתם עלו תעריפי ביטוח החובה למיניבוסים והתייצבו קרוב מאוד לאוטובוסים. לאחר בדיקת המחלקה הכלכלית התברר כי עלות אחזקת המיניבוס זהה לאחזקת 405 . זה מבלי לספור את ימי העמידה של המיניבוסים במוסך (וזה היה הרבה)
 
צודק!

הדרעקובוסים ..
שהיו באגד גרמו להקמת מערך לוגיסטי נוסף לתחזוקה. בסמוך לסילוקם מהשרות ומכירתם עלו תעריפי ביטוח החובה למיניבוסים והתייצבו קרוב מאוד לאוטובוסים. לאחר בדיקת המחלקה הכלכלית התברר כי עלות אחזקת המיניבוס זהה לאחזקת 405 . זה מבלי לספור את ימי העמידה של המיניבוסים במוסך (וזה היה הרבה)
צודק!
מזיכרון, ביטוח לאוטובוס = 40 אלף בשנה. הספרינטרים הקטנים עולים בסביבות 250 אלף, וההוצאות הקבועות של דלק וביטוח הרבה יותר זולות. לעומת זאת, מרצדס 614 ננחי או מידיבוס איריזר עולים כמעט כמו אוטובוס בכל המבונים.
 

846

Active member
קראתי שוב את התגובה שלך

נראה לי שקצת נסחפת עם התשובה שלך...
אבל נעזוב את זה... למה הפורמט של מיניבוסים למשימות ספציפיות טוב לירושלים וחיפה ולא לעוד כמה מקומות בארץ???
קראתי שוב את התגובה שלך
למה התכוונת שאמרת ניסחף? כשכתבתי 366 זאת לא היתה טעות בהקלדה.
 
אתה באמת רוצה להיכנס לזה???

קראתי שוב את התגובה שלך
למה התכוונת שאמרת ניסחף? כשכתבתי 366 זאת לא היתה טעות בהקלדה.
אתה באמת רוצה להיכנס לזה???
אני מניח שכן.... בשנה יש 365 ימים, מתוכם אחד יום כיפור ואחד יום החג הראשון של ראש השנה בהם אין תח"צ, 52 שבועות שבכל שבוע יש יום שישי אחד ויום שבת אחד בהם לא משתמשים במלא הצי של אגד, סה"כ לפחות 106 ימים בשנה בהם לא משתמשים בכל הצי של אגד מה שמשאיר לנו 259 ימים פוטנציאלים שבהם יכול להיות שבאמת משמתשים ב100% מהצי של אגד וגם זה לא בטוח. אבל למה להיות קטנוניים????
 

846

Active member
קטנונים? אז בד"כ

אתה באמת רוצה להיכנס לזה???
אני מניח שכן.... בשנה יש 365 ימים, מתוכם אחד יום כיפור ואחד יום החג הראשון של ראש השנה בהם אין תח"צ, 52 שבועות שבכל שבוע יש יום שישי אחד ויום שבת אחד בהם לא משתמשים במלא הצי של אגד, סה"כ לפחות 106 ימים בשנה בהם לא משתמשים בכל הצי של אגד מה שמשאיר לנו 259 ימים פוטנציאלים שבהם יכול להיות שבאמת משמתשים ב100% מהצי של אגד וגם זה לא בטוח. אבל למה להיות קטנוניים????
קטנונים? אז בד"כ
בסופי השבוע אין ביקוש... בשאר השבוע א'-ה' הניצול הוא של 100% ממה שזמין... ולמעשה אפילו יותר, אם אני מבצע גם 113 בנוסף ל סידור הרגיל במקום נהג שתקוע בפקק הרי יש כאן ניצול של יותר מ 100% על המתוכנן.
 
בכ"ז זה לא 366 ימים בשנה../images/Emo70.gif

קטנונים? אז בד"כ
בסופי השבוע אין ביקוש... בשאר השבוע א'-ה' הניצול הוא של 100% ממה שזמין... ולמעשה אפילו יותר, אם אני מבצע גם 113 בנוסף ל סידור הרגיל במקום נהג שתקוע בפקק הרי יש כאן ניצול של יותר מ 100% על המתוכנן.
בכ"ז זה לא 366 ימים בשנה

ולמה אפילו יותר???? המקרה שקרה לך זה ניצול של פחות מ100% ממה שזמין, הרי במקום לשלוח אותך לנסיעה הזאת יכלו לשלוח נהג שבדיוק סיים לעבוד לאותה נסיעה וזה היה ניצול של יותר מ 100% ממה שזמין.
 

846

Active member
הנהג השני הולך הולך הביתה

בכ"ז זה לא 366 ימים בשנה

ולמה אפילו יותר???? המקרה שקרה לך זה ניצול של פחות מ100% ממה שזמין, הרי במקום לשלוח אותך לנסיעה הזאת יכלו לשלוח נהג שבדיוק סיים לעבוד לאותה נסיעה וזה היה ניצול של יותר מ 100% ממה שזמין.
הנהג השני הולך הולך הביתה
כדי לנוח ולא לעבור על תקנה 168, אני נימצא בעבודה בכל מיקרה. מה עדיף? שאני אשב ללא מעש ותשלם לנהג אחר שעות לילה ואולי נוספות? ונכון, בשנה יש רק 365 ימים
 
יפה לכם לשלוף את ה168 הזה

הנהג השני הולך הולך הביתה
כדי לנוח ולא לעבור על תקנה 168, אני נימצא בעבודה בכל מיקרה. מה עדיף? שאני אשב ללא מעש ותשלם לנהג אחר שעות לילה ואולי נוספות? ונכון, בשנה יש רק 365 ימים
יפה לכם לשלוף את ה168 הזה
בכל ויכוח...
 
תראה זאת היה אילתור נחמד של

כל דבר משפיע. פעם זה
168 ופעם חיסכון בנסיעה ריקה ופעם ניצול של נהג תל-אביבי שמקבל תשלום גם כך במקום תשלום לנהג חיפאי. לא רק 168.
תראה זאת היה אילתור נחמד של
הסדרן, רק שזה מה שנקרא ניצול שהוא במסגרת ה 100% ממה שזמין ולא ניצול של מעל 100% ממה שזמין.
 

846

Active member
אני אסביר לך: קודם כל

תראה זאת היה אילתור נחמד של
הסדרן, רק שזה מה שנקרא ניצול שהוא במסגרת ה 100% ממה שזמין ולא ניצול של מעל 100% ממה שזמין.
אני אסביר לך: קודם כל
זה לא אילתור, זה תפקידו "לגלגל" לגבי ה 100% +: לי משלמים בכל מיקרה וגם לנהג התקוע בפקק משלמים כך שעבור אותו תשלום אני מבצע יותר עבודה.
 
טוב נו אז זה היה גילגול נחמד

אני אסביר לך: קודם כל
זה לא אילתור, זה תפקידו "לגלגל" לגבי ה 100% +: לי משלמים בכל מיקרה וגם לנהג התקוע בפקק משלמים כך שעבור אותו תשלום אני מבצע יותר עבודה.
טוב נו אז זה היה גילגול נחמד
והעיקר שכולם יצאו בזמן
 

mucool2

New member
פעם ב-4 שנים

הנהג השני הולך הולך הביתה
כדי לנוח ולא לעבור על תקנה 168, אני נימצא בעבודה בכל מיקרה. מה עדיף? שאני אשב ללא מעש ותשלם לנהג אחר שעות לילה ואולי נוספות? ונכון, בשנה יש רק 365 ימים
פעם ב-4 שנים
יש 366 ימים, אז דווקא צדקת (חלקית...)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה