לפחות הם כבר לא חוזרים על שקר הקרינה...

מצב
הנושא נעול.

אלכסיי03

New member
לה החשמול יפגע אלא הישארות התוואי במקומו

גם אני לא הבנתי איך יפגע בחוף
ראיתי תמונות של פרוייקטים דומים מהעולם שהועלו פה, ויש גישה להולכי רגל דרך גשרים, אז הטיעון של "חסימת הגישה לים" כבר נופל. אז במה בדיוק הרכבת פוגעת בחוף? שהיא מרעישה? כי גם אני מניח שהיא לא תבינה על החוף, וגם ככה חוף זה מקום מאד רועש ולא בדיוק באים לשם בשביל לעשות ויפסנה
לה החשמול יפגע אלא הישארות התוואי במקומו
אני מקווה שאין צורך להסביר במה עדיפה טיילת ללא רכבת על טיילת שנחתכת על ידה לחצי.
 

droriko

New member
והרברט סמואל לא חותך את הטיילת בתל אביב?

לה החשמול יפגע אלא הישארות התוואי במקומו
אני מקווה שאין צורך להסביר במה עדיפה טיילת ללא רכבת על טיילת שנחתכת על ידה לחצי.
והרברט סמואל לא חותך את הטיילת בתל אביב?
 

אלכסיי03

New member
אין מה להשוות

והרברט סמואל לא חותך את הטיילת בתל אביב?
אין מה להשוות
בטח ובטח לא כשהמסילה תהפוך למרובעת או משושה ויעברו בה רכבות משא רבות בדרך ל- ומהנמל, רכבות מהירות ורכבות פרבריות. כנראה שיהיה צורך לכבות את השריפה כרגע ולחשמל את התוואי הקיים אבל לטווח הארוך המיקום הזה לא מתאים.
 

droriko

New member
אתה מציג את זה

אין מה להשוות
בטח ובטח לא כשהמסילה תהפוך למרובעת או משושה ויעברו בה רכבות משא רבות בדרך ל- ומהנמל, רכבות מהירות ורכבות פרבריות. כנראה שיהיה צורך לכבות את השריפה כרגע ולחשמל את התוואי הקיים אבל לטווח הארוך המיקום הזה לא מתאים.
אתה מציג את זה
כאילו יהיה פקק של רכבות לאורך כל הטיילת ולא תוכל לראות את הים, כאשר שנינו יודעים שאם תעבור רכבת זה יהיה פעם ב.....
 

amit1270

New member
לא לגמרי בלתי אפשרי

אין מה להשוות
בטח ובטח לא כשהמסילה תהפוך למרובעת או משושה ויעברו בה רכבות משא רבות בדרך ל- ומהנמל, רכבות מהירות ורכבות פרבריות. כנראה שיהיה צורך לכבות את השריפה כרגע ולחשמל את התוואי הקיים אבל לטווח הארוך המיקום הזה לא מתאים.
לא לגמרי בלתי אפשרי
הנה דוגמה למעבר הולכי רגל באזור תיירותי שחוצה מסילת ברזל עם רכבות משא.
 

אלכסיי03

New member
הכל אפשרי

לא לגמרי בלתי אפשרי
הנה דוגמה למעבר הולכי רגל באזור תיירותי שחוצה מסילת ברזל עם רכבות משא.
הכל אפשרי
השאלה מה טוב יותר, יפה יותר, מתאים יותר ומקובל יותר. במדינה שיש בה כל כך מעט מקום והקרקע יקרה בטירוף, מנהור יכול להיות אופציה לא רק אסתטית יותר וידידותית יותר לאנשים אלא גם משתלמת. עלות הקרקע לאורך החוף בחיפה שאפשר לפנות לצורך בניה ופיתוח תיירותי במידה ויימצא פתרון הולם היא דמיונית כמעט.
 

amit1270

New member
צריך לבדוק את כל האפשרויות בלי לפסול אף אחת

הכל אפשרי
השאלה מה טוב יותר, יפה יותר, מתאים יותר ומקובל יותר. במדינה שיש בה כל כך מעט מקום והקרקע יקרה בטירוף, מנהור יכול להיות אופציה לא רק אסתטית יותר וידידותית יותר לאנשים אלא גם משתלמת. עלות הקרקע לאורך החוף בחיפה שאפשר לפנות לצורך בניה ופיתוח תיירותי במידה ויימצא פתרון הולם היא דמיונית כמעט.
צריך לבדוק את כל האפשרויות בלי לפסול אף אחת
אבל צריך גם להבין את המגבלות ולהכיר בצורך בפשרות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
להבין את המגבלות = להשלים עם הסטטוס קוו?

צריך לבדוק את כל האפשרויות בלי לפסול אף אחת
אבל צריך גם להבין את המגבלות ולהכיר בצורך בפשרות.
להבין את המגבלות = להשלים עם הסטטוס קוו?
ראיתי כאן דוגמאות לערים מרכזיות אבל לא לכאלה שבהם הרכבת עוברת ממש על קו החוף. לבריטים לא ממש היה אכפת אך נראית חיפה, לחיפאים (לפחות לחלקם) אכפת קצת יותר.
 

amit1270

New member
לא כתבתי דבר כזה

להבין את המגבלות = להשלים עם הסטטוס קוו?
ראיתי כאן דוגמאות לערים מרכזיות אבל לא לכאלה שבהם הרכבת עוברת ממש על קו החוף. לבריטים לא ממש היה אכפת אך נראית חיפה, לחיפאים (לפחות לחלקם) אכפת קצת יותר.
לא כתבתי דבר כזה
משום מה הפכת אותי למתנגד לכל אפשרות לשינוי התוואי הקיים. זה פשוט לא נכון. ההתנגדות שלי היא אך ורק לניסיון לקשור את החשמול לדברים האלה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שמחתי לשמוע. אז אתה לא רואה קשר ואחרים כן.

לא כתבתי דבר כזה
משום מה הפכת אותי למתנגד לכל אפשרות לשינוי התוואי הקיים. זה פשוט לא נכון. ההתנגדות שלי היא אך ורק לניסיון לקשור את החשמול לדברים האלה.
שמחתי לשמוע. אז אתה לא רואה קשר ואחרים כן.
 

alantan

New member
טוב שהעלית את נושא הטיילת בתל אביב

והרברט סמואל לא חותך את הטיילת בתל אביב?
טוב שהעלית את נושא הטיילת בתל אביב
בנסיון לקרר (או אולי לחמם) את העניינים - כך צריכה להיראות טיילת:
http://goo.gl/maps/keEGj

(אין פרס למי שמנחש מדוע מפורסמת המסעדה בצד ימין של הרחוב...)
 

amit1270

New member
טוב, אני נכנע

קרוב - אבל מדובר בבניין אחר באותו רחוב
טוב, אני נכנע
מה מיוחד במסעדה? מתי היית במיאמי?

ואם כבר מיאמי ביץ' - הנה אוטובוס חשמלי קטן וחביב שראיתי שם לפני 9 שנים. אגב, בוודאי שמת לב שהאדריכלות שם מזכירה מאוד את "העיר הלבנה" בתל אביב (ומאוד לא אופיינית לארה"ב).
 

alantan

New member
הייתי שם לפני כעשרה ימים

טוב, אני נכנע
מה מיוחד במסעדה? מתי היית במיאמי?

ואם כבר מיאמי ביץ' - הנה אוטובוס חשמלי קטן וחביב שראיתי שם לפני 9 שנים. אגב, בוודאי שמת לב שהאדריכלות שם מזכירה מאוד את "העיר הלבנה" בתל אביב (ומאוד לא אופיינית לארה"ב).
הייתי שם לפני כעשרה ימים
תמיד משתדל לבלות שם יום בדרך חזרה ללונדון מאטלנטה.

ממליץ בחום על סיור הארט-דקו - סיור רגלי שיוצא כל יום ב-10 בבוקר בו מסבירים על ארבעה סגנונוות האדריכלות של המקום וגם קצת עיצוב פנים על הדרך.

המקום היה מוזנח עד תחילת שנות השמונים, ואז מישהי (שכחתי את שמה) החלה תנועה לשימור של העיר ובנייניה היפיפיים. תל אביב כמעט מגיעה לאותה רמת שימור ובנייניה לא פחות יפים, אבל יש יותר בניינים מוזנחים מסביב שהורסים את האפקט הכללי. עם קצת התמדה גם תל אביב תהיה פנינה אמיתית.

לעניין המסעדה - מדובר במסעדה שכיכבה בכלוב הציפורים:
http://www.movie-locations.com/movies/b/birdcage.html#.Unl4z_m9lzg
טוב, אי אפשר לומר ממש מפורסמת, אבל ידועה...
 

amit1270

New member
וואללה,
על המידע

הייתי שם לפני כעשרה ימים
תמיד משתדל לבלות שם יום בדרך חזרה ללונדון מאטלנטה.

ממליץ בחום על סיור הארט-דקו - סיור רגלי שיוצא כל יום ב-10 בבוקר בו מסבירים על ארבעה סגנונוות האדריכלות של המקום וגם קצת עיצוב פנים על הדרך.

המקום היה מוזנח עד תחילת שנות השמונים, ואז מישהי (שכחתי את שמה) החלה תנועה לשימור של העיר ובנייניה היפיפיים. תל אביב כמעט מגיעה לאותה רמת שימור ובנייניה לא פחות יפים, אבל יש יותר בניינים מוזנחים מסביב שהורסים את האפקט הכללי. עם קצת התמדה גם תל אביב תהיה פנינה אמיתית.

לעניין המסעדה - מדובר במסעדה שכיכבה בכלוב הציפורים:
http://www.movie-locations.com/movies/b/birdcage.html#.Unl4z_m9lzg
טוב, אי אפשר לומר ממש מפורסמת, אבל ידועה...
וואללה,
על המידע
ראיתי את הסרט לפני די הרבה זמן. לא היה שום סיכוי שאזכור איפה צולם...
 

אלכסיי03

New member
השקעות ענקיות כאלה הן מחוץ לתחום עבור העיריות

ממתי חפה היא בעיה של משרד התחבורה?
אין שם עירייה?

לא נראה לי שפיתוח החוף ייפגע מהחשמול. לכל היותר יישאר אותו דבר, אבל לדעתי עצם העלאת הנושא לדיון יכולה לתרום להקלת המצב, ואני בהחלט חושב שצריך לבחון את הנושא ברצינות. הבעיה היא עם אלה שהלכו עם זה רחוק מדי ומנסים בכל כוחם לעצור את החשמול כאילו שני הדברים האלה שקולים באיזשהו אופן ואחד בא על חשבון השני.
השקעות ענקיות כאלה הן מחוץ לתחום עבור העיריות
לצפות מעיריית חיפה שתתכנן ותממן לבד פרוייקט ענק שכזה זה לא מציאותי. אבל הם יכלו ואף היו חייבים ליזום ולהציע משהו קונסטקורטיבי ומזמן.
 

droriko

New member
ואם באמת אין אלטרנטיבה אחרת?

השקעות ענקיות כאלה הן מחוץ לתחום עבור העיריות
לצפות מעיריית חיפה שתתכנן ותממן לבד פרוייקט ענק שכזה זה לא מציאותי. אבל הם יכלו ואף היו חייבים ליזום ולהציע משהו קונסטקורטיבי ומזמן.
ואם באמת אין אלטרנטיבה אחרת?
אז אתה מצפה שדווקא יונה יהב "ממציא הרכבת העירונית" הוא דווקא יהיה הגאון הגדול שימציא פיתרון שאף אחד,כולל חברי הפורום,לא הצליח לחשוב עליו? (ויש לי הרבה ריספקט לבחור,שיהיה ברור,בינתיים הוא הביא מטרונית לעיר שלו, בזמן שחולדאי בקושי מצליח להביא נת"ץ)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יונה יהב לא גאון גדול ואין לי שום ריספקט אליו

ואם באמת אין אלטרנטיבה אחרת?
אז אתה מצפה שדווקא יונה יהב "ממציא הרכבת העירונית" הוא דווקא יהיה הגאון הגדול שימציא פיתרון שאף אחד,כולל חברי הפורום,לא הצליח לחשוב עליו? (ויש לי הרבה ריספקט לבחור,שיהיה ברור,בינתיים הוא הביא מטרונית לעיר שלו, בזמן שחולדאי בקושי מצליח להביא נת"ץ)
יונה יהב לא גאון גדול ואין לי שום ריספקט אליו
וולכן גם לא הצבעתי לו. מצחיק אותי שזה נחשב להישג ש"הוא הביא מטרונית לעיר שלו" בזמן שלי, כתושבת הכרמל, זה לא עוזר ולא פותר כלום... שלא לדבר על כמות השנים הפסיכית בין השלב שבו התחילו ליצור את הנתיבים האלה ועד שהיא אשכרה החלה לנסוע בהם. הזוי לגמרי. אני לא רואה במטרונית שום בשורה חדשה או מוצלחת.
 

droriko

New member
תראי

יונה יהב לא גאון גדול ואין לי שום ריספקט אליו
וולכן גם לא הצבעתי לו. מצחיק אותי שזה נחשב להישג ש"הוא הביא מטרונית לעיר שלו" בזמן שלי, כתושבת הכרמל, זה לא עוזר ולא פותר כלום... שלא לדבר על כמות השנים הפסיכית בין השלב שבו התחילו ליצור את הנתיבים האלה ועד שהיא אשכרה החלה לנסוע בהם. הזוי לגמרי. אני לא רואה במטרונית שום בשורה חדשה או מוצלחת.
תראי
אני לא מכיר את מערכת הקוים בחיפה, אז אין לי אינדיקציה לאמר אם הרפורמה שעשו בקוים היא טובה לא(עמוד שדרה?שמואל וולף? איפה אתם?) אבל כשאני מגיע לעבוד במטרונית מדי פעם אני רואה מסה גדולה של אנשים עליה, אז כנראה שלהרבה אנשים המטרונית כן טובה להם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה