לפחות הם כבר לא חוזרים על שקר הקרינה...

מצב
הנושא נעול.

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה חותם שהיא זמנית?

האם לתשתית זמנית יש מחיר נופי לאחר פירוקה?
ולשאלה עצמה - אני חושב שחשמול לא גורם לשינוי משמעותי בנוף או לכיעורו, וגם לא להחמרת הנגישות ביחס למצב הקיים.
אתה חותם שהיא זמנית?
ואני מבינה שאתה חושב כך על החשמול, זכותם של אחרים לחשוב אחרת.
 

Rubim88

New member
היא תהיה זמנית ברגע שתומכי השיקוע/מנהור

אתה חותם שהיא זמנית?
ואני מבינה שאתה חושב כך על החשמול, זכותם של אחרים לחשוב אחרת.
היא תהיה זמנית ברגע שתומכי השיקוע/מנהור
יוכיחו הצדקה לפרוייקט השיקוע/מנהור ויגרמו למדינה להוציא אותו לפועל ולסיים אותו. כל עוד הפרוייקט לא הגיע למצב כזה אי אפשר לקחת את פרוייקט החשמול כבן ערובה.
במידה וכן יוחלט ללכת על פרוייקט שיקוע/מנהור והחשמול ידחה עד לחניכתו(כמו שנאמר זה לוקח שנים, הכל בגדר רעיון) הנזק הכספי(שכיום הוא 200 מיליון ש"ח לשנה ורק יעלה) הישיר שנגרם למדינה עקב המשך שימוש ברכבות דיזל יצטבר במהלך השנים ויכול להגיע לסכומים עצומים מאותו סדר גודל של עלות פרוייקט שיקוע/מנהור - ואז ההוצאה הכספית תהיה כפולה.

השאלה קשורה מאוד לנקודה שלך, במידה ותשתית החשמל תהיה זמנית(במקרה שנכתב במשפט הראשון) אי אפשר להתייחס למחיר שלה כי לאחר זמן מסויים היא לא תהיה קיימת(בדיוק כמו שאוויר שקוף לא מכער את הנוף)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יש פה יותר מדי "אם".

היא תהיה זמנית ברגע שתומכי השיקוע/מנהור
יוכיחו הצדקה לפרוייקט השיקוע/מנהור ויגרמו למדינה להוציא אותו לפועל ולסיים אותו. כל עוד הפרוייקט לא הגיע למצב כזה אי אפשר לקחת את פרוייקט החשמול כבן ערובה.
במידה וכן יוחלט ללכת על פרוייקט שיקוע/מנהור והחשמול ידחה עד לחניכתו(כמו שנאמר זה לוקח שנים, הכל בגדר רעיון) הנזק הכספי(שכיום הוא 200 מיליון ש"ח לשנה ורק יעלה) הישיר שנגרם למדינה עקב המשך שימוש ברכבות דיזל יצטבר במהלך השנים ויכול להגיע לסכומים עצומים מאותו סדר גודל של עלות פרוייקט שיקוע/מנהור - ואז ההוצאה הכספית תהיה כפולה.

השאלה קשורה מאוד לנקודה שלך, במידה ותשתית החשמל תהיה זמנית(במקרה שנכתב במשפט הראשון) אי אפשר להתייחס למחיר שלה כי לאחר זמן מסויים היא לא תהיה קיימת(בדיוק כמו שאוויר שקוף לא מכער את הנוף)
יש פה יותר מדי "אם".
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני לא רכבת... לא נורא, לילה טוב


קריאה איטית של רצף ההודעות
וקצת הבנת הנקרא תחזיר אותך למסלול.
אני לא רכבת... לא נורא, לילה טוב
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אנשים הגיבו, הגבתי בחזרה, מה הבעיה?


לא, ברור שלא, ברור...
רק 50 תגובות שלך בשרשור הזה...
אנשים הגיבו, הגבתי בחזרה, מה הבעיה?

לתשומת לבך, לא העליתי כאן את הנושא, ולמעשה מעולם לא השתתפתי בדיון או בפעילות בו (לא כאן ולא בשום מקום אחר). נכנסתי לפורום מסיבה אחרת והגבתי בדיון, והגיבו לי, והשרשור התפתח (כדרכם של שרשורים) וזהו. לא "אובססיה" ולא נעליים.
 

Rubim88

New member
זו לא אובססיה

אנשים הגיבו, הגבתי בחזרה, מה הבעיה?

לתשומת לבך, לא העליתי כאן את הנושא, ולמעשה מעולם לא השתתפתי בדיון או בפעילות בו (לא כאן ולא בשום מקום אחר). נכנסתי לפורום מסיבה אחרת והגבתי בדיון, והגיבו לי, והשרשור התפתח (כדרכם של שרשורים) וזהו. לא "אובססיה" ולא נעליים.
זו לא אובססיה
אבל מקריאה חוזרת של הדיון, הוא התפתח לגודל כזה כי את פשוט לא מוכנה לקבל את העובדה שאין קשר בין חשמול ובין שיקוע - ומכאן התפתחה ברברת שלא הוסיפה למיקודו בנקודה החשובה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה לא קשר ישיר וזו גם לא טענה שלי, כמובן

זו לא אובססיה
אבל מקריאה חוזרת של הדיון, הוא התפתח לגודל כזה כי את פשוט לא מוכנה לקבל את העובדה שאין קשר בין חשמול ובין שיקוע - ומכאן התפתחה ברברת שלא הוסיפה למיקודו בנקודה החשובה.
זה לא קשר ישיר וזו גם לא טענה שלי, כמובן
אבל אני מבינה אותה ומבינה למה אנשים שהנושא חשוב להם לא מרגישים בטוחים ומעודדים אלא חוששים מאוד ולכן מעדיפים להיאבק עכשיו.
זהו, לא חושבת שיש מה להוסיף לנקודה שלא נטחן לאבקה.
 

Rubim88

New member
ברור שזו לא טענה שלך

זה לא קשר ישיר וזו גם לא טענה שלי, כמובן
אבל אני מבינה אותה ומבינה למה אנשים שהנושא חשוב להם לא מרגישים בטוחים ומעודדים אלא חוששים מאוד ולכן מעדיפים להיאבק עכשיו.
זהו, לא חושבת שיש מה להוסיף לנקודה שלא נטחן לאבקה.
ברור שזו לא טענה שלך
הבנתי שאתת בדיון על זה על תקן "רוח רפאים".

אנשים יכולים לחשוש, ויכולים להרגיש לא בטוחים וכמובן להאבק - אבל מומלץ להם להתרכז במאבק שלהם ולא לפזול לדברים לא קשורים - זה רק גורם להם להראות מגוחכים יותר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא מבינה איך השאלה הזו קשורה לנקודה שלי

האם לתשתית זמנית יש מחיר נופי לאחר פירוקה?
ולשאלה עצמה - אני חושב שחשמול לא גורם לשינוי משמעותי בנוף או לכיעורו, וגם לא להחמרת הנגישות ביחס למצב הקיים.
לא מבינה איך השאלה הזו קשורה לנקודה שלי
 

amit1270

New member
בדיוק

לא, בוא נבנה אותם תוך מזעור הפגיעה בנוף ובעיר
בדיוק
בואו נבנה את עמודי החשמול של הרכבת תוך מזעור הפגיעה בנוף ובעיר. אני לגמרי בעד. אם בירושלים הצליחו להעביר קווי חשמל במרחק מטרים בודדים מחומת העיר העתיקה, אני בטוח שגם בחיפה יצליחו להתמודד עם הבעיה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה