לפחות הם כבר לא חוזרים על שקר הקרינה...

מצב
הנושא נעול.

25306yosef

New member
פרופסור למחול אמנותי, הכי טוב!!!

מה הקשר בין רכבות לכימיה?
טוב שלא הביאו 2 פרופסורים לשירה קטלאנית
פרופסור למחול אמנותי, הכי טוב!!!
פרופסור למחול אמנותי ישבח תמיד את התחבורה הציבורית בישראל, וביחוד אם היא פועלת גם בשעות הלילה.

הוא תמיד יטען שתחבורה ציבורית הפועלת גם בשעות הלילה (וגם בשבתות וחגים), תקדם את המחול בישראל על כל סגנונותיו הרבים. ובנוסף תאפשר לכל שוחרי המחול בישראל (ובעולם) להגיע לכל מופעי המחול בארץ וללא יוצא מן הכלל, וגם לחזור לאחר מכן לעיר מגוריהם (בשעות הלילה ובשבתות וחגים ובתח"צ כמובן). לכן, מן הראוי לקדם לאלתר ובדחיפות את התחבורה הציבורית והמסילתית בישראל, ולהשקיע בכל אפיק השקעה שעשוי לעודד את השימוש בתחבורה הציבורית בישראל.


על החתום
פרופ' למחול אמנותי
 

nitsansh

New member
ליכטיג בר זוהר דוקטור למחול

פרופסור למחול אמנותי, הכי טוב!!!
פרופסור למחול אמנותי ישבח תמיד את התחבורה הציבורית בישראל, וביחוד אם היא פועלת גם בשעות הלילה.

הוא תמיד יטען שתחבורה ציבורית הפועלת גם בשעות הלילה (וגם בשבתות וחגים), תקדם את המחול בישראל על כל סגנונותיו הרבים. ובנוסף תאפשר לכל שוחרי המחול בישראל (ובעולם) להגיע לכל מופעי המחול בארץ וללא יוצא מן הכלל, וגם לחזור לאחר מכן לעיר מגוריהם (בשעות הלילה ובשבתות וחגים ובתח"צ כמובן). לכן, מן הראוי לקדם לאלתר ובדחיפות את התחבורה הציבורית והמסילתית בישראל, ולהשקיע בכל אפיק השקעה שעשוי לעודד את השימוש בתחבורה הציבורית בישראל.


על החתום
פרופ' למחול אמנותי
ליכטיג בר זוהר דוקטור למחול
 

Ccyclist

Active member
חיפוש קצר ומצאתי את הגשר הזה מעל להגנה...

חיפשתי בכתבה את המילים "כביש", "ההגנה"...יוק.
חיפוש קצר ומצאתי את הגשר הזה מעל להגנה...

"לא מוכנים לחצות את המסילה בגשרים" ?!?

https://maps.google.es/maps?q=haifa...d=Sjom6R6S-QhoyDHokSZJlg&cbp=12,68.94,,0,8.71

את כביש ההגנה, אוטוסטרדה עירונית בת שישה מסלולים, המחסום האמיתי בין העיר לחוף המערבי של חיפה לא בדיוק חוצים במעבר חצייה.

https://maps.google.es/maps?q=haifa...id=9thKpQjVbfZQDQtPFnQSeA&cbp=12,38.23,,0,1.1

https://maps.google.es/maps?q=haifa...=C-zjxjBtwQi7KOWPucV9DA&cbp=12,326.83,,0,5.01

אני מציע שקודם "ישקעו" את רצועת הכביש, שהיא רחבה פי 3 או 4 מרצועת המסילה.
 

אלכסיי03

New member
אין שום "הם"

לפחות הם כבר לא חוזרים על שקר הקרינה...
בכל זאת, שני פרופסורים מכובדים לכימיה...

"רכבת ישראל תעבור בטיילת של תל אביב*"
אין שום "הם"
אין פה קנוניה, אין תאיום, אין אחידות חשיבה ובטח ובטח זה פסול להאשים כל מי שתומך בהפחתת ההפרעה של הרכבת לפיתוח קו החוף בחיפה בשקר של תומכים אחרים.
הרבה מאוד אנשים ללא כל אינטרס כלכלי או אישי כואבים את המצב הנוכחי בחיפה ומתנגדים לכל דבר שעלול להקשות על תיקון העוול בעתיד, ואני ביניהם. וכותב המאמר הוא כנראה עוד בן אדם שחושב בצורה דומה. אין לך שום זכות או סיבה להאשים אותי בכך שנימוקיו לא מספיק טובים, אותו בכך שיש בעיה עם הנימוקים שלי ואת שנינו יחד בשקרים של מישהו שלישי.
 

amit1270

New member
לא האשמתי אותם בכלום

אין שום "הם"
אין פה קנוניה, אין תאיום, אין אחידות חשיבה ובטח ובטח זה פסול להאשים כל מי שתומך בהפחתת ההפרעה של הרכבת לפיתוח קו החוף בחיפה בשקר של תומכים אחרים.
הרבה מאוד אנשים ללא כל אינטרס כלכלי או אישי כואבים את המצב הנוכחי בחיפה ומתנגדים לכל דבר שעלול להקשות על תיקון העוול בעתיד, ואני ביניהם. וכותב המאמר הוא כנראה עוד בן אדם שחושב בצורה דומה. אין לך שום זכות או סיבה להאשים אותי בכך שנימוקיו לא מספיק טובים, אותו בכך שיש בעיה עם הנימוקים שלי ואת שנינו יחד בשקרים של מישהו שלישי.
לא האשמתי אותם בכלום
ועדיין אני חושב שהדעה שלהם לא נכונה, ואני לא מתכוון לרעיון המנהור, שאין לי מושג כמה הוא טוב, אלא להתניית החשמול בשיקוע או מנהור, שזה לדעתי רעיון שהוא לא רק לא נכון אלא מסוכן.
 

amit1270

New member
ואגב, אם אין תיאום

אין שום "הם"
אין פה קנוניה, אין תאיום, אין אחידות חשיבה ובטח ובטח זה פסול להאשים כל מי שתומך בהפחתת ההפרעה של הרכבת לפיתוח קו החוף בחיפה בשקר של תומכים אחרים.
הרבה מאוד אנשים ללא כל אינטרס כלכלי או אישי כואבים את המצב הנוכחי בחיפה ומתנגדים לכל דבר שעלול להקשות על תיקון העוול בעתיד, ואני ביניהם. וכותב המאמר הוא כנראה עוד בן אדם שחושב בצורה דומה. אין לך שום זכות או סיבה להאשים אותי בכך שנימוקיו לא מספיק טובים, אותו בכך שיש בעיה עם הנימוקים שלי ואת שנינו יחד בשקרים של מישהו שלישי.
ואגב, אם אין תיאום
כמה זמן לדעתך ייקח עד שיגיעו לחלופה מוסכמת? אתה באמת חושב שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לחכות עד שתתקבל החלטה לאחר בחינת החלופות, ואז יצטרכו למצוא תקציב, להכין תכנית, לעבור את כל הוועדות, תהליך התנגדויות (תמיד יש מי שיתנגד), אולי גם עתירות לבתי משפט, מכרזים, אישורים, אתרא קדישא...

מי שחושב שדבר כזה מסתכם בלהזמין כמה סינים, לשלם להם כמה מאות מיליונים, ולקבל תוך שנה-שנתיים מנהרה עובדת, חי בלה-לה לנד.
 

darkshadow1

New member
אין שום קשר בין המינהור לבין החישמול.

אין שום "הם"
אין פה קנוניה, אין תאיום, אין אחידות חשיבה ובטח ובטח זה פסול להאשים כל מי שתומך בהפחתת ההפרעה של הרכבת לפיתוח קו החוף בחיפה בשקר של תומכים אחרים.
הרבה מאוד אנשים ללא כל אינטרס כלכלי או אישי כואבים את המצב הנוכחי בחיפה ומתנגדים לכל דבר שעלול להקשות על תיקון העוול בעתיד, ואני ביניהם. וכותב המאמר הוא כנראה עוד בן אדם שחושב בצורה דומה. אין לך שום זכות או סיבה להאשים אותי בכך שנימוקיו לא מספיק טובים, אותו בכך שיש בעיה עם הנימוקים שלי ואת שנינו יחד בשקרים של מישהו שלישי.
אין שום קשר בין המינהור לבין החישמול.
מי שמנסה ליצור קשר כזה עלול לגרום לנזק מתמשך לתחבורה הציבורית במדינת ישראל. החישמול לא "יקשה על תיקון העוול בעתיד"- המטרה האחת והיחידה של המובילי הקמפיין נגד החישמול היא לאיים בעיכוב מתמשך של פרוייקט אסטרטגי על מנת לסחוט את המדינה. כל מי שמנסה להציג את ההתנגדות לחישמול בצורה אחרת לא מכיר את המציאות או מנסה לסלף את האמת. החישמול לא גורם לשום שינוי משמעותי של המצב הקיים (קווי המתח הגבוה לא גורמים ליותר נזק בריאותי מקטרים מזהמים ופוגעים בנוף באופן זניח ביחס לקווי מתח גבוה שקיימים בכל רחבי הארץ) והעלות של העתקת קווי החישמול מהמסילה העלית למנהרה אפסית ביחס לעלות האסטרונומית של פרוייקט החישמול (מדובר על כמה עשרות מיליוני שקלים בודדים בפרוייקט שתג המחיר שלו עומד על כמה מיליארדים, כלומר בערך אחוז אחד מעלות הפרוייקט כולו).
אנשים בפורום צוחקים על מתנגדי החישמול באופן קבוע כי במקרה הטוב מאמרי הדעה שלהם מלאים בחצי דיוקים וחצאי אמיתות ובמקרה הרע בשקרים מוחלטים. במקרה של כותבי המאמר, הם מתעלמים לחלוטין מתנועת הנוסעים האדירה בשתי התחנות שבמרכז חיפה ומהעובדה שהוצאת הרכבת מתחומי העיר כנראה תחסל את המרכז הישן של חיפה לחלוטין. אין שום חלופה הגיונית וסבירה למסלול הקיים של הרכבת, שחיפה התפתחה סביבו במאה השנים האחרונות. כותבי המאמר לא מבינים דבר בתחבורה ציבורית או פיתוח אורבאני- הרחקת התחבורה הציבורית ממרכזי הערים היא גישה שהייתה רווחת במאה הקודמת וגרמה לנזקים אדירים.
 

Rubim88

New member


אין שום קשר בין המינהור לבין החישמול.
מי שמנסה ליצור קשר כזה עלול לגרום לנזק מתמשך לתחבורה הציבורית במדינת ישראל. החישמול לא "יקשה על תיקון העוול בעתיד"- המטרה האחת והיחידה של המובילי הקמפיין נגד החישמול היא לאיים בעיכוב מתמשך של פרוייקט אסטרטגי על מנת לסחוט את המדינה. כל מי שמנסה להציג את ההתנגדות לחישמול בצורה אחרת לא מכיר את המציאות או מנסה לסלף את האמת. החישמול לא גורם לשום שינוי משמעותי של המצב הקיים (קווי המתח הגבוה לא גורמים ליותר נזק בריאותי מקטרים מזהמים ופוגעים בנוף באופן זניח ביחס לקווי מתח גבוה שקיימים בכל רחבי הארץ) והעלות של העתקת קווי החישמול מהמסילה העלית למנהרה אפסית ביחס לעלות האסטרונומית של פרוייקט החישמול (מדובר על כמה עשרות מיליוני שקלים בודדים בפרוייקט שתג המחיר שלו עומד על כמה מיליארדים, כלומר בערך אחוז אחד מעלות הפרוייקט כולו).
אנשים בפורום צוחקים על מתנגדי החישמול באופן קבוע כי במקרה הטוב מאמרי הדעה שלהם מלאים בחצי דיוקים וחצאי אמיתות ובמקרה הרע בשקרים מוחלטים. במקרה של כותבי המאמר, הם מתעלמים לחלוטין מתנועת הנוסעים האדירה בשתי התחנות שבמרכז חיפה ומהעובדה שהוצאת הרכבת מתחומי העיר כנראה תחסל את המרכז הישן של חיפה לחלוטין. אין שום חלופה הגיונית וסבירה למסלול הקיים של הרכבת, שחיפה התפתחה סביבו במאה השנים האחרונות. כותבי המאמר לא מבינים דבר בתחבורה ציבורית או פיתוח אורבאני- הרחקת התחבורה הציבורית ממרכזי הערים היא גישה שהייתה רווחת במאה הקודמת וגרמה לנזקים אדירים.

יתכן שהרעיון לבצע מנהרה מתחת לכרמל הוא טוב, ויתכן שלא. יש הרבה שיקולים לגבי היתרונות והחסרונות, אבל הפרוייקט לא קשור בכלל לחשמול.
 

amit1270

New member
בנוסף - עצם העובדה שמתנגדי החשמול לא מסכימים


יתכן שהרעיון לבצע מנהרה מתחת לכרמל הוא טוב, ויתכן שלא. יש הרבה שיקולים לגבי היתרונות והחסרונות, אבל הפרוייקט לא קשור בכלל לחשמול.
בנוסף - עצם העובדה שמתנגדי החשמול לא מסכימים
על חלופה אחת מועדפת מוכיחה כמה הרעיון לא בשל וכמה מכשולים הוא עוד צריך לעבור כדי שיהיה בכלל אפשר לדבר עליו כעל פתרון ריאלי. מישהו חושב שהחשמול צריך לחכות את כל הזמן הזה?
 

darkshadow1

New member
אם אני הייתי במקום תושבי חיפה,

בנוסף - עצם העובדה שמתנגדי החשמול לא מסכימים
על חלופה אחת מועדפת מוכיחה כמה הרעיון לא בשל וכמה מכשולים הוא עוד צריך לעבור כדי שיהיה בכלל אפשר לדבר עליו כעל פתרון ריאלי. מישהו חושב שהחשמול צריך לחכות את כל הזמן הזה?
אם אני הייתי במקום תושבי חיפה,
לא הייתי מסכים ל"פיתרון" ההזוי של השיקוע בפארק הכט אלא דורש מהמדינה לבחון את כל החלופות הרלוונטיות, להחליט על תוכנית מוסכמת בשיתוף התושבים ולתכנן אותה עד הפרט האחרון כך שיוכלו להתחיל בביצוע ברגע שימצא התקציב. בצורה כזאת גם אם הבנייה לא תצא לפועל באופן מיידי, יהיה לתושבים על מה להילחם. אני לא חושב שהם היו פוגשים התנגדות משמעותית מצד הממשלה למהלך שהוא לא יקר בצורה מופרזת, לא יעכב את פרוייקט החישמול ויש בו היגיון לטווח הארוך.
 

amit1270

New member
וזה רק עושה את ההתנגדות יותר מקוממת

אם אני הייתי במקום תושבי חיפה,
לא הייתי מסכים ל"פיתרון" ההזוי של השיקוע בפארק הכט אלא דורש מהמדינה לבחון את כל החלופות הרלוונטיות, להחליט על תוכנית מוסכמת בשיתוף התושבים ולתכנן אותה עד הפרט האחרון כך שיוכלו להתחיל בביצוע ברגע שימצא התקציב. בצורה כזאת גם אם הבנייה לא תצא לפועל באופן מיידי, יהיה לתושבים על מה להילחם. אני לא חושב שהם היו פוגשים התנגדות משמעותית מצד הממשלה למהלך שהוא לא יקר בצורה מופרזת, לא יעכב את פרוייקט החישמול ויש בו היגיון לטווח הארוך.
וזה רק עושה את ההתנגדות יותר מקוממת
כי אין בה שום דבר ממשי, רק אמירות סתמיות ורעיונות ללא ביסוס עובדתי. ככה לא בונים מנהרה!
 

luckydude

Member
זאת עקרונית היתה עמדת רכבת ישראל.

אם אני הייתי במקום תושבי חיפה,
לא הייתי מסכים ל"פיתרון" ההזוי של השיקוע בפארק הכט אלא דורש מהמדינה לבחון את כל החלופות הרלוונטיות, להחליט על תוכנית מוסכמת בשיתוף התושבים ולתכנן אותה עד הפרט האחרון כך שיוכלו להתחיל בביצוע ברגע שימצא התקציב. בצורה כזאת גם אם הבנייה לא תצא לפועל באופן מיידי, יהיה לתושבים על מה להילחם. אני לא חושב שהם היו פוגשים התנגדות משמעותית מצד הממשלה למהלך שהוא לא יקר בצורה מופרזת, לא יעכב את פרוייקט החישמול ויש בו היגיון לטווח הארוך.
זאת עקרונית היתה עמדת רכבת ישראל.
לא מתנגדים לפרנציפ השיקוע, רק מבקשים לבחון אותו כחלק מפתרון כולל של תוכנית ריבוע המסילה מחוף הכרמל ללב המפרץ.

החישמול אינו משנה במאומה את מצב המסילה הנוכחי ולכן הנסיון לכבול אותו עם שיקוע אינו במקום, במיוחד בהתחשב בשיפור הגדול שהחישמול ייפסק לתפעול מערכת הרכבות במדינה.
 

אלכסיי03

New member
אתה צודק אבל

בנוסף - עצם העובדה שמתנגדי החשמול לא מסכימים
על חלופה אחת מועדפת מוכיחה כמה הרעיון לא בשל וכמה מכשולים הוא עוד צריך לעבור כדי שיהיה בכלל אפשר לדבר עליו כעל פתרון ריאלי. מישהו חושב שהחשמול צריך לחכות את כל הזמן הזה?
אתה צודק אבל
עיקר הטענה שלי היה שרוב המתנגדים לתוכנית המקורית הם בכלל לא מקבלי החלטות או ערכאות תכנון או אינטרסנטים אלא אנשים רגילים לגמרי שיש להם דעה והעדפות בנושא. ואני מוחה בעיקר נגד הפופולריות של תאוריות קונספירציה סביב הנושא שכתוצאה מהן בפעם הקודמת שהבעתי כאן את דעתי בעניין האשימו אותי בכך שאני עובד בתשלום עבור יונה יהב.
 

amit1270

New member
אנשים רגילים שעברו שטיפת מוח

אתה צודק אבל
עיקר הטענה שלי היה שרוב המתנגדים לתוכנית המקורית הם בכלל לא מקבלי החלטות או ערכאות תכנון או אינטרסנטים אלא אנשים רגילים לגמרי שיש להם דעה והעדפות בנושא. ואני מוחה בעיקר נגד הפופולריות של תאוריות קונספירציה סביב הנושא שכתוצאה מהן בפעם הקודמת שהבעתי כאן את דעתי בעניין האשימו אותי בכך שאני עובד בתשלום עבור יונה יהב.
אנשים רגילים שעברו שטיפת מוח
מה שהאזרח הממוצע רואה זה ירוקים טהורי לב שכל רצונם הוא לתקן עוולות עבר ו"להחזיר את הים לחיפה" או משהו כזה, מול רכבת ישראל, אותו גוף מושחת ודורסני. ברור לך לאיזה צד הלב נוטה. תוסיף לזה שתיקה רועמת של הרכבת ותקבל דעת קהל עם כיוון מאוד ברור.

גם אם לא מדובר בקונספירציה, מדובר בקבוצה של אנשים שעורכים מסע תעמולה ולא בוחלים בהפצת שקרים בוטים, ומה לעשות, לא לכולם יש ידע מספיק להבין שמדובר בשקרים ובתעמולה, ביחוד שהתועמלנים הצעקניים ביותר מתהדרים בהיותם "ירוקים" (למרות שאין יותר ירוק מהחשמול), וגם אם כוונתם טובה, ואני מניח שזה נכון לרובם לפחות, הנזק שהם עלולים לגרום הוא עצום (גם לעיר חיפה).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה