../images/Emo178.gif
חזרתי מהטיול. סחוט. לגמרי. היה אדיר. ביותר. גם לידור היה. הוא יכול להעיד. שרי, קטפתי לך פרח מירושלים ~>
. היה כלנית ולא פרח כזה שביקשת, אבל ניחא.
בדרך חזרה - כ"כ התעצבנתי על חבר שלי מהכיתה שצרחתי עליו כ"כ חזק עד שהנוזלים שלי בגוף נגמרו. כמעט התייבשתי מרוב צרחות עליו. הוא היה בשוק למשך כמה דקות, נדמלי. לא חשוב, הוא יעבור את זה. אני לא האמנתי שיש לי קול כזה חזק. שמעו אותי עד ירושלים.
מה לעשות!? הוא עיצבן אותי. =\ טוב, נו. השוק שלו יעבור. אני עייף. כותב שורות קצרות. הולך לישון. ליל"ט.