אויייייייייייייי דנוש!!!
שולחת חיבוק חםםםםםםםםם מקווה שהכל יעבור, ושתחזרי להיות הדני שאני אוהבת- זאת שנותנת עצות ועוזרת תמיד. דנוש מאמי אני מקווה שאת זוכרת שאין אף אחד בעולם ששווה את הבכי שלך!! ואם אני אדע מי ביאס אותך אני אקרע אותו!! אני מה זה מצטערת שנדבקת ממני.. לא התכוונתי!!! דניי נשמתי אל תיהיי במרה שחורה!! אממ רגעעעע אולי אני ישמיע לך משהו דרך המסנג'ר?? וואלה זה רעיון טוב, הבעיה שיש לי נראה לי רק שיר אחד, תסתפקי בו, הכי הרבה אני אכניס עוד. אז בבקשה מאמי שלי תיהיי שמחה!!! מוואהההההה!!