חברתי

טוב, את יודעת מה, בסדר.

תודה על העזרה. הייתי פונה לפורום אנגלית אם הם בפירוש מתעלמים מכל הודעה שלי בנושא
 
תודה תודה. ../images/Emo9.gif../images/Emo140.gif

אם אני אצליח לקבל בו ציון גבוה - יהיה לי מגן 90+. וואי, אני רק רוצה לקבל מגן 90+, ככה אני אוכל להיות רגוע בקשר לבגרות. זהו, זה המגן האחרון שלנו השנהההההההה
ישששש...
 

דנקי

New member
נצלש קטן..

התפרקות קטנה.. אז הגעתי למסכנה שדיכאון זה מדבק.. כנראה נדבקתי משרי או משו.. עכשיו על כל הדיכאון שכבר יש לי.. עוד משהו חדש הגיע.. רציתי לשמוע שירים כדי להירגע, אבל מה? פתאום הרמקולים שלי החליטו שלא בא להם לעבוד!! וה-WINAMP נתקע.. ובלי מוזיקה אני לא יכולה לחיות.. חחח.. מבאס לאללה!! אוףףף..
בכל אופן.. אני משתחררת שנייה, אז סליחה מראש..
.. אעהאהאעהעהאהעהאהעהאהאהעההאההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!! זהו.. *הקלה* אני מרגישה קצת יותר טוב אבל עדיין אני במרה שחורה...
באסה..
 
אויייייייייייייי דנוש!!!

שולחת חיבוק חםםםםםםםםם מקווה שהכל יעבור, ושתחזרי להיות הדני שאני אוהבת- זאת שנותנת עצות ועוזרת תמיד. דנוש מאמי אני מקווה שאת זוכרת שאין אף אחד בעולם ששווה את הבכי שלך!! ואם אני אדע מי ביאס אותך אני אקרע אותו!! אני מה זה מצטערת שנדבקת ממני.. לא התכוונתי!!! דניי נשמתי אל תיהיי במרה שחורה!! אממ רגעעעע אולי אני ישמיע לך משהו דרך המסנג'ר?? וואלה זה רעיון טוב, הבעיה שיש לי נראה לי רק שיר אחד, תסתפקי בו, הכי הרבה אני אכניס עוד. אז בבקשה מאמי שלי תיהיי שמחה!!! מוואהההההה!!
 

דנקי

New member
לא, אין, אני פשוט חולה עלייך!!!!!!!

איזה מאמי את!!!!!!!! תודה על העידוד!!!!! וזה לא שמישהו עשה לי משהו.. זה פשוט מין מצב כזה שלא באשמת אף אחד רק באשמת אלוהים שיושב שם וצוחק.. (אהמאהמאודייודעאהמאהמ)... אבל ממש תודה!! גרמת לי לחייך.. וזה מה שהכי חשובבבבבב!!! לאב יו פור אוור, דניאלהההההההה!! נ.ב. אני לא ממשיכה להגיד לך תודה והכל רק בגלל שאין מילים לתאר כמה את חמודה ושמה שכתבת הוא ממש נוגע ללב.. חחח.. תנקס!!
 
חחחח אני כ"כ טיפשה!!

סורי על השטע עם הרמקולים.. מקווה שתחייכי כל החיים מתוקה!! אני מבינה שזה משהו שמורכב מהרבה משוהים קטנים(תקני אותי אם אני טועה), תדעי לך שזה עובר. אני רק יכולה להציע לך לצאת לבלות עכשיו- צאי לסרט/ צאי קניון/ צאי לחברים/ צאי לכל מקום אחר. פשוט הישיבה בבית גורמת לך יותר לחשוב על מה שקורה... תעשי משהו שמח! תדמייני שאת טסה עכשיו... פשוט תפסיקי לחשוב על זה!
 

דנקי

New member
אמממ.. לדבר איתך עכשיו במסן זה

נחשב?? חחחחחחחחחחחחחחחח..
 

דנקי

New member
לא נכון..

את לא משעממת.. נמאס לי כבר להגיד לך את זה כל הזמן.. תקלטי את זה וזהו.. חחח..
 
למעלה