חברתי

לטגלןןןןןןןןןןןן../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo12.gif../images/Emo127.gif../images/Emo45.gif

 
כ"כ מתסכל שאין חברתי! [חייב לפרוק!]

אוקי, אני שחיףףףףףףףףףףףףף
[או כוסית או איך שתרצו לקרוא לזה.
] כשמידה רגילה צריכה להיות 90,60,90... אני 78,70,78.
ה' ישמוררררררררר
אני שחיףףףףףףףףףףףףף
[סליחה על הניצלו"ש הנוראי, פשוט מאד מתסכל שאין חברתי.]
 
למעלה