חברתי

דנקי

New member
בצלוחה!!../images/Emo8.gif

יהיה טוב, או כפי שאח שלי נוהג לומר: "עד מתי אוקטובר 4?!?" (אין לי מושג מה זה אמור להביע או מה זה קשור, אבל.. סתם... חחחח..)
 

ספירלי1

New member
הכוונה היא!

ב"ה שהוא מת לצאת מהצבא, והוא בטח התגייס באוקטובר, אז הוא שואל "עד מתי אוקטובר 4?! תמסרי לו בשמי: עוד חצי שנה או שנה למניאק!!!!!
 

דנקי

New member
למה מניאק??

את לא יודעת איך אחי (המאמי שאם עוד פעם אחת תקראי לו מניאק אז אני יתן לך כאפה וירטואלית) סובל בצבא.. אבל עזבי.. לא הוא התגייס ביום ראשון ה-10/10.. חחחח.. הוא סבל המון עבודות רס"ר..
 

ספירלי1

New member
אוי

ב"ה תשאלי אותו מה זה אומר עוד שנה למנייק, והוא יצחק! הוא לא יתן לך כאפה חחח
 

דנקי

New member
אחחחח..

אין לי כוח לקודים של צבא עכשיו..
וחוצמזה הוא בשמירות עכשיו (אויש איך שאני מתה עליו!!
 
נה נה ונה נה, אין לי ואין לי../images/Emo70.gif

כל ביה"ס מחליט כל שנה באיזה כיתה הוא עושה את היסטוריה א'. וכיתות י' אצלינו לא עושים את זה.
למדנו השנה קצת את החומר של הבגרות שלכם, אבל לא רצנו בחומר. אנחנו עושים שנה הבאה את שני ההיסטוריה ואנחנו מסיימים עם הכל ביום אחד.
אבל
לכל הניגשים לבגרות
אני בטוח שתצליחו
 
60 הודעותתתתתתת../images/Emo70.gif ../images/Emo12.gif

בחברתי הזה, לפני שהוא מפסיק לקפוץ, יש לי 60 הודעות
אוקי, זה מטורף.
 
למעלה