חברתי

Anna Black

New member
^_^ ני להראות לכם ציורים שלי^_^

http://stage.co.il/Authors/48102 זה הקישור לדף היוצר(או היצור, ליתר דיוק-_-) שלי בבמה חדשה. מממ...אני בדיכי...אני לא מציירת כבר בערך שנה וחצי:\ ולא כותבת... אני במחסום יצירתי ממשוך-_- HELP תסקלו אותי! מעולם לא למדתי לצייר בצורה נורמאלית. מצטערת:\
 
ואאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש הורידו לי את הקוביות היום!!!!!!!! אין קוביות! אין חצי שעה לצחצח את השיניים! אין קבוביות שדוקרות את הפה מבפנים!!!!!!!!!! אין איסור לאכול מסטיקים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!! כיפלי כיפלי כיפלי
 
את רוצה קוביות?

או שיורידו לך את הקוביות? חצי שעה לצחצח זה בגלל שצריך לצחצח גם מאחורי החוט ויוצאת הנשמה עד שעושים את זה...
 
אני רוצה שיורידו לי אותם.. ../images/Emo6.gif

יש לי אותם כבר שלוש שנים ולפני חצי שנה הרופא התחיל להגיד שעוד מעט מורידים... אולי זה לא קרה כי כמעט אףפעם לא שמה את הגומיות שהוא נתן לי... ושאת אומרת קוביות את מתכוונת לטבעות, נכון? אני בד"כ משתמשת במברשת הרגילה וזהו
אין לי כח לכל הסיפור
 
../images/Emo178.gif

חזרתי מהטיול. סחוט. לגמרי. היה אדיר. ביותר. גם לידור היה. הוא יכול להעיד. שרי, קטפתי לך פרח מירושלים ~>
. היה כלנית ולא פרח כזה שביקשת, אבל ניחא.
בדרך חזרה - כ"כ התעצבנתי על חבר שלי מהכיתה שצרחתי עליו כ"כ חזק עד שהנוזלים שלי בגוף נגמרו. כמעט התייבשתי מרוב צרחות עליו. הוא היה בשוק למשך כמה דקות, נדמלי. לא חשוב, הוא יעבור את זה. אני לא האמנתי שיש לי קול כזה חזק. שמעו אותי עד ירושלים.
מה לעשות!? הוא עיצבן אותי. =\ טוב, נו. השוק שלו יעבור. אני עייף. כותב שורות קצרות. הולך לישון. ליל"ט.
 
אביייייייייייייייייי!!!

חמוד, תודה על הפרח!! יש לו ריח כ"כ טוב!!! שמחה שהיה לך אחלה. זה טוב לצעוק לפעמים, אני מרשה לך. אגב אתה מרוקאי? :) יום מקסים!!
 

דנקי

New member
הוא פרסי..

XDDDDDDDDDD כמוני (טוב, אני חצי מה אתם מסתכלים עליי ככה?? חחחח...) זה כל פעם הורג אותי מחדש..
 
../images/Emo9.gif וקשע. ../images/Emo127.gif

תודה, אני אצעק עכשיו לעיתים קורובת יותר.
אני פרסי שלם, כמו שדניאלה אמרה. מבין, דובר וקצת כותב פרסית.
 
למעלה