חברתי

איזה מעצבן

רק הבאתי את תמיכתי בך ואת דיכאוני על כך שיש לי מתכונת בספרות מחר (4 שעות בעעע)
 
יש לך תמיכה. ../images/Emo24.gif

זה קורה גמלי. אני מתכנס בעצמי בלי שום סיבה, אבל אחרי כמה זמן - אני מתחיל לשנות מצב-רוח ונהנה עם העולם.
חייכי לעולם והוא יחייך אלייך.
גם אם נדמלך שזה לא עובד - זה יעבוד. תסמכי על ה', חייכי וכבר תבוא הישועה.
 

AnGeLiNa JoNsOn

New member
אני מבינה,../images/Emo141.gif

גם לי התחושה הזו מגיעה הרבה אבל עלייך להבין שזה הכל בא ממך אם תחליטי שאת יוצאת מזה ומתרכזת בדברים אחרים ולא בכמה שחרא, את תרגישי הרבה יותר טוב.
 

דנקי

New member
שה.. שה.. די, הכל יהיה בסדר..

את/ה בן/בת? בכל אופן אני ירשום בלשון זכר, וסליחה אם את/ה בת... אין צורך להישבר, כמו שאמרו פה זה לא טוב לבריאות.. הכל יסתדר בסוף, והכל קורה לטובה בסופו של דבר.. די.. אל תשקע בדיכאון.. למרות שגם אני בדיכאון, אני לא שוקעת בזה כ"כ אבל.. אני רוצה למוווות.. אלוהים יושב שם וצוחק למעלה.. עד שקורה לי משהו טוב אלוהים מבאס אותי בכוונהההההה.. הורס הכל ועושה גרוע שבעתיים... אני רוצה לשקוע באדמהההההההה.. אוףףףףף.. יש ניחום מישהו?
 
../images/Emo24.gif

כמו שאמרת, הכל קורה לטובה בסופו של דבר
וגם עם עכשיו זה נראה שהמצב רע, והכל נהרס, בעוד כמה זמן תוכלי להסתכל על מה שקרה מזוית אחרת ולראות שזה יצא טוב איכשהוא
אז קחו שתיכן מלא מלא מלא חיבוקים
חיבוק|
ותסתכלו על העולם במשקפיים ורודות
ולסיום קבלו את הסטיקר האהוב עלי: ******************************************************************** תן חיוך
הכל לטובה "כשהאדם יודע שכל מאורועותיו הם לטובתו זאת הבחינה היא מעין עולם הבא" נ נח נחמ נחמן מאומן ******************************************************************** הסטיקר הזה כל כך אהוב עד שעדיין לא מצאתי מקום מתאים להדביק אותו...
 

דנקי

New member
אממ.. זהו, שחיכיתי שזה יעבור אבל..

זה לא עובד כבר יותר מחודש!!
 
הו, סופסוףףףףףףף../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo9.gif

עצרתי את עצמי כל היום לא לנצל"ש למקומות אחרים, אבל הנה החברתי הגיע.
אוקי, "באה מכאב" - ביקשת מחזיק מפתחות! You Get It
סיימתי את המחזיק מפתחות בשיעור לשון. אגב, עשיתי את זה ורוד מתחלף עם קו תוחם של ירוק. זה דומה קצת לשילוב של ה"פ - אדום וירוק.
דניאלה, אני אקח את המסרגה מידידה שלי ואני אעשה גמלך.
אוקי2, מחר ההורים שלי הולכים לטיול, אחותי עובדת כל היום - משמע: בית ריק כל היום מחררררררר
אוקי3 והכי חשובבבבבבב
זוכרים שרציתי תמיכה? כי הלכתי לעשות משהו אמיץ?!
אז הצלחתייייייייייייייייייייייייייייייייי
אני כ"כ גאה בעצמי
פשוט תסתפקו בזה.
[
]
אוקי4, אני מסתפר. רציתי להאריך שיער, אבל זהו. החלטתי להסתפר. עזבו אתכם מסיבות למיניהם.
אוקי5, אין.
אוקי6, היה עכשיו פרק מדהים באבודים
איפה קלייררררררר
אני ממש הייתי בטוח שצ'ארלי נתלה ומת
אבל ג'ק, כפרעליו, הציל אותו. גו ג'ק, גו ג'ק, גו ג'ק
אוקי7, רוצים לראות את המערכת שעות שלי לקראת סוף שנה
יום ראשון - 8 עד 12, לשון. יום שני - 8 עד 12, לשון. יום שלישי - 8 עד 12, לשון. יום רביעי - 8 עד 12, לשון. יום חמישי - מתכונת בלשון.
מתכונת שעברה 72. =\ בושה.
אוקי8, וואי, כל הכבוד לכם אם קראתם עד לפה ונאלצתם לסבול את עידכון חיי הפוריים, אבל נו, ניחא.
כל הכבוד לכם.
אני לא אחרפן לכם יותר, לילה עכשיו.
אז שיהיה לכולנו לילה מעולה
ו... יאיי, אני שמח
^^ הצלחתי בתוכנית שלי
|להתראות|
 

Pr0NgS

New member
חח משהו שרציתי להעיר...

איך אני אוהב שאומרים שהבית ריק. אני תמיד אומר: מה, אתה לא בבית?
 

AnGeLiNa JoNsOn

New member
אתה כותב דברים טיפשיים בעליל../images/Emo141.gif

אבל אני בכל זאת אגיב, כי אני סופרחמודה
סחטיין על המחזיקי מפתחות, וכל הכיפות והחרא, אתה באמת מוכשר מסתבר
בית ריק- קטע מוזר, כשלאנשים יש בית ריק בסוף יוצא שהם פשוט נתקעים בבית כל החיים כי הוא ריק וחייבים לנצל אתזה, וסתם יוצאים דפוקים.
כל הכבוד שהצלחת, אבל אתה מזה הולך לגלות לי מתישו
כשאנשים מסתפרים הם מתכערים, וזאת עובדה. לכן= אל תסתפר. אבל לא ראיתי אותך לפני הקצר כך שלא יהיה לי מה להשוות כך שזה לא משנה
זה בערוץ 10, נכון?
אני רוצה להתחיל לראות
ת'אמת, זה לא ממש מעניין, אבל בהצלחה שיהיה עם לשון, אחד המקצועות היותר כיפיים שקיימים
כל הכבוד לי, באמת לילה טוב, אני צריכה ללכת לישון
ליל מנוחה
 
קוראים לי הדס

ותודה!
(וואו, הישג: אני אלך עם משהו ורוד!) |זה ממש מוזר שקוראים לי באה מכאב (נשמע דיכאוני משהו)|
 
לא צריך

אני לא אלך עם משהו גדול, מבריק ו-ורוד, שפשוט זועק: "היי! אני פקצה קטנה! (שאפילו כבר לא בהכחשה) תהרגו אותי!" |הערת ביניים
| *רוב מי שמכיר אותי יחשוב שהשם הזה דווקא הולם אותי \דכאונית|/
 

רזושש

New member
האמת.. תמיד חשבתי על זה../images/Emo9.gif

וביוחד כשאת נשמעת חמודה ולא מדוכאת בכלל
 
למעלה