חברתי

דנקי

New member
אחחחח.. שונאת את תפוז!!

אמרתי שאני מצטערת שהתבלבלתי.. כפרעלכולם..
 
אויששש זה לא יפה בחורים שחיפים!!!

תתחיל לאכול!!! |מביטה בקנאה, הלוואי שהייתי שחיפית, אני לא שמנה בכלל אבל בא לי להוריד מההיקפים טיפה|
 
../images/Emo6.gif יש מידות לגברים? oO

אז השוותי את עצמי למידות של בנות.
ניחא. XD
 

mjlk

New member
90 60 90 זה:

ציצי מותן תחת. אני משערת ששל בנים האידיאל זה... אמממ 80 60 70 אין לי מושג אבל..
 

Sakai Shana

New member
XD מכור לאוף אני רואה!

שחיף, חעחעXD רגע... מידות של מה? י.י 70? 78? 60? 90? י.י;
 

Sakai Shana

New member
אוה ^-^

אני שוקלת 43. עליתי בקילו השבוע! סוףסוף! ^____^ [...וגובה 1.62>>]
 

noosh

New member
חברתי ../images/Emo28.gif

באיחור מה, מתנצלת. בכל מקרה, השרשור הזה הוא שרשור ה-
של הפורום, והוא נועד לקבץ בתוכו כל הודעה, שאלה, הערה או בקשה שאינן קשורות לנושא הפורום. כל הודעה שלא תשורשר, תשורשר או תמחק ע"י אחת המנהלות, ובהתאם לשיקול דעתה. ולא, לא כדאי לנסות אותנו
. אם השרשור אינו נעוץ ועדיין בן פחות מ-72 שעות, יש לחפש אותו בהמשך העמוד, או בעמוד השני, ולשרשר אליו את ההודעה. בבקשה, אל תנצל"שו שרשורי "תפוז אנשים". צוות הפורום מאחל לכם המשך גלישה מהנה
 

מה ה מצב

New member
בהמשך למצב הרוח של החברתי שעבר...

אני בדיכאון. נוראי. החיים שלי נראים כמו נצח של ייאוש. ואפילו לא קרה לי משהו נורא ואיום. סתם לא כיף לי. זהו, תודה.
 
למעלה