../images/Emo50.gif
מתכונת לי בלשון יום חמישי.
לשון זה בולשיט. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, שאלתי ת'מורה שלנו על כמה היא מגישה אותי מגן. והיא לא רצתה לענות. אמרה לי להמשיך לעבוד. אז אמרתי לה: "נו, על סמך הציונים שלי עד עכשיו... כמה מגן את מביאה לי
" והיא אמרה: "אממ, כמה קיבלת מתכונת אחרונה?" אני: "72".
בושה. והיא: "אוקי, אז... אם תוציא במתכונת הקרובה ציון גבוה - תקבל מגן 90+. ועכשיו תמשיך לעבוד." חחחחחח,
איזה ע=נ=ק
וואי, אני חייב להוציא במתכונת הקרובה ציון גבוה.
חמודה היא.
בהצלחה לך ולי.