חברתי ../images/Emo28.gif
באיחור מה, מתנצלת. בכל מקרה, השרשור הזה הוא שרשור ה-
של הפורום, והוא נועד לקבץ בתוכו כל הודעה, שאלה, הערה או בקשה שאינן קשורות לנושא הפורום. כל הודעה שלא תשורשר, תשורשר או תמחק ע"י אחת המנהלות, ובהתאם לשיקול דעתה. ולא, לא כדאי לנסות אותנו
. אם השרשור אינו נעוץ ועדיין בן פחות מ-72 שעות, יש לחפש אותו בהמשך העמוד, או בעמוד השני, ולשרשר אליו את ההודעה. בבקשה, אל תנצל"שו שרשורי "תפוז אנשים". צוות הפורום מאחל לכם המשך גלישה מהנה