חברתי

  • פותח הנושא itri
  • פורסם בתאריך
אעאעאעאעאעאעאע!

עברתי את הבגרות הראשונה שלי!! והיא הייתה ברוך ה' בהחלט!
בהצלחה לכל מי שיש לו היום בגרות!
 
חחחח אהבתי :)

התבאסתי עכשיו.. ראיתי את התשובות של הבגרות ויש לי משהו כמו חצי שאלה ומעלה לא נכונה ): אוףףףףףף מקווה שהצבירה תעזור לי... אדב- אתה רואה LOST?
 
באמת???

דוקא 01 הלך לי ב"ה מצויין, אבל כשקיבלתי את 02 ליד כמעט קיבלתי נוק אאוט, הכל ברח לי מלחץ... עד שנרגעתי קצת... עשיתי טעות מטומטמת לאללה בלינארי ועוד משהו שבהתחלה עשיתי אותו נכון וחשבתי שאני טועה אז תיקנתי אותו לטעות... אוףףףףף ): אני מקווה לקבל ציון טוב..
 

ספירלי1

New member
האנלטית הייתה קשה בטרוף!

ב"ה שלא לדבר על השאלה באחוזים, שאני אף פעם לא יודעת איך לפתור אותה.. נו טוייב.יש מועד ב'.. <שיוצא על היומהולדת הלועזי שלי
 
השאלה באחוזים אצלי לא היתה טובה..

רשמתי בטעות 2.5X במקום 1.25X אבל עשיתי שם כמעט את הכל.. הנדסה אנליטית זה עם הפרבולה? עשיתי שם רק את א' והוא טוב... איזה טוב שיש צבירה!! את עושה מועד ב'???
 

ToryMaster

New member
זה כן

אבל נוק אאוט זה מונח באיגרוף [כשאתה מכריע את היריב בסיבוב הראשון בלי יותר ריקודים, נדמה לי]
 

isabella 1

New member
ובאפשר אני מתכוונת.. פליז תפתחו..

וזה מכוונן כמובן למהנלי הפורום..
 
למעלה