חברתי

  • פותח הנושא itri
  • פורסם בתאריך
וואי,

הבגרות במתמטיקה. oO 005. קשהההההההההההההההההה
לפחות קיבלתי ציון עובר. וזה רק בגלל שהמגן גבוה. =\ כלבים, עכשיו אני גם צריך לעשות מועד ב' כדי לשפר את הציון.
 

2 Mיכל

New member
באסה../images/Emo4.gif

אף פעם אי אפשר לדעת מה משרד החינוך רוצים. דווקא השנה היה אמור להיות בסדר... (לפפחות לפי החישוב של שנה קשה מדי ושנה קל מדי
). שנה שעברה במועד א' 006 היה סיוט וב-007 שמו 2 תרגילים מנושא אחד ואף אחד מאחר.
 
אם קיבלתי ציון עובר...

אתם מציעים לי לגשת למועד ב'
כי הרי אני צריך רק ציון עובר כדי להמשיך ל004 ו-003. ובשאלונים ההם להוציא ציונים טובים. אז... אם קיבלתי לדוגמא 70, [נו,
תנו לי להגזים.
] אז לעשות מועד ב', לדעתכם
 

2 Mיכל

New member
תעשה.

הכי גרוע אל תתכונן ותהמר. לדעתי כדאי גם ללמוד. זה רק ישפר לך את ההמוצע, אז למה לא?
 

rds15

New member
גם 004 היה זוועה.

באופן אירוני, הטריגו, שזה החלק שאיתו התקשתי כל השנה, היה בדיחה, והחלק השני של לוגים, גידול ודעיכה, וחדו"א, שבדר"כ בדיחה, היה שואתי. הלאה למועד ב'.
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

הנה ילדה בפורום לימודים ושיעורי-בית ש...
לא ממש הלך לה בשאלה של הסתברות בשאלון 005.
שימו לב לצורת התבטאות שלה.
אני הייתי על הרצפה בשלב הזה של השרשור
 

תווניתs

New member
ולי זאת הייתה הבגרות הראשונה

003 הראשונה של 4. והגישו אותי על 90..באסההה רציתי יותר.. אבל הבגרות הייתה נחמדה! ואני כבר חשבתי שבגרויות זה דבר קשההה..
 

2 Mיכל

New member
חח.. רוב הבגרויות שתעשי יהיו יותר

קשות. במתמטיקה אם מתכוננים טוב הבגרות באמת לא קשה.
 
מעכשיו זה רשמי.

נמאס לי מהכינוי שלי. קצת שינוי בחיים צריך. -הולך לבחור כינוי יפה אחר-
 

AnGeLiNa JoNsOn

New member
חחחחחח../images/Emo141.gif

עברתי את זה לפני כמה ימים......
תגיד באיזה סגנון (שנון, האריפוטרי, חמוד, וכו') ואני אשתדל לעזור
 
../images/Emo9.gif תודה, אממ...

שנון, אני חושב. כמו הנוכחי... "מחפש אחר כינוי קולי".
ניסיתי את זה בכמה ויראציות שונות ולא יצא לי משהו חמוד. =\
 

חרבביש

New member
יש לי כמה

MyNewName StillLooking4CoolName IFoundACoolName MyNameIsCool IHaveACoolName Looking4CoolNam-No! LookLikeACoolName IWantANewName ThisIsMyName Looooking4CoooolName
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif אדיר ביותר../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo9.gif

חחחחחחחחח, IFoundACoolName
XD
גמזה חמוד, LookLikeACoolName.
אני חושב שאני אאמץ את הכינוי של "מצאתיכינויקולי".
תודהההה לך
 
למעלה