קודם כל, הודעות מהסוג הזה משפיעות על אנשים אחרים ולפיכך מסוכנות וראויות לתגובה שמבהירה כמה זה מעשה לא לעניין. חוץ מזה, במצב של סכנה לעצמך, הזכויות שלך פחות או יותר הולכות פייפן.
אז תקחי דאורדורנט ספרי (דליק!), תבעירי גפרור ותרססי (יוצא ממש יפה בלילה). אני ואח שלי (השרוט) עשינו את זה, וכמעט שרפנו את החתול |שורקת בתמימות|. בא לי גם עם אציטון !!!!!!!!!!!
יש לי את "קווידיץ' בראי הדורות"!!!!!!!!!!!!! נכון שהזמנתי אותו לפני איזה חודשיים ורק עכשיו הוא טרח להגיע (והמוכרת הזונה אמרה לי שלא מייצרים יותר "חיות פלא ומיקומן"
[סביר להניח שטעיתי בשם] והייתי גם במשביר והרחתי את הבושם החדש של בריטני |פקצה| (זאת רק אני או שהוא מריח כמו צמר גפן מתוק?) ~ה"סיגדו לי" הוא בגלל שחברות שלי היום אמרו לי שאני אלילה~