חברתי

  • פותח הנושא itri
  • פורסם בתאריך

itri

New member
נמאס לי!

כל פעם כמעט שאני כותב משהו בפורום זה משכפל עצמו כל פעם שאני רואה את התגובה שלי! מה זה
 

העיפרון

New member
אם אתה גולש מסלולרי

אתה צריך לצאת מיד מהחדר אחרי שאתה שולח ת`הודעה לעבור לחדר אחר ולחזור לחדר הקודם,אם לא תעשה כך,הרשת הסלולרית תמשיך לשכפל את ההודעה,או שאתה שולח אל תלחץ על שלח כמה פעמים רק פעם אחת,למרות שנדמה לך שזה לא נשלח בפעם אחת,אם זה מהמחשב אז יש לך בעיה במקלדת.
 

ToryMaster

New member
חברתי ../images/Emo28.gif

אוף טופיק לכאן, אם לא, ימחק או ישורשר על פי החלטת המנהלות. אין לנצל"ש שרשורי תפוז אנשים.
 
בהצלחהההההההההההההההההההההההה

לכל מי שיש לו מחר בגרות במתמטיקה
שאלון #005 מחר.
תיכננתי להתאבד שבוע לפני הבגרות והנה אני... עדיין חי יום לפני.
סתם, בעז"ה נעבור את זה בהצטיינות.
מגן 80.
אז בהצלחה
|אי-שוויון|
|סדרות|
|גיאומטריה|
|הסתברות|
|הסתברות בחיי היומיום|
 

mjlk

New member
המגן של 70 דמאט!!!../images/Emo46.gif

העיקר אחותי קיבלה 97 במתכונת של שאלון 7!!!!
 

shiran004

New member
בהצלחה../images/Emo24.gif

דווקא גיאומטריה זה יחסית קל [אל תהרגו אותי] ואני בכתה ח' ואני יודעת את כל גיאומטריה של התיכון
[נו בר אילן.. לעשות בגרות בכתה י', נכון אני משועממת? XD]
 
בהצלחה לך!!

הייתי בזה חצי שנה ופרשתי... בין{ אין חיים ב ח'-י'} לבין {חיים בח'-י' וחיים קצת יותר קשים ביא-יב} אני בוחר באפשרות ב'
 

AnGeLiNa JoNsOn

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo141.gif

אני סתם לא התקבלתי לזה ושמחה שכך, תכלס, כל מי שעשה די מתחרט
כאילו, לא יוצא להם בסופו של דבר כלום מזה!!
 

shiran004

New member
חח תודה על העידוד..

סתם.. אבל כיף שם.. יש לנו מורה קרועה.. ויש לי חיים, לפחות השנה, זה דווקא לא כ-ז-ה קשה כמו שחשבתי..
 
גם חברות שלי לומדות שם=]

את אולי במקרה מכירה בנות מאולפנית, רננה שוורץ?
 
לא, התכוונתי בבר-אילן.

אבל לא חשוב, לא באמת האמנתי שאת מכירה שם את כולם.
 

AnGeLiNa JoNsOn

New member
תודהההההההההההההה../images/Emo141.gif

שאלון #006 מחר
תכננתי להתאבד בלי קשר
אבל הנה אני פה
ציון הגשה 100, אני המאושרת באדם
ובהצלחה לכולם!! מי שעושה 005- תבחרו בסדרות, ויום יום, וגיאומטריה אחד כי חייבים
 

דנקי

New member
בואנה!!!../images/Emo6.gif

כל הפורום פה תותח בבגרויות או בכל המשפחה המורחבת שלי דיסלקטים?? הגשה על ציון 100???????????? אלוהים אדירים, מאיפה המוח???!?!?!?!?!?!?
 
למעלה