חברתי

  • פותח הנושא itri
  • פורסם בתאריך

דנקי

New member
אוי מיי גאד!! ../images/Emo12.gif

שמעו, יש 2 אפשרויות: 1) אתם חנונים שחבל על הזמן. 2) אתם נולדתם עם מוח מבריק. אפשרות 2 נראית לי יותר.. חחח.. אפרופו, קראתי היום שכמעט כל התלמידי בארץ אמרו שהבגרות היתה ממש בלתי אפשרית!! הנה מה שהיה כתוב שם: "בגרות בלתי אפשרית" המורים המומים והתלמידים מאשימים: "הבגרות במתמטיקה היתה קשה מדי". ואיך הלך לכם? בואו לדבר על זה זה היה במסנג'ר.. ב"מסנג'ר היום"..
 

AnGeLiNa JoNsOn

New member
006 לפחות,../images/Emo141.gif

הייתה בגרות הוגנת למדי. שמעי, כל שנה יש ביקורות כאלו, כי תמיד יש אחוז גדול שלא מצליחים. ככה זה, לא נורא. אני אישית הייתי יכולה להצליח אם לא הייתי עושה טעות טיפשית, כך שזו אשמתי, לא אשמת הבגרות
 
מגניב לך:]

בתחילת תרגיל אני מבינה מה הולך או מנסה לעקוב, במחצית התרגיל{יותר נכון במחצית הפתרון} יוצא שאני סתם בוהה במסך במבט אטום
אבל הפתקים שם מגניבים :X
 

rds15

New member
הו, בהצלחה.

זהו, אחרי מחר אין יותר מתמטיקה, EVER. שאלון אחרון, 004. אחרי שב005 יש לי 93 סופי[מגן זבל] וב003 97 סופי[מגן זבל].
 

YaEloNeT

New member
דאמ יו אול. ../images/Emo204.gif../images/Emo23.gif

אני היחידה שעושה 001, ועוד ממש מבסוטה מזה? oO בכל מקרה, 001, ציון הגשה 100, בעלת חיים סדרתית. [ונורא נהנת לצחוק מכל מי שעושה 004-007, ולחוץ בטירוף.]
 

Pr0NgS

New member
There's nothing wrong about a good

healthy 001.
<עיוות מילותיו של פרד וויזלי>
 

ספירלי1

New member
באמת בהצלחה לכולם! שאלון 01 שליטא!

ב"ה מקבלים אחלה ציונים! המגן שלי 90,בדרך נס.. לא הייתי התלמידה המצטיינת
זה היה ככה: המורה: "הנה הציון שלך " *מתכופפת ומראה לי* אני:" המורה ! אני אוהבת אותך!! " *מביטה בה בתדהמה ומשתדלת לא לחבק אותה* הדרדרתי.. אני רוצה לחבק את המורה שלי..שחצי שעה קודם השמצתי אותה בטרוף!
 

Clementine D

New member
הגישו אותי על 90 מחר אני עושה../images/Emo108.gif

שאלון 005. כוסאמק אני ממש רציתי מגן 100. להלהלה. ללכת לחמש יחידות?
 

מה ה מצב

New member
חזרתי!!!

לא הייתי כאן איזה שבועיים וממש התגעגעתי!! כמה נחמד לחזור! *לא מבינה למה אנשים סביבה מסתכלים עליה במבט של: אה? מי את? באמת לא היית כאן שבועיים?*
 

InBaR 85

New member
סוף סוף../images/Emo70.gif

סוף סוף מחר המחנכת שלי חוזרת מחופשת לידה
וזה אומר שהמורה המחליפה שלה פיונה(שם מוזר למורה לא?
) עוזבת!!!!!!! סוף סוף!!!!!!!!!!! הגיע הזמן! אהההה ואחותי הזאת גאונה מלידה
מגישים אותה עם ציון של 100 במטמתיקה בבגרות
למה אני לא כזאת חכמה?
 

InBaR 85

New member
אני גם מאשרת שהיא דומה לה../images/Emo122.gif

וזהו עברתי את השיעור האחרון עם המורה הזוועתית הזאת
 

דנקי

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

ענקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!
 
למעלה