חברתי

  • פותח הנושא itri
  • פורסם בתאריך
וואו, כרגע עשיתי את הדבר הכי חולני

בעולם. חרטתי על היד שלי "לא אספר עוד שקרים". ואני מרוצה מזה, ממש!
 
אממ,

זה בקושי עקצץ. אני חושבת שאני הבנאדם עם הסף כאב הכי גבוה בעולם. וסתם, כי זה מגניב.
 
הסרקנות הרגה את החתול.

מסר. אל תעלי את הנושא לפורום. וגם לא להעביר את זה הלאה. אני סומך עלייך.
 

דנקי

New member
פליז אבי תגיד גמלי!!

וכמובן 2 ידיים לפה!!! *מתחננת מתחננת מתחננת*!!!!!!
 
למעלה