אם אתה גולש מסלולרי
אתה צריך לצאת מיד מהחדר אחרי שאתה שולח ת`הודעה לעבור לחדר אחר ולחזור לחדר הקודם,אם לא תעשה כך,הרשת הסלולרית תמשיך לשכפל את ההודעה,או שאתה שולח אל תלחץ על שלח כמה פעמים רק פעם אחת,למרות שנדמה לך שזה לא נשלח בפעם אחת,אם זה מהמחשב אז יש לך בעיה במקלדת.