דוקא 01 הלך לי ב"ה מצויין, אבל כשקיבלתי את 02 ליד כמעט קיבלתי נוק אאוט, הכל ברח לי מלחץ... עד שנרגעתי קצת... עשיתי טעות מטומטמת לאללה בלינארי ועוד משהו שבהתחלה עשיתי אותו נכון וחשבתי שאני טועה אז תיקנתי אותו לטעות... אוףףףףף ): אני מקווה לקבל ציון טוב..
רשמתי בטעות 2.5X במקום 1.25X אבל עשיתי שם כמעט את הכל.. הנדסה אנליטית זה עם הפרבולה? עשיתי שם רק את א' והוא טוב... איזה טוב שיש צבירה!! את עושה מועד ב'???