חברתי

  • פותח הנושא itri
  • פורסם בתאריך
../images/Emo4.gif../images/Emo60.gif

אני מתפלאת שאתם לא כולכם משתחווים בפני ויקי על האכפתיות שלה. פףףף, איזו הערה מרגיזה, כנ"ל לגבי אבי. זו דעתי לפחות.
 

Clementine D

New member
../images/Emo45.gif מעשים כאלה הם לא מגניבים

או משעשעים, או כל דבר חיובי אחר. לפגוע בגוף שלך זה לא טוב. כשאני פוגעת בגוף שלי אני לא חושבת "האהא, כמה נחמד! חתכתי לעצמי את הורידים. בוא נספר לחברה והם ישתעשעו. חהחה". לפגוע בעצמך זה זה הדבר הכי מטופש לעשות. מכל סיבה שהיא. ואם לפי דעתך זה עמוק, משעשע ומגניב אז זה מאוד חבל. ואני לא מתכוונת למחוא פה כפיים.
 

דנקי

New member
נכון!../images/Emo45.gif

אני לא מסוגלת לעשות את זה לעצמי!! כלומר, גם אם הגעתי להחלטה ההזויה והכ"כ טיפשית של לעשות את זה, לחתוך את עצמי, אז אני ולקחת סכין או מה שזה לא יהיה, אני באה לחתוך אבל אני פשוט לא יכולה!!! לא יכולה לעשות את זה לעצמי!!
 

מרי15

New member
אין צורך להיות כל כך קשים איתה

זה בהחלט נורא ואיום לפגוע בגוף שלך והיא יודעת את זה אבל היא לא מנסה לצרף אותנו ל"כת הארי פוטר- אם אתם באמת אוהבים אותו תפגעו בעצמכם" היא בסך הכל סיפרה לנו משהו שעבר עליה... עד כמה שידוע לי זה עדיין מותר בפורום...
 

מרי15

New member
אמרתי שלא?

אני מבקשת ממך לא להכניס לי מילים לפה... אני מבינה את הדאגה שלך אבל כל כמה שאכפת לך אין צורך להיכנס לילדה לוריד...
 

ToryMaster

New member
בטח שיש

אם הילדה מעודדת לפגיעה עצמית [ואני בטוחה שלא בכוונה, אבל התוצאה זהה] בהחלט יש צורך להיכנס לדיון הזה.
 

מרי15

New member
מעודדת לפגיעה עצמית?

היא לא עודדה אותנו ואני חושבת שאת ממעיטה בערכם של החברים בפורום- שהם ילכו ויפגעו בעצמם כי מישהי סיפרה להם שהיא עשתה את זה? לדעתי לפחות- זה לא יקרה !!
 

ToryMaster

New member
לא ממעיטה בערך אף אחד

אני פשוט לא מוכנה לקבל את היחס החיובי הזה לפגיעה עצמית, עברתי מספיק עם זה בעצמי בשביל שאשתוק.
 

דנקי

New member
אויש, סליחה..

זאת אני למעלה, דניאלה.. פשוט זה כתב מהמשתמש של אחי... סליחה..
 

ToryMaster

New member
לא, זה שום דבר שאתם צריכים לדעת

תצטרכו לסמוך עלי שאני ידועת על מה אני מדברת.
 

דנקי

New member
אוקיי.. ידעתי שזה מה שתגידי..

אבל האמת שהשארת אותי מסוקרנת מאוד!!!!!!!! לא יפה!! חחחחחחח..
 

YaEloNeT

New member
Oo ../images/Emo204.gif../images/Emo23.gif

מסוקרנת? לא יפה לא לגלות את זה? די. למה את [ועוד אנשים המשתתפים בדיון הזה] מתנהגים כאילו זה מאגניב? |: תפסיקו כבר. אני ככה קרובה ללהתפרץ על מישהו.
 

מרי15

New member
חס וחלילה יחס חיובי!

דניאלה - אני מקווה שלא הבנת שאנחנו שמחים או מרוצים שפצעת את עצמך!
 
למעלה