כמו.. פיונה אפל!
פ פוטר יא סקסי New member 28/5/06 #17 וואו, כרגע עשיתי את הדבר הכי חולני בעולם. חרטתי על היד שלי "לא אספר עוד שקרים". ואני מרוצה מזה, ממש!
פ פוטר יא סקסי New member 28/5/06 #19 אממ, זה בקושי עקצץ. אני חושבת שאני הבנאדם עם הסף כאב הכי גבוה בעולם. וסתם, כי זה מגניב.
L Looking4CoolName New member 28/5/06 #33 לא, את לא. ../images/Emo98.gif היית צריכה לראות מה עשיתי יום רביעי שעבר.
L Looking4CoolName New member 29/5/06 #70 הסרקנות הרגה את החתול. מסר. אל תעלי את הנושא לפורום. וגם לא להעביר את זה הלאה. אני סומך עלייך.
ד דנקי New member 29/5/06 #101 פליז אבי תגיד גמלי!! וכמובן 2 ידיים לפה!!! *מתחננת מתחננת מתחננת*!!!!!!